Acasa »Don land. Rusia »O excursie la rocile Zaitsevsky din regiunea Rostov

Peisaje Zaitsevsky roci sunt absolut atipice pentru regiunea Rostov. Pentru noi, locuitorii de stepă, rocile mari sunt aceleași cu munții reali.

Desigur, acestea nu sunt acele munți neobișnuiți Rostov, în care, în opinia lui Psak, mii de ucrainieni vin să se odihnească. Zaitsev pietre, chiar și printre turiștii Rostov nu sunt foarte bine cunoscute și populare. Vine aici, mai ales alpiniști.

Zaharurile Zaitsevsky sunt impresionante

Există acest miracol la 140 de kilometri de Rostov, în zona Krasnosulinsky din regiunea Rostov, la râul Kundruchya, între satul Sadki și ferma Zaitsevka, în cinstea căruia pietrele au primit numele. Și nu pentru că există iepuri de câmp (deși există și iepurii acolo).

Vedere de la rocile Zaitsevsky la împrejurimi

O zi caldă de vară ne-am decis să mergem să vedem aceste roci ...

Drumul spre rocile Zaitsevsky

Route M4-Don în regiunea Rostov

În general, am mers, așa cum a fost pictat: mai întâi pe autostrada M4-Don,

Autostrada M4-Don din zona Shacht

trecutul monumentului "The Unverted" (numit popular "Macarale"),

Monumentul "necredincioșilor" ("Crane")

după resturile de-a lungul rutei,

Terrikony lângă autostrada M4-Don înainte de a intra în cartierul Krasnosulinsky

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

a mers în cartierul Krasnosulinsky ...

Primii munți erau deja pe dreapta. Adevărat, nu încă real, dar artificial. Oamenii au turnat peste oameni. Și avem nevoie de cei reali ...

Terrikon lângă autostrada M4-Don din cartierul Krasnosulinsky

Și au fost deja undeva în apropiere. Ai citit tableta? Localitatea se numește Gorny. Desigur, nu doar ... Deci, acolo sunt, Munții Rostov!

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Kamensk-Shakhtinsky este la numai cincizeci de kilometri distanță. Dar astăzi nu vom merge acolo. Vom reduce înainte.

Și în Donleskhoz, nu acum. Am fost deja acolo de mai multe ori. Vă asigur, este, de asemenea, foarte interesant, dar acum așteptăm munții.

Ne mutăm peste pod peste râul Kundruchya.

Râul Kundryuchya din districtul Krasnosulinsky

Și pentru cel de 563 de kilometri, care, așa cum spune placa, ca și în Grecia, totul este la dreapta, spre Prohorovka. Acesta este cel de-al 564-lea kilometru al traseului. Și la Prokhorovka după turn este încă 3 kilometri.

Întoarceți-vă la Prokhorovka

Am mai vizitat și Prokhorovka mai devreme. S-au urcat aici de-a lungul pietrelor și au mers de-a lungul râului Kundryuchya. Dar acum nu ne întoarcem la pietre, dar mergem la Prohorovka printr-un pod mic.

Drumul către Prokhorovka

Prokhorovka în sine este un sat mic, l-am trecut repede.

Ei au trecut podul și apoi după sat au văzut un terrikon de formă neobișnuită - două conuri.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Apoi a fost o fermă surd. Deci surd că majoritatea caselor din ea sunt pur și simplu abandonate. Iar cei care stau încă provoacă mai multă milă decât sentimentele pastorale.

Îmi pot imagina cât de mult acești oameni care au mers (sau au încercat să conducă) cu același drum zâmbesc acum pe scară largă. Deoarece drumul este foarte condiționat. Și tremurând pe ea, groapa este plină și prăfuită ...

Apoi, prin câteva aterizări, ne-am dus la un alt rezervor de gunoi. De departe se pare ca o piramidă egipteană.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

De la distanță tericonul - bine, direct piramida egipteană

Și aproape de morman este ca o țestoasă imensă tristă, cu o cochilie ascuțită. Această broască țestoasă avea chiar ochii vizibili. Și se uită triste.

Și când ne-am apropiat, mormanul a devenit ca o țestoasă uriașă

După ce am trecut rezervorul de gunoi, ne-am dus la câmpul fără sfârșit, prin care a fost tras drumul, tras ... nu, nu în imaginația noastră, ci de navigatorul nostru. În realitate, nici un drum prin câmp nu era în vedere. Și ne-am dat seama că suntem puțin pierduți ...

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Când am trecut din nou de rezervorul de gunoi, mi se părea că țestoasa imensă zîmbea deja cu un zâmbet mulțumit. Totuși, probabil că, rareori, cineva vă sună vreodată. Și dacă o fac, ei sunt la fel ca noi, care s-au pierdut ...

În cele din urmă, am condus spre un drum asfaltat neașteptat de neted, ca și cum ar fi reparat la Jocurile Olimpice. Dar nu există olimpiadă aici. Drumul este uimitor de neted și uimitor de pustiu. Nu contează cât am mers, nu am întâlnit un suflet. În cazul în care în aceste părți este o astfel de minune? Unde duce acest drum fantastic? Uneori se părea că se aflau într-o altă realitate ...

Drumul spre Sadki

Dar, curând în tufișurile de pe marginea drumului, abia puteam să-i spun numele Sadka. Pentru prima dată, văd că indicele așezării a fost ascunsă în asemenea păduri. Dar am știut ce căutam. De aceea l-am văzut.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Da, este un semn al unei așezări, acolo, în tufișuri

Categoric, așteptam un triumf. Acest lucru a fost confirmat de două plopi, stând pe ambele părți ale drumului, ca niște stâlpi triumfali.

Nu a fost ... Drumul a devenit din nou neimportant.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Nu aveți timp să vă bucurați - drumul a devenit din nou neimportant

Am plecat într-o fabrică, iar semnul "trafic interzis" a fost agățat.

Confuz, am început să căutăm un ocol. În căutarea unui drum ne-am oprit la unele pietre. Dar nu Zaitsevsky.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Am ieșit să admirăm punctul de vedere de sus.

Și din stânci a existat un astfel de tip

În sfârșit, o mașină a condus, conducătorul căruia ne-a explicat cu amabilitate că nu mergem acolo. Și trebuie să trecem prin Dudkin.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Și aici suntem pe o cale relativ corectă. După semnarea lui Dudkino, ne-am întors din nou pe drum greșit și am alunecat după turnul de pe stânci (trece peste teren și este necesar să știm unde să oprim). Ca urmare, un drum foarte pitoresc a intrat în ferma Zaitsevka.

Intrarea la Zaitsevka

Este pustiu în sat. Se încălzește. Siesta. Nimeni pe străzi.

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

După ce au călătorit în jurul satului în căutarea unui suflet viu, au plecat în cele din urmă spre râul zaytsevskaya de munte și au văzut un rezident local care își îmbăia calul de fier.

Râul din ferma Zaytsevka

Ne-a spus că era necesar să se oprească la semnul de pe Dudkin, la stânga, pe drumul murdar. Și apoi vor fi trenuri cu piatră.

Înotând un cal roșu

Plecăm din Zaitsevka

În viața mea nu am văzut drumuri atât de proaste care să conecteze așezarea cu alte așezări. Cum se plimbă după ploaie?

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Drumul către stâncile Zaitsev vânturi prin stepi

Și aici sunt remorcile cu piatra.

Aceleași remorci, repere locale

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

Steppe și stepa în jurul valorii

Și apoi - aici sunt, Zaytsevsky stânci deschise de sus! Da, da, dacă cineva crede că se ridică peste stepa, nimic de genul ăsta. Ei intră adânc în pământ, coborând într-o rază largă.

Zaitsevsky roci de departe

Ne apropiem de marginea fasciculului. Aici drumul murdar coboară drastic în jos și spre dreapta. Pătrundem cu prudență, sperând cu tărie că în acest moment nimeni nu se ridică pentru a le întâlni. Pista este adâncă aici. În ploaie aici nu este dulce ...

O excursie la stâncile iepurelui, pe drumurile lumii

și aici suntem - într-o curățenie sub roci.

A ajuns la locul potrivit. Aici sunt - roci Zaitsevsky!

Tra-ta-ta! De mult timp nu am fost atât de fericiți să ajungem la punct. Poiana este atât de mare încât se poate potrivi cu ușurință o sută de corturi. Pe dreapta este Zaitsevsky Rocks, pe stânga este râul Kundrjuchka. Frumusețe!

Lângă pomi - râul Kundruchya

Dar, cred, tu, dragul meu cititor, sunteți foarte obosiți, în timp ce ajungem la această vedere a regiunii Rostov. Și din moment ce pietrele și împrejurimile lor sunt foarte interesante și merită, de asemenea, o descriere detaliată, le voi spune despre ele în a doua parte a povestirii despre o excursie la rocile Zaitsevsky.

Și nu mergeți așa. Așteptați postul următor - și vă voi spune cum să ajungeți acolo. Dar, vedeți, pe bună dreptate - nu înseamnă interesant. Calea noastră era foarte interesantă. Dar, poate, o dată o plimbare pe ea suficient. Trebuie doar să aveți un drum mult mai puțin complicat ...

Și ți-a plăcut călătoria noastră la Zaitsevsky Rocks?

Măturat glorios! 🙂
Am fost în zona rocilor Zaitsevsky de mai multe ori, dar întotdeauna le-am ajuns pe o cale convenabilă. În general, am observat că oamenii pun adesea explicații foarte confuze pentru călătoria spre destinația lor. Este mai ușor să găsiți un loc cu o singură coordonată decât să urmați astfel de instrucțiuni. Probabil, pentru a nu fi cunoscut ca un alt Susanin, nu ofer o descriere a călătoriei în locurile în care am fost.

Și în zadar nu-i dai. Locații pentru a descrie și imagini pentru a răspândi toate căile. 🙂 Dar să explicăm oamenilor cum să ajungă acolo - ceva care este cu adevărat important, nu toată lumea este deranjată. Și tu, ca un geocaster, blogul însuși a ordonat publicarea coordonatelor. 😉

Da, au măturat glorios! Atâtea grămezi de deșeuri neobișnuite, drumuri atât de ciudate ... nici măcar nu regret că am mers pe cale Susan. 🙂

Foarte frumos acest loc! Este păcat că trăiesc departe și nu pot merge acolo. N-am văzut niciodată astfel de pietre.

Am experimentat chiar începuturile pentru rezultatul călătoriei, deși știam rezultatul final. Dar, în general, uneori este interesant să populat și tu ai făcut-o.
Și țestoasa zâmbește exact ...