Cum sa ajungi la lankavi cu kuala lumpur - alexander si irina blog, blogul de calatorie sa fie pe drum

Langkawi este o insulă uimitoare din Malaezia, care are totul pentru un sejur confortabil. După ce am citit o mulțime de informații despre insulele Malaeziei, ne-am decis și în acest articol vrem să descriem cum am ajuns acolo. Pe măsură ce încercăm să bugetul de călătorie, pur și simplu ne-am stabilit noi înșine cel mai eficient mod de a ajunge acolo - este un autobuz de noapte, pentru că prețul nu este scump și nu trebuie să plătească pentru o noapte în hotel.

Deci, să începem în ordine.

Cum pot ajunge la stația de autobuz Puduraya de pe aeroportul din Kuala Lumpur?

Când ieșiți din aeroportul din Kuala Lumpur există autobuz de birou de bilete, în care prețurile sunt aceleași ca și pe aeroport autobuz, astfel încât să puteți cumpăra în condiții de siguranță imediat bilete fara a avea grija ca overpay. Cumpărați un bilet la biroul de bilete al Starwira la stația de autobuz Pudu Raya (aceasta este stația locală de autobuz). Prețul biletului este de 8 ringgit (24 UAH sau 96 ruble). Autobuzele pleacă la fiecare jumătate de oră. Dacă ați ajuns în seara și vreau să merg pe un autobuz de noapte, ar fi bine să se grăbească, pentru că la stația de autobuz ne-am confruntat cu faptul că multe bilete au vândut deja în seara.

La sosirea la stația de autobuz pentru a cumpăra bilete și să se mute la Kuala Perlis sau Kuala Kedah - acest dig, din care puteți naviga la Langkawi. Dacă intenționați să vizitați Penang și Langkawi, este mai ieftin să vizitați mai întâi Langkawi, și apoi - Penang în legătură cu prețurile pentru feribot.

În Pudu Rai, depozitele de autobuze se află la etajul 4. Există o mulțime de case de marcat, iar pe drumul către acestea veți fi interceptate de brokeri, ceea ce vă va duce la checkout și veți primi un procent din vânzarea biletului. Puteți utiliza serviciile lor, dar nu ezitați și, înainte de a cumpăra un bilet la primul birou de bilete, cereți prețuri în altele. Am găsit o diferență de 5 ringgit pentru 1 bilet și am cumpărat la un alt birou de bilete. Prețul mediu al biletului este de 40 de zgomote pe persoană.

Cum să ajungi de la stația de autobuz până la feribot spre Langkawi?

Este recomandabil să cumpărați un bilet către stația Kuala Perlis. Din această stație pentru a naviga la Langkawi (Langkawi) este mai profitabil din două motive:

1. În port, prețul biletului către Langkawi este mai mic decât în ​​alte porturi și este de 19 ringgit;
  2. Timpul de pe feribot este de 1:15 ore, ceea ce este și mai rapid.

Dacă biletele la Kuala Perlis sunt vândute în viitorul apropiat, puteți cumpăra bilete la stația Kuala Kedah. Costul biletului de la port la insula este de 23 ringgit, timpul total de pe feribot este 1:45.

Dacă dintr-o dată la Kuala Kedah Nu sunt bilete (ceea ce ne-am confruntat de fapt), atunci ai nevoie pentru a cumpăra bilete la stația de Alor Setar - un oras nu departe de dig din Kuala Kedah. La sosire acolo va trebui să ajungeți la feribot, care este undeva în 20 de minute cu mașina.

Există 2 opțiuni, posibil din Alor Setar pentru a ajunge la dig:

1. Pentru a angaja un taxi, dar foarte afacere și nu ascultați șoferii de taxi pentru faptul că autobuzul nu are timp pentru feribot; că următorii trebuie să aștepte deja 2 sau 3 ore;
  2. Nu fi timid să întrebați pasagerii locali care stau pe stradă pe banchete, așteptând autobuzul local către Kuala Kedah. Aceste autobuze nu vând bilete la bilet, deci aproape nimeni nu știe despre ele, dar ele sunt acolo!

Imaginează-ne, am ajuns la Alor Setar la ora 6:00. Toți pasagerii autobuzului au alergat să ia un taxi; autobuzul spre Kuala Kedah ar fi deja la ora 7:00, iar feribotul pleacă la 7:15, următorul - deja la ora 8:30. Am luat legătura cu un tânăr local care a spus în mod convingător că a crescut pe Langkawi și ne-ar duce în port la timp în autobuz. L-am crezut și nu pentru nimic! Când toată lumea a plecat într-un taxi, și am început deja să intrăm în panică, spun ei, nu umpeem și au o plimbare lungă, el ne-a condus la cei doi piloți care stau pe o bancă de așteptare pe peron și a spus că autobuzul pleacă în 15 minute. Într-adevăr, autobuzul a mers la timpul promis. Da, a fost o epavă, dar avem destui, chiar și în orașe mai mult sau mai puțin mari. Biletul ne-a fost vândut de șofer, el a costat (în sensul unui bilet) 2 ringgit pe persoană. Exact la ora 07:00 am fost pe dig și am cumpărat bilete la insula Langkawi. Biletul a costat 23 ringgit.

Am cumpărat două locuri penultimate). Deși au avut timp să termine, dar au salvat 36 ringgit sau 12 cu. Dar chiar dacă nu, ar aștepta o oră, nimic groaznic!