Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Waves soția - semnalul a ieșit. Cred că nu este suficient, poate cineva să treacă, a lucrat. În apropierea unui aeroport, aproape de zgomotul unui avion care a luat o astfel de reacție. Mă uit pe fereastră, nu - ceva nu este în mod evident același: zăpada pe jumătate de mână de vânt. Dimineața a încetat să mai fie tulbure ...

M-am uitat la breloc - a scris că a fost o lovitură. Prin smskam, eu și soția mea am primit un mesaj despre accidentele și declanșarea semnalului. Sa îmbracat, a ieșit. Deci este - paharul ușii șoferului este spart. Înăuntru, pe scaun - o jumătate de cărămidă. Fragmente de sticlă în salon.

Aici este - instrumentul crimei

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

De-a lungul cabanei, cioburi de sticlă

El a plecat de la mașină pentru un metru, a scris poliția locală. Am strigat tinuta, am scris coordonatele, am spus "Stai". Aștept. Mă uit în jur. Mi-am amintit că tatăl a lucrat ca o operă, lasă-mă să mă gândesc și eu, o să încerc. Sam a vrut să meargă și la orlovka (cine știe, el va înțelege), dar nu a trecut prin sănătate.

El a inspectat piesele. Am descris mai sus că a existat un bulgăre de zăpadă, așa că am găsit mai multe piste pe calea de lângă el. M-am gândit că bilele de anchetă de plumb a fost de peste înainte de a fi început, dar apoi m-am uitat un pic mai departe - una dintre piesele proaspete, sărind de pe gazon, zăpadă (și acest lucru ar trebui să peșteră sub gard). De ce ar fi o persoană normală să sară dintr-o dată, dacă există o cale și poți să mergi liniștit înainte? El a examinat urmele mașinii, ca și cum ar fi fost. O amprentă caracteristică pătrată, aici stătea lângă pahar, ștergea fața, aici este partea din spate, aici este cea din spate. Ceva peeking. El a mers în jurul mașinii înainte de lovitură, apoi a aruncat o cărămidă. Apoi a aruncat-o. Ok, îi spun soției mele că am urmărit traseul (îngrijorat). Traseul a condus colțul casei.

Urmări aproape de mașină și scapă de ticălos (săgeată mică).

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Mă uit, pe drum există două mașini, unul negru, al doilea alb. Din mașină, strigăte, strigăte, râsete, voci tinere. Urmăm poteca - mă uit - se termină la ușa din spate a mașinii albe. Spun soției numărului mașinii, eu mă duc la răscruce, observ că există un apel pierdut.

Iată pista pierdută în mijlocul drumului. Două benzi și o săgeată - o urmă de la mașina albă și direcția mișcării sale.

Peshkodralom a văzut la locul unde a văzut ultima oară piesa. Pista sa terminat aproape de ușa din spate, apoi a dispărut. Deci, fie el a mers pe drum, iar traseul s-a rostogolit, sau a fost o altă persoană în mașină. Eu trec și "Ura! traseul se întoarce spre stânga, merge în jurul gardului la parcarea unde erau băieții, călca și se întoarce. Deci băieții tocmai l-au speriat, probabil că aveau grijă de o altă mașină, beneficiul parcării sub ferestre a permis o alegere. Am sunat ofițerul poliției raionale, l-am informat că erau cu siguranță băieții răi, am spus că urmăresc mai departe traseul.

Semnul de întrebare este locul în care am pierdut calea. În fundal este mașina, care astăzi a fost norocoasă. Acolo a urmat următoarea traiectorie.

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Urmele au apărut mai departe de-a lungul drumului. O astfel de traiectorie necomplicată a unui aruncător de munte de cărămizi. Sosul este locul unde probabil căuta mașinile (vezi fotografia anterioară).

Apoi traseul a trecut prin curți. Au trecut câteva treceri de-a lungul traseului, este clar că căuta o altă victimă. Era clar și pentru mașina următoare, a cărei pahar era frecat de un aruncător de cărămizi. Dar nu a îndrăznit să-l întrerupă și a continuat.

Aici este mașina, a cărei pahar rămâne intact.

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Și aici sunt pistele care mi-au arătat clar că sunt pe drumul cel bun - atacatorul este în mod clar căutând ce poate fi luat din mașină.

Sa dus în jurul a două colțuri și mai mult! Tadam! Mă uit la urmele care duc la intrare și de acolo nu se mai întorc. Există doar două piese - o amprentă pătrată - a doua este în mod clar adidași. Și lângă telefonul de interfon este călcată - se cheamă și apoi așteaptă până se deschid, ceea ce înseamnă fie un oaspete, fie un complice. Încerc din nou totul cu atenție, indiferent dacă nu există cu adevărat urme de la intrare - cu siguranță nu! Eu repede alerg înapoi - îmi amintesc ferestrele care ard și sunt doar două - primul etaj - pe stânga, pe cel de-al patrulea - pe dreapta. L-am chemat pe ofițerul secției, era deja liber de conducătorii auto din Bukharin. Îmi explic că am găsit cum se termină pista lângă intrare, a spus că așteaptă.

Aici este - următoarea emisiune! Sfotkan este aproape de intrare. Acordați atenție desenului tălpii - căutam o urmă pe ea.

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Și aici este casa unde a dispărut intrusul

Vino. Am aratat piesele. Văd că da, sunt de acord cu concluziile. El spune că dimineața se va întoarce, deoarece toată lumea doarme (și ferestrele au ieșit cu adevărat). Vă informez despre primul și al patrulea etaj și ferestrele care au ars. Persoana din incinta se decide să vadă etajul 4, apare interfonul, apare. Împreună cu un partener mergeți acolo. În timp ce aștept la mașina lor, am decis să mă asigur cu piesele, alerg din nou să inspectez. Doar am reușit să fac o fotografie, mă întorc, în mașina din incintă există deja un tip tânăr. Cereți să ieșiți, să arătați tălpile. Exact! Îl duc la ROVD.

Iată ticălosul - deja în ROVD

Cum am mers pe traseu sau cum să prind un hoț de mașină

Mă conduc mai târziu, dar acesta este deja un subiect al unei alte povestiri.
Toate acestea nu sunt ficțiune, era cu mine. Întrebările vor fi, întrebați, decât sa încheiat până acum, nu pot spune, pentru că nu sa încheiat. Sa dovedit că tipul din departamentul de poliție este familiar, căuta o doză, apoi era la casa unui prieten, a avut un miting. El a mărturisit pe deplin crima.

Concluzii: Cu cât o coincidență faptul că totul sa terminat cu bine - zăpadă, oameni mici, cărămizi kidatel sa comportat ca un copil din cartier nu a înscrie un șurub, și a venit, a ascultat, a fost de acord zguduit zona (și ar putea tocmai au cerut să nu scrie precizat). Da, a trebuit să ruleze, dar experiența acumulată, îi voi spune nepoților noștri

Asta e tot. Puteți lovi cu piciorul.

O altă fotografie a ticăloșiei