Când am mers spre sălbaticii alchon

Insula Olkhon este inima Lacului Baikal. Un loc incredibil de uimitor, care mi-a schimbat întreaga viziune a odihnei în general. Olkhon este probabil locul unde cineva vrea să se întoarcă. Această insulă pe Baikal ma impresionat cu dimensiunile ei uluitoare și diversitatea naturală.

Cea mai mare parte este montană, așa că am ales acest loc, pentru că sunt un mare fan al aventurilor și aventurilor. Am plecat să ne odihnim vara cu soțul și prietenii sălbatici, dar nu de dragul economiei, ci în scopul de a ne aminti, interesante și pline de emoții de vacanță.

Ar trebui să mă opresc la Khuzhir?

Ei s-au oprit la Khuzhir, unde locuiesc circa 1500 de oameni, dar așezarea este considerată destul de mare. Locuitorii au fost foarte prietenoși, iar un cuplu frumos căsătorit ne-a petrecut o scurtă excursie la muzeul localnicilor. Cei care iubesc istoria ar trebui să viziteze întotdeauna aici. Muzeul dispune de o vastă colecție de echipamente, potrivită în acel moment locuitorilor insulei. Puteți să vă închideți ochii și să vă plimbați într-un moment în care războinicii lui Genghis Khan se aflau în aceste părți. Locul misterios.

Ca fetiță, m-am odihnit deja în aceste părți cu părinții mei, abia în primăvară. Și știi, diferența dintre sărbătorile din diferite sezoane, de exemplu, în vara și primăvara, este semnificativ diferită. În primăvară, pescuitul cu gheață chic, vara - soarele strălucitor și peisajele inspirate.

În general, Olkhon este un loc istoric. Prietenii noștri din Khuzhira ne-au spus că aici sunt multe atracții istorice. De la timpul de odihnă la care trebuia să ne relaxăm, am decis să dăm timp celor mai interesante locuri. Unul dintre ele este Capul și Golful Tutyrhei. Odată au fost găsite rămășițele unui om străvechi, datând de la circa 5 mii î.Hr.

Când am mers spre sălbaticii alchon

Aceasta provoacă o încântare uimitoare. De asemenea, nu am trecut și nu am trecut de Lacul Hankhoi. În același timp, vară, căldură. Cu o apă caldă chiar nu a vrut să iasă. Deci, iubitorii de stropire într-un vodichke transparent și bine încălzit cu siguranță aici.

Mai mult: Dry Bay. Se odihnește pe Lacul Baikal

Și totuși, imaginați-vă, am văzut picturile de piatră. Chiar și ei nu puteau să creadă că au fost făcuți cu mult înainte de naștere împreună cu soțul meu. Acțiunea a avut loc, apropo, pe piatra Shamanka. Adevărat, în cazul în care un astfel de nume bizar, nu am putut înțelege. Stânca este în Cape Burkhan.

Vara este cu siguranta cel mai bun moment pentru relaxare. Zonele de munte aici vor cuceri pe oricine. Peisaje pitorești, malul mării, frumusețea neagră a pietrelor, climatul confortabil, și aceasta este doar o mică parte a avantajelor lacului Baikal.

Am decis să mergem la Baikal, bazându-ne pe amintirile mele personale din copilarie și citind recenzii pe Internet. Și pot spune că nu a fost deloc o alegere care a căzut asupra lui. Baikal este excelent! Nu pentru nimic, deoarece se numește perla Siberiei.

Pot să dau câteva sfaturi, care, de asemenea, vor să ne odihnim în vara pentru sălbaticii Olkhon
  1. Obțineți cunoștințe în avans. Noi, de exemplu, am fost foarte norocoși să ne întâlnim pe Internet cu un cuplu frumos de tineri de familie care au acceptat să ne ajute într-o astfel de aventură;
  2. Nu uita cortul. Desigur, cu prietenii nou-născuți practic nu au trăit, dar pentru câteva zile, la urma urmei, ei au petrecut noaptea ca niște sălbatici adevărați.
  3. Faceți o listă cu locurile pe care doriți să le vizitați. Am visat să mergem și să explorăm întregul Baikal, dar oprirea pe insula Olkhon a uitat de tot ce este în lume, sincer. Plecând cu lacrimi în ochii mei, cel puțin eu, sigur.

Ei bine, în cele din urmă pot spune că în vara de pe Lacul Baikal, sufletul se odihnește și cântă. Există o mulțime de locuri remarcabile aici, puteți să călăriți cai, să vă aruncați cu picioarele, să mergeți pe o barcă și pur și simplu să faceți plajă în soarele cald Baikal. Vizitând acest minunat colț rusesc, veți dori să reveniți din nou. Personal, am compilat deja o listă de locuri și am cumpărat un cort nou.

Despre ce țară se află povestea: Rusia

Când am mers spre sălbaticii alchon

Crimeea este destinația cea mai populară pentru vacanțele de vară pe mare. La țărmurile sale în fiecare vară milioane de turiști pleacă. Site-ul "My Geography" oferă o imagine de ansamblu asupra celor mai bune plaje situate în orașe din întreaga coaste a Mării Negre din Crimeea. Astăzi, povestea va merge despre plajele din Yalta. Coasta Crimeei este o fâșie continuă de plaje - nisipoase, pietricele, pietroase. Fiecare oraș de pe coasta [...]

Rusia are multe locuri pentru a se odihni. Complexul Rosa Khutor este unul dintre cele mai mari zone de schi. Din păcate, nu toți rușii se pot lăuda de timpul liber, pentru că sunt strict limitați. Și datorită acestui factor nu trebuie să pierdeți nici o ocazie în timpul sărbătorilor. În cazul nostru, este de a conduce numărul maxim de piste. Ascensoare Rose [...]

Complexele de templu din Ajanta și Ellora sunt situate în centrul statului indian Maharashtra. Pe tot parcursul anului din întreaga lume, mii de turiști vin aici pentru a vedea frumusetea de neegalat a templului a început în roci uriașe și decorate cu picturi murale, sculpturi și coloane sculptate. Peșterile Ajanta și Ellora sunt incluse în Lista patrimoniului mondial UNESCO. Ajanta este cunoscută pentru pictura extraordinară, spunând [...]