Au fost atacați de moș și au supraviețuit

Los este unul dintre cele mai periculoase animale care pot fi întâlnite în America de Nord. Am două povestiri despre moose, de la prieteni și rude:

În anii 1970, rudele mele s-au oprit când au văzut elanul pe drum și a decis să se grăbească spre mașină și să rupă acoperișul, ca urmare, elk-ul însuși a fost ucis și mașina nu a fost supusă recuperării. Apoi bucătarii din hotelul lor au fost arestați pentru tăierea coarnei și pentru a lua niște carne.
Un prieten al familiei a întâlnit o pădure în pădure și a atacat-o pe ea și pe copii. Copiii s-au repezit, elk, din fericire, sa dat peste piatră și a căzut. Ei au o vedere teribilă, astfel încât nu mai putea să vadă pe oameni imediat ce a încetat să se miște.
Moosele sunt ca niște prădători: fie alergați, fie stați liniștiți.

În adolescența mea eram un "băiat rău". Am fost într-o tabără de camping, și într-o zi am fost singur lângă iaz când a apărut elcul. A început să se apropie de mine, așa că am urcat pe bolovan și pe moșul pregătit să atace.
A mârâit sălbatic și a mușcat o piatră cu coarnele. Am început să plâng, am fost foarte speriat și am sunat la serviciul de salvare, strigând ca un copil. La urma urmei, au râs de mine. A fost infricosator, m-am gandit, elk ma va ucide.

Am fost la Școala militară de luptă montană din Vermont. Am fost în pădure într-o misiune, am mers unul după altul, și dintr-o dată am văzut un elk. Nu i-am mai văzut până acum, dar am auzit povesti. Așa că am făcut, ca și Forrest Gump, și am concediat. A lăsat șobolanul acolo și a fugit, că a fost urină.

Au fost atacați de moș și au supraviețuit

Deși pot să pară călători calm și moi sălbatici și turiști aproape la fiecare latitudine nordică în care trăiesc: în Siberia, Alaska și în întreaga Canada, acest lucru se întâmplă în parcurile naționale.
Un angajat al Glacier National Park (SUA), care a fost atacat de moose, crede că moosele sălbatice sunt mai periculoase decât urșii grizzly.

Lunca medie cântărește peste 500 de kilograme, iar dacă te pune la bord, e comparabilă cu o mașină care te bate jos.

Au fost atacați de moș și au supraviețuit

De ce atacurile de elk sălbatic
Atacurile de moose apar de obicei în două sezoane și din două motive:
1. La începutul verii cu los. Cel mai probabil, în acest moment al anului, mamele vor fi cu moosele lor. Dacă ești între mama și vițelul ei, atunci ai probleme.
2. În cădere în timpul împerecherii. Bărbații sunt foarte agresivi în toamnă când se ocupă de femele. Dacă întâlniți un bărbat în timpul sezonului de împerechere, el vă poate percepe ca o amenințare la căsătorie și va încerca să vă elimine în calitate de concurent.
Un alt motiv, din cauza căruia va ataca moosele: dacă un elk provoacă un atac asupra unui bărbat sau unui câine. Dacă vedeți un salbatic sălbatic, nu îl iritați cu cuvinte sau arme, cum ar fi pietre sau băț.

Au fost atacați de moș și au supraviețuit

Cum să eviți un atac de elk
Amintiți-vă, atacurile moșilor pentru a respinge o posibilă amenințare. Moosele sălbatice sunt agresive, dar dacă îl convingeți pe elk sau pe moose că nu sunteți o amenințare, puteți evita atacul cu agresivul moose.
Semne de moose agresiv:
• merge în direcția voastră;
• Stampează picioarele;
Își mișcă urechile;
• rău;
• își scutură capul înainte și înapoi.
Toate acestea sunt semne de moartea sălbatică agresivă. Dacă vă plimbați prin habitatul unui elk și l-ați întâlnit, care arată semnele de mai sus, vă percepe ca o amenințare și trebuie să fiți gata să atacați.

Au fost atacați de moș și au supraviețuit

Dacă vă confruntați cu un șiret sălbatic agresiv, iată cum preveniți și supraviețuiți atacului:
• coborâți de pe drumul pe care merge moosele;
• Vorbiți ușor și liniștitor, ca și cum ați comunica cu un copil mic;
• Dacă elanul este supărat, mergeți la un copac sau o piatră mare pentru a vă despărți de moș. Cele mai multe izbucniri la moarte, ca urșii grizzly, sunt un bluff;
• Dacă moșul te atacă, simulează moartea prin înfășurarea într-o bucată. Protejați-vă capul și gâtul cu mâinile. Dacă purtați un rucsac, atunci vă va proteja spatele.

Îți place postul? Chips-uri de asistență, faceți clic pe: