5 Modurile cele mai la modă din această vară

Ce coafuri sunt cele mai relevante în această vară și cum să le creați fără a recurge la profesioniști, spune Andrey Varivoda, stilist principal al Londa Professional Russia







Styling în stil grecesc

5 Modurile cele mai la modă din această vară

Există un număr mare de variante de coafuri în stilul grecesc, fiecare dintre ele fiind frumos în felul său.

  1. Pregătirea. Pentru a crea un volum, faceți un fleece mic și aplicați o spumă de coafat.
  2. Stivuire. Decideți ce imagine doriți să creați. Dacă este romantic, puneți-vă părul într-o despărțire oblică și fixați părul la vârful coapsei. Dacă sunteți gata să faceți o versiune mai complicată a stilului, adăugați panglici. O panglică poate fi una sau mai multe. Așezați-le pe părțile laterale sau la baza frunții. Pentru a vă asigura că panglicile nu se prăbușesc, fixați-le cu fire de păr sau cu părul decorativ. Foarte frumos și elegant va arăta scuipat cu o intercalare de panglici. Fixați coafura cu o fixare normală. Deci, ața de păr Londa Professional Fix sprijină formularul de coafură creat până la 24 de ore.
  3. Variația. Coafura Greacă cu un bandaj ca Charlize Theron. Un bandaj sau un buclă poate servi drept element decorativ sau funcțional. Puneți un bandaj în jurul capului. Frunzele netede, unul după altul, se răsucesc ușor în jurul bandajului în sus. Așezați-l cu stiletto-uri. Ține-ți părul uniform.






5 Modurile cele mai la modă din această vară

Recent, ciorchinii neglijenți sunt populare. În ciuda simplității, această coafură arată foarte elegantă. Această coafură are multe soiuri. deoarece fasciculul poate fi ridicat, luxos, cu țesere, din bucle și nu numai.

  1. Pregătirea. Pentru a crea un volum, efectuați o tunsoare mică sau utilizați o rolă specială. Apoi aplicați o spumă de coafat.