Weekend pe Koh Tao. De la Koh Samui la Koh Tao timp de 3 zile

După ce locuiesc în Samui puțin mai mult de o lună. am decis să facem o mică excursie la insula din apropiere Koh Tao. Mai mult decât atât, motivul a fost mai mult decât serios. Cupa noastră de Gingerbread a fost realizată timp de 1 an. Data este foarte importantă, așa că locul ar fi trebuit să fie neobișnuit.

După ce am citit câteva informații, am realizat că trebuie să mergem pe insulă în condiții bune, altfel nu este absolut nimic de făcut. La Koh Samui toată săptămâna a fost atât de așa, deci decizia de a merge sau de a nu merge a durat până joi seara și a vrut să plece vineri dimineață deja. Pe propriul dvs. risc și ați rezervat o cameră de hotel și ați așteptat dimineața. Toată noaptea ploaia turnată, care nu a adus optimism, dar înainte de a alerga, voi spune că vremea era doar la 5. Cineva de sus a ascultat cererea noastră)

Am ajuns pe insula pe feribotul companiei Lomprayah. Am luat un bilet pentru prima plecare - 8 dimineața. Biletul pentru adulți este de 600 baht pe drum. Nu este ieftin, să-l spunem ușor, pentru Taya. Copil liber până la 80 cm înălțime. De la 80 cm până la 130 de bilete cu discount. Peste 130 cm merge la costul total.

Conform programului, feribotul merge 1 oră și 45 de minute. De fapt, am mers acolo pentru un pic mai mult, aproximativ 2 ore, dimpotrivă, orele au ajuns la 1,5. Și feriboturile de acolo s-au întors cu o întârziere. Ei bine, acesta este Thailanda, aici nimeni nu se grăbește.

Pe drumul către noi impresii Gingerbread ghemuit (

Feribotul în sine este foarte decent. Mai ales în comparație cu feribotul pe care am navigat la Samui cu Suratthani. Scaune confortabile, plasmă în cabină, mai multe punți (deschise și închise) și un tip de mini-bar. Prețurile sunt atomice, pentru ca un sandwich să ceară 100 bahturi. Nu este nimic în acest sandwich, și nu este gustos.

La sosirea la dig, am fost întâmpinați cu semnul hotelului. Apropo, aceasta este o caracteristică interesantă a insulei Koh Tao. Dacă ați rezervat un hotel, atunci vă va întâlni gratuit. Și nu contează, hotelul este de 3 * sau 5 *. Acest lucru este legat de faptul că este foarte dificil să ajungem la multe hoteluri de către noi înșine. Unii pot fi atinși numai cu barca, alții trebuie să treacă prin munți și acolo, după cum înțelegem, nu există în mod special drum. Apropo, taxiul de pe insulă nu este ieftin. Pentru interes, m-am uitat, cât costă să ajungi la diferite plaje. Costul minim este de 150 baht / persoană într-o singură direcție, maximul fiind de 1000 baht / persoană într-o singură direcție.

Weekend pe koh tao

Cabana noastră pe picioarele de pui

Insula însăși a căzut profund îndrăgostită de noi. Și nu pot spune că există ceva care nu există pe Samui. Se pare ca o insula si o insula, dar nu am vrut sa plec. Este destul de mic, cu peisaje chic și munți. Cea mai curată mare cu pește care plutește la picioarele tale. Foarte liniștit, calm (în zona în care am trăit în mod special), mental și, în general, atmosferic. O mică bucată de paradis în Golful Siam. Pe bune, insula avea nevoie de o zi cel puțin un pic de călătorie pentru a vedea diferite plaje, dar am, din păcate, copilul nu a avut o astfel de oportunitate. Dar chiar și acea bucată mică de pe insulă, pe care am stăpânit-o cu picioarele noastre, a căzut adânc în sufletele noastre.

Vedere a insulei de la restaurantul hotelului

Pe insulă, aproape un tânăr. Și, că suntem foarte surprinși, tinerii sunt exclusiv europeni. În timpul celor trei zile de ședere, am auzit discursul rus doar o singură dată. Nici nu putem crede că mai există colțuri în care mulțimile compatrioților noștri nu au ajuns.

Practic, există, desigur, scafandri. Koh Tao este o insulă foarte scufundată. Aici la fiecare pas al scolii de scufundări, magazine cu special. bunuri și îmbrăcăminte

Weekend pe koh tao

Familiile cu copii ne-am întâlnit aproape niciodată. Iar acele unități care au venit au fost în mod evident mai în vârstă cu copiii. În general, nu pot numi această insulă un loc bun pentru a vă relaxa cu copii mici. De la profesioniști - există o mare foarte calmă și curată, în care copilul îl poate ridica ore în șir. Dar în rest - există multe dezavantaje. În primul rând, datorită caracteristicilor naturale șic ale insulei, multe hoteluri sunt situate pe munți. Ie pentru a merge în jos - urca pe plajă, va trebui să transpire. Și a face asta cu copilul sub braț este ceva mai dificil. În al doilea rând, după cum am scris deja mai sus, drumurile de pe insulă nu sunt foarte, să spunem cu blândețe. De exemplu, pentru a merge la alte plaje, trebuie să luați o bicicletă quad, care nu este în siguranță cu un copil mic sau o barcă, care nu este ieftină. În plus, nu există magazine mari, respectiv, alegerea a numeroase produse este foarte limitată, iar prețurile pentru ele sunt muscatura deschisa. Pentru comparație - cumpărăm un pomelo de fructe împachetat pe Samui pentru 25-30 baht, aici costă 60 de baht. Cookie-urile, care de multe ori le iau la 7/11 pentru 10 baht, este în valoare de 38 baht. Cred că nu putem continua.

Plaja și mare pentru copii sunt perfecte

pentru că am venit doar 3 zile, toate aceste dezavantaje ne-au atins doar parțial și nu a fost un minus pentru noi. Deci ... și-au pompat picioarele pe ascensiunile descendente, cu excepția faptului că)

Weekend pe koh tao

Mâncat într-un restaurant repede se îndoaie pe scările hotelului

Câteva cuvinte despre mâncare. Oh, îmi place acest subiect) Spre surprinderea mea cea mai profundă, pe insulă există o mulțime de alimente europene. Toate cafenelele, pe care le-am trecut, oferă în primul rând sandvișuri, pizza, paste etc. Am mâncat doar într-o cafenea, restul timpului am mâncat în restaurantul hotelului. Despre hotel voi scrie separat, dar voi spune că au fost hrăniți la sacrificare. Foarte gustos și foarte mult. Prețurile nu sunt scăzute, dar nu prea mari. O porțiune de fierbinte este în medie de 300 baht. Cafeneaua la care am mers să mănâncă în ziua plecării a fost atrasă de faptul că au existat întotdeauna mulțimi de străini. A devenit interesant ce se hrănește acolo. Sa dovedit a fi exclusiv mâncare europeană, mai ales italiană. Prețurile sunt, de asemenea, de la 200 baht pentru un fel de mancare undeva. Porțiuni sunt de așa natură încât puteți lua trei. Și așa delicios. În general, europenii nu se opresc la nimic) Cafeneaua, apropo, se numește Cafe del Sol.

Strada cu baruri și magazine. În stânga este Cafe del Sol

Cheltuielile pe insulă 3 zi foarte minunat, am ajuns la concluzia că ar trebui să meargă aici, sau în concediu romanescă sau scufundări, sau suntem în vacanță.

Thai pozitive lângă magazinul din Koh Tao

Seara de vineri am fost de acord cu un cabin de taxi la ora 9 dimineața (ora deschiderii insulei). Prețul de emisiune pentru noi a fost de 300 baht pe adult pentru un transfer dus-întors. Standard am oferit mereu același serviciu pentru 400 baht, dar am fost destul de norocoși pentru a găsi de 300. Dacă se dorește, și disponibilitatea de timp liber, a fost posibil ca 200 să negocieze direct cu boatmen, dar am fost sincer prea leneș pentru a face.

La intrarea pe insulă, pe pietre, turiștii sunt întâmpinați cu astfel de crabi

Numai atunci am înțeles ce fel de oameni am fost, că nu eram prea leneși ca să ne ridicăm devreme și că am ajuns aproape la deschidere. După 12 zile de acolo abia a început invazia turiștilor, și până la acel moment am urca deja pentru a vedea punctul și să ia o baie în mare smarald, și face fotografii mult.

Weekend pe koh tao

În câteva ore, nu numai toate șezlongurile vor fi ocupate, ci și cel mai apropiat spațiu din apropierea lor

Urcarea spre puntea de observare este un cântec separat. În căldură, cu un copil de 10 kg, nu sa dovedit așa de ușor. Și asta ne-am urcat până la căldură. Cum fac oamenii să urce în 12 zile pentru mine un mister, să fiu cinstit. Ian se așeză cu stoicism ceva pe mine într-un lanț, doar Stas în brațe, dar când am văzut că pe scări, în general, peste și trebuie doar să urce peste pietre, copilul a râs cu voce tare. Pentru el a fost ca o atracție, se pare. Pe scurt, recuperarea veselă sa dovedit.

Scara infinită

Weekend pe koh tao

Scara sa terminat, apoi oricine o poate face)

DAR. A meritat! Această specie costă mai multe astfel de sărituri și coborâșuri. Este ceva inutil de scris, trebuie doar să fie văzut.

Fără alte detalii

Transferul de retur a fost rezervat la ora 13.30. Până atunci, ne-am scăldat, nazogoralsya și nahodyhalis pe cele mai multe nu vreau. Ziua de naștere chiar avea un pui de somn înainte de a înota.

În plus față de punctul de vedere, principala divertisment a turiștilor aici este zgomotul. Nu pot să spun ceva remarcabil. Cu Egiptul, desigur, nu se compară, ci pe bezrybe și acesta se rostogolește. Peștii nu se sperie deloc, înotând chiar la picioare chiar și în apă puțin adâncă. Și peștii sunt mari și strălucitori, chiar și Ian a fost surprins de ei în apă.

Apa este smarald, curată și ușor răcită. Este o plăcere să înoți în ea.

Weekend pe koh tao

Copilul nu putea ieși din apă

Din minusurile insulei. Unde sunt ei fără rude?) Sunt de fapt 2.

1. Preturi. Acest lucru nu este surprinzător pentru un astfel de loc, dar merită remarcat. Pentru cafea și scuturați am dat 250 baht-uri. Pentru Taya, prețul este pur și simplu cosmic. Două mini-saloane + o umbrelă ne-au costat 150 de bahturi

2. Numărul de turiști. Până la ora 11 am fost perfectă. Și apoi. În general, sfatul meu este să merg la insulă cât mai curând posibil. După 12 ani, a început o invazie a "lăcustelor". Mulțimi de oameni chinezi în veste de salvare, guițat cu incantare de vazut la fiecare pește, scafandri novice stomp în treapta de viteză completă chiar acolo pe plajă, batchfile-ruși, fumatul calm o țigară chiar lângă copiii și să se scuture de cenusa pe cap, aproape înotat de pește.

Weekend pe koh tao

Nang Yuan este frumoasă. fără mulțimi de turiști

Ca întotdeauna la sfârșitul articolului, prețul de emisiune este doar weekend (1 baht

Hotel - 7000 Baht pentru 2 nopți

Direcții - 2400 Baht

Excursie la Insula Nang Yuan - 1200 Baht

Alimentare + trivia - aproximativ 6000 de baht

Am vrut să rezumă câteva lucruri la sfârșitul articolului și apoi mi-am dat seama că scrie ceva inutil. Insula Koh Tao este într-adevăr un loc ceresc, care, în opinia mea, merită o vizită. Și nu contează dacă sunteți cu sau fără un copil, faceți o călătorie bugetară sau vă odihniți pe cont propriu. Aici toată lumea poate găsi un colț pentru ei înșiși.

Suntem încă aici să ne întoarcem)

Weekend pe koh tao

Cum nu te poți îndrăgosti de asemenea peisaje?

Drumul de la hotel spre centru.
Insula este pur și simplu îngropată în verdeață.

Străzile strălucitoare ale insulei Koh Tao

Întotdeauna mă ridic când merg pe stradă și când mă uit în sus, văd munții.

Ne vom întoarce cu siguranță aici.

• Weekend pe koh tao

Restul la tine a fost minunat! Cred că îmi voi aminti acest lucru

În detrimentul peștilor, m-ai surprins. Nu știam că există pe Chaweng Noe. Am 3 ani în urmă sa dus la baie și asta în cazul în care peștii nu au mai văzut. Noi trebuie să verificați) Doar în Nang Yuan ele directe mari și luminoase, în apa chiar și cele mai mici era foarte bine văzut)

Și faptul că peștele de pe Tao la accident, nu m-am îndoit. Sper că soarta ne va aduce cu siguranță acolo.

• Weekend pe koh tao

Desigur, va fi) Toate în timp util)

Cu Pangan și crezut că trebuie să mergem timp de 3 zile, ca și pe Tao. Deși pentru mine și trei era un pic, dacă este corect)

Și pe lună plină, aș pleca, sunt curios ce e și cum, dar cu copilul este încă imposibil. Deci poate într-o zi mai târziu)

• Weekend pe koh tao

Koh Samui. doar cu soția lui vor merge să se odihnească, acesta este cel mai paradisiacal loc pe întreaga planetă!

În detrimentul paradisului în sine, nu sunt sigur dacă sincer))) Ai comparat cu anumite locuri specifice încă?

Acum începe cu un fel de nebun. În mod literal timp de o săptămână, oamenii de pe insulă au adăugat un factor de 2. Îmi este frică să-mi imaginez că vor exista sărbători de Anul Nou.