Turbulo mgt im n

Ultima piesă supraviețuitor al Ryazan, Vladimir NGR, porțiunea nesortat Tuma - Golovanov Cottage - obiect neobișnuit de interesant, care provoacă tremur în inimile fanilor tehnologiei cu ecartament îngust și de călătorie.

Aceasta este singura secțiune cu ecartament îngust, care este condusă de RZD. Există posibilitatea ca în curând să dispară irevocabil. Și, deși trenul de călători în primăvara acestui an este anulat, avem încă posibilitatea de a merge pe șine de oțel.

Citiți povestea unei plimbări cu bicicleta cu o ședere peste noapte în aceste locuri minunate.

Și așa sa întâmplat, visul vechi sa împlinit. Atingat de ziua mea! Echipa noastră a vizitat Golovanova dacha și a ajuns acolo cu o briză printr-un pionier de cărucior.

În această campanie, totul a fost amestecat, asfalt, nisip, mlaștini și o cale ferată cu ecartament îngust. Pe asfaltul șic era un vânt și un vânt de vânt. A fost, de asemenea, o noapte de conducere pe nisipul liber de farurile unui jeep.

De ce ai fost atât de departe în regiunea Ryazan? mă întreabă. Și Rusia este diferită. Nu este vorba numai de blocaje de trafic nesfârșite și așezări cabana la orizont, supermarket-uri. Aceasta este Rusia reală, plecând. E tot mai mic, dar e încă acolo. Nu o veți găsi la marginea Moscovei. Există încă păduri în care oamenii se întâlnesc rareori. Există sate în care nu există magazin, iar un autoloader aduce paine o dată pe săptămână. Există și sate abandonate, în care casele rahioase stau ca niște fantome.

Și există, de asemenea, stații pe care casa de case din gara este aproape o stație. Oamenii care sunt ușor nepoliticoși la început și buni la inimă care, dacă zâmbesc, o fac cu sinceritate și nu-și pun zâmbete pe față. Și când motorul trage două platforme mici în spatele lui, iar calea ferată îngustă trece printr-o curățare îngustă, iar ramurile aproape ating pasagerii. Că Rusia, atât de ambiguă, dar de a noastră, și care provoacă atât de profunde sentimente și astfel de plecare.

Versuri Maxim Golubev

Acestea sunt suficiente versuri. Să mergem la pragmatist de la Romanenko Yuri.

Mezinovsky (Torfprodukt) - Aristovo - Starkova - Poserda - negru - alb - Prudkyy - Lunev - Chiryaty - Munoch - Maxine - Oskina - Kobyliha - Gureeva - UZ - Golovanov cabana - Olgino - Adăpost Mosquito raie - Gorki - Deulina - duioșie - Solotcha - Ryazan.

Ideea PVD-shki a apărut de mult în mintea lui Andrei Zaitsev. Am fost foarte interesat de aceste idei, dar din motive familiale, Andrei nu a putut să meargă, și părea că ideea era un fiasco. Cu toate acestea, în mod neașteptat, a apărut Maxim Golubev cu o dorință furioasă de a deține acest LDPE. În grabă, au adunat o echipă din următorii participanți:

Turbulo mgt im n
Deci, sâmbătă. Dimineața devreme. Ne potrivim cu luptele de la stația Kazan în tren spre Vekovka. Bunicii obosesc, bunicile cer să facă loc, totul este ca de obicei.

La 11 ani aterizăm la stația Torfprodukt. Platforma este reparată - sărim de la elki la grămezi de resturi de construcție. Mergem în sat, unde cumpărăm aspectul. Sortimentul de produse din magazin este slab. Dar nu vom muri de foame.

În cele din urmă am șa un mare, și pe drum. Pentru Starkovo este un asfalt frumos gol. În satul Palishche vedem biserica pitorească. De la Starkovo la Poserdy un grund excelent, deși cu o mlaștină în zona râului Poserda. Mlaștina nu este oribilă, cei mai mulți nu-și scot picioarele.

Mai departe până la Oskino - asfalt. Chiar și site-ul Lunevo-Chiraty asfalt, în ciuda faptului că harta este primordial. Sincer, ordinea a fost mânată.

De la Oskina la Gureeva de cale - foarte neplăcut, vmorduvind, praf, etc Am sperat să meargă la magazin în sat Kobyliha sau Gureeva, dar, în ciuda prezenței acestora, calea de a le mult timp în urmă cu buruieni ... Deci, nu conta pe magazinele de pe traseu.

Și aici suntem, în sfârșit, în Gureyevo. Toți locuitorii, zâmbind dulce, ne arată calea spre Serghei Alekseievici. Serghei Alekseevici - brigadierul site-ului, proprietarul trenurilor cu motor. El îi duce pe locuitorii din Dacha lui Golovanov.

Am venit la el, era deja seara. Serghei Alekseevich locuiește direct la stația de plecare a lui Gureevski. La poartă au fost întâmpinați de un om aspru de aproximativ 60 de ani. De fapt, sa dovedit a fi Serghei Alekseevici. El imediat a refuzat să ne ducă oriunde, deoarece el a plecat deja la Golovanovo de 4 ori și a fost obosit de el. Am mers dimineața și așa mai departe, am fost dureri, am spus că avem nevoie de o picătură mortă, ca să murim, dar să supraviețuim și să ajungem la Golovanovo.

El a spus că va crede ... Sa gândit ... O oră mai târziu a început să colecteze platforme pentru trenul nostru. Au scos un cărucior, l-au pus pe șine, au încărcat bicicletele și au plecat!

Turbulo mgt im n
Oh, da! A fost grozav! O curățenie îngustă trecând prin păduri dense, mlaștini pitorești, câmpuri și sate mici. Și ne grăbim cu tehnologia antichiană la o viteză de 40 km / h. Fan și romantism în același timp!

La Golovanov Dacha a sosit când a fost întuneric. În întuneric au început să caute drumul către Olgino. Am văzut un om care-și alegea jeep-ul. L-am apropiat de o întrebare ...

Bummer, un bărbat tipic: Ooo, ciclism, da pakatatstsa, hai să arătăm drumul! La naiba. El a luat jeepul și a mers după noi pentru a ne arăta calea, distracție cu muzică în stil. dar eu sunt un tramp și un hoț, iar tatăl tău este procuror ....

Dar, mulțumesc lui Dumnezeu, omul sa dovedit a fi blajin, a condus într-adevăr modul în care, și atunci când el a fost obosit, a explicat popular cum se ajunge la Olgino fără peskozhoppinga că de mare ajutor.

Și în cele din urmă Olga. un pic mai mult, și Pra. Hooray, am ajuns acolo. În întuneric nu au găsit imediat o cale spre patul de țânțari. urcat cu biciclete în tufișuri. Dar aici, în sfârșit, o cale! La 100 de metri de Mosquito. La naiba, e ocupată! Iată un eșec. Ei bine, bine.

Turbulo mgt im n
Stăteam în apropiere, într-o altă parcare echipată. Ora este acum 11:30 PM. Toți deja pripigeli. Tanya Generalova a iesit imediat, am sarbatorit si DR de Maxim. Dimineața, Maxim sa sculat în zori și a mers la sol, pentru a-și sărbători DR acasă. Și ne-am rătăcit incoerent până la ora 11. Mic dejun și am mers să vizitez Mosquito Lash, plecând la idoli.

Pofotkalis, și a condus. Pra, desigur, infinit de frumoasa =). Plaje cu nisip mare. Pădurea de pădure. Apa turba. Pur și simplu farmecul. A fost foarte frumos să conduci de-a lungul țărmului.

Din satul Gorki până la Deulino se rostogoli pe un grund. Din fericire, nisipul trecea peste tot. În Deulino a mers la magazin și a ales între drumul murdar și asfalt. Am decis să mergem la Ryazan de-a lungul asfaltului prin Solotchu. Asfaltul este bun, gol, dar lung. M-am săturat.

Turbulo mgt im n
În transformat cu afecțiune pe nefăcut de cale ferată cu ecartament îngust și plimbare excelent pe drumul de-a lungul până la Solotcha acestora. Solotche se uită la faimoasa mănăstire. Relaxat și a decis să meargă la Riazan în autobuz, ca de conducere pe autostrada dorința încărcat nu a apărut. Bus a sosit, am fost întâlnit acolo megatotka, Belted o rolă de curele de cartușe bilete aki, țipând: cu o bicicletă nu te va lăsa! Deci, sa prăbușit speranța noastră pentru a ajunge acasă fără probleme.

Era clar că în trenul spre Moscova nu vom fi la timp. Au încercat să se încadreze în tot felul de încărcături Gazelles, dar aceste încercări au eșuat. Să mergem singuri. Drumul este dezgustător. Mașinile dofiga, în fața podului de peste plută uriașă Oka, mașinile urcând pe marginea drumului, coloana de praf.

Am ajuns la pod, podul se află în stare de reparații - acesta este motivul blocajului de trafic. Se încadrează în fluxul general, mergem cu mașinile. Mă duc mai întâi urmând un fel de zhigul, ceilalți urmându-mă. Dintr-o dată, aud strigătele frânelor și sunetul mașinii trecând de la yuz. Reflexiv apăs pe frâne și, în acest moment, chiar înainte de mine în gardul de beton, Niva zboară cu zăbrele de beton, cuburi aki.

Timpul din acel moment sa oprit pentru mine. Mâinile se agită, picioarele nu se țin. Tanya, care conducea după mine, a început isterie. Și tocmai din cauza faptului că șoferul lui Niva a decis că ar putea merge mai repede decât bicicliștii, a început să ne depășească pe tejghea, iar aici se află polițistul de trafic. El a ales în mod rezonabil să mă pată pe gardul beton, decât să-i întâlnească fruntea împotriva polițistului de trafic. În mod miraculos, toți au reușit. Moralitate - nu conduceți pe autostradă.

Pe lângă stația din Ryazan am ajuns fără nici o aventură. La 20.12 trenul a plecat spre Golutvin. La ora 22.35 de la Golutvin la Moscova. Am fost acasă 2 nopți.

Concluzii și recomandări

Traseul este frumos, recomand să repet. Participanții trebuie instruiți. Kilometrajul exact este necunoscut, deloc la momente diferite pe care computerul le-a refuzat. Dar aproximativ 160 km. La noi grupul a fost destul de moose, și care s-au obosit puțin. Și nu trebuie să mergem din nou pe drum.