Salou, Spania - "salou împotriva kap-salou

Tot timpul zilei!

Salou - o stațiune balneară și o mare, modern, tineret, verde (toate în palme), un centru turistic plin de viață, în Catalonia, care este situat pe Costa Dorada. Aici se află o mulțime de turiști din diferite țări, iar spaniolii din alte orașe vin. Salou este chiar numit al doilea Sochi. Și există, de asemenea, o stație de cale ferată, datorită căreia puteți ajunge la Barcelona, ​​Valencia și alte orașe.

Cele mai apropiate stațiuni similare sunt La Pineda și Cambrils. În Cabrils nu am fost, dar de comentarii nu este nimic special de făcut, dar La Pineda a văzut cu ochii mei, și există, de asemenea, nu este nimic remarcabil, cu excepția plajă, parc acvatic „Aquopolis La Pineda“, iar celebra discoteca „Pacha La Pineda“.

Toate aceste trei stațiuni fac parte din provincia Tarragona (la un oraș mare de Tarragona în 25 de minute cu autobuzul), și într-un oraș și mai mare de la Barcelona pentru a obține aproximativ 2 ore.

Dacă vom compara aceste trei orașe stațiune din Salou, în această privință, infrastructură mai bine dezvoltată (mai multe baruri, restaurante, discoteci, acolo w / stația de cale ferată) și este situat în apropiere de celebrul parc tematic Port Aventura (până când se află la câțiva pași). Dar, în principiu, vă puteți odihni în siguranță în oricare dintre aceste orașe resort, doar ridica potrivit pentru cerințele lor și pentru hotel de bani, pentru că esența restul va fi cam la fel.

Salou, Spania -

1) Restul bugetar. Prețurile pentru cazare în hoteluri sunt mai ieftine decât în ​​alte părți ale Spaniei.

2) Locație convenabilă, acces ușor la Barcelona și alte orașe.

3) În apropiere de parcul de distracții Port Aventura.

4) În afara mării și a soarelui, deși eu personal am acest lucru ridică întrebări.

Mai multe imagini din împrejurimile orașului Salou

Salou, Spania -

Nu mi-am găsit nimic în poza mea, deși l-am văzut viu și nu reprezintă nimic special.

Turnul a fost construit în 1530. Ca și multe alte structuri defensive similare pe coasta mediteraneană, Turnul Vechi a fost ridicat pentru a proteja populația locală în timpul raidurilor inamicului. Acum turnul a fost restaurat. Acesta este locul multor expoziții. În plus, seara, în turn, de la 18 la 20 de ore gratuit pentru vizitatorii Muzeului de Email.

El este departe de centru (stânga sus pe hartă), nu a ajuns acolo cu copilul. Deși fotografia de pe Internet este foarte frumoasă.

Există un parc oraș. și el este departe de centru. A trecut de multe ori cu autobuzul.

Nu suntem foarte norocoși cu vremea, chiar și localnicii au spus că în acest an i sa întâmplat ceva ciudat. După Bulgaria, pe care am mers la anul trecut, vremea în Spania nu le-a plăcut deloc. Înainte de cină a fost rece, ai putea pune chiar și un pulover, nu ai vrut să te duci la plajă. Dar de la cină a început doar căldura, fiica mea a vrut să doarmă. Totuși, au existat ploi, vânturi, chiar a existat un uragan o dată și totul timp de 10 zile.

Salou, Spania -

Cel mai important și mai mare în lungime este plaja centrală, celelalte plaje sunt mult mai mici și nu faptul că este mai bine. Acum, probabil vă șoc cu fotografiile mele. Când a văzut-o în viață, m-am simțit neliniștită. Există o mulțime de turiști care sunt foame pentru mare și soare. Dar, dacă doriți, găsiți un loc pe plajă, mergem înot și suntem opuși literelor de culoare SALOU în centru, era un loc pentru noi.

Toate plajele din Salou sunt municipale. Ca rezultat, hoteluri sunt situate pe prima linie peste drum (nu foarte aproape de mare), iar a doua linie este situat lângă w / moduri e, a treia linie este destul de departe de plajă. Deci, alegeți un hotel cu atenție.

Aproape de plaja centrală există cabine deschise, unde vă puteți spăla picioarele și toaletele gratuite, unde puteți schimba hainele.

Sunt platite umbrele si sezlonguri, un sezlong costa 5 euro (350 ruble), iar o umbrela este de 8 euro (560 ruble). Imaginați-vă că plătiți bani în fiecare zi. Majoritatea oaspeților se odihnesc pe prosoapele lor.

Salou, Spania -

Eu și soțul meu nu am avut nici aclimatizarea și nici o problemă de sănătate, dar fiica mea a avut mușcătură în tot restul, primele 2 zile a fost temperatura. Poate că acest lucru se datorează faptului că pretutindeni aparatele de aer condiționat și marea sunt mai reci. Dar când ne-am întors acasă la Sankt-Petersburg, fiica mucului a dispărut imediat. Am văzut că ceilalți copii care au odihnă aveau și mâncărimi, tuseau, așa că este ceva obișnuit în Salou.

Prețurile în farmacii sunt foarte mari, vă recomandăm să luați împreună cu ele principalele medicamente (picături din nas, paracetamol de la temperatură, smectus din stomac).

Pentru a orienta prețurile la farmacie, voi da un exemplu: picături nazale akvamaris costa 8 euro (560 ruble), și un tip picătură plante Pinosol - € 12 (840 ruble).

De-a lungul liniei de coastă și de promenadă sunt multe unități diferite, prețurile sunt doar nu foarte încurajatoare.

4) Tren / tren

Am scris deja că există o stație de cale ferată în Salou. Este foarte convenabil. Este mai ieftin să mergeți la Barcelona decât cu autobuzul, precum și cu alte orașe din apropiere, cum ar fi Valencia.

Dar ne-am dus la Barcelona de la Cap Salou pe Plana autobuz BUS, a venit un pic mai scump decat trenul. Cu toate acestea, am stat în picioare la hotel și ne-au adus înapoi la ea. Este mai profitabil să cumpărați un bilet de îndată în ambele direcții, apoi pur și simplu să-l prezentați șoferului.

5) Trenuri de excursie sau autobuze

Mergeți la Port Aventura sau purtați în jurul Salou, dar călătoria va costa mai mult. decât BUS BUS PLANA. Deși un astfel de tren pare foarte original.

Am fost avertizat de mai multe ori că furturile sunt frecvente în Spania. Ghiduri nu a spus să ia pașapoartele cu ei (în cazul în care există, copii ale pașapoartelor să poarte), întotdeauna să păstreze pentru sine geanta lui, un rucsac nu este purtat pe umeri, ca și hoții pot trage pungă în transport sau pe stradă.

Personal, nu ne-am întâmplat, totul sa întâmplat fără incident. În hotel, de asemenea, nu a furat și în siguranță nu am luat, am lăsat pașapoarte într-o valiză, bani și o cameră purtată cu ei. Deși se temeau de asta și erau în alertă.

Am citit multe recenzii că Cap Salou este o zonă minunată, liniștită, înconjurată de pini. Pe de o parte, este așa, însă considerăm că există doar 3 magazine alimentare, o farmacie, 4 baruri și nu există obiective turistice. Centrul Salou în această privință este mai bine.

parc de distracții Port Aventura

În apropierea parcului Aventura se desfășoară curse go-cart și chiar și cu noi s-au desfășurat excursii la Circusul Dusoles.

Salou, Spania -

Aici am un suflet de odihnă, mi-a plăcut cu adevărat acest oraș, foarte mult nasopilas și am privit la atracțiile principale. Asigurați-vă că mergeți, dacă aveți o odihnă în Salou.