Recenzii despre casa de carte cu ferestre magice

Cartea sub titlul general "Casa cu ferestrele magice" a inclus trei romane: "Aventurile unui mic actor", "Casa cu ferestre magice" și "Anul școlar al lui Marina Petrova". Chiar nu știu cine îmi place, dar impresia mea la sfârșitul cărții a fost stricată.

A făcut un pariu pe romanul cu același nume, dar nu. nu a asteptat. Se pare ca atmosfera de Anul Nou. Și miracole sunt prezente, și personaje de basm și Bunicul Frost, de asemenea. Emden a scris un basm de calitate pentru copiii mici. Povestea mea mai veche nu a fost deloc impresionată. În mod politicos el a spus că "nuuuu, nimic."

Sunt trecute toate obstacolele, casa cu ferestre magice se găsește într-un mod ciudat, iar băieții se termină la domiciliu, unde așteaptă mama lor. In mod neasteptat. Finala pentru mine a rămas un mister.

În ciuda întrebărilor, am evaluat întreaga carte pentru 4 puncte, deoarece prima poveste despre Petrushka este o extravaganță! Există un astfel de subtext în timp, se întâlnesc niște personaje amuzante. Și copiii înțeleg ce, cum și de ce.

"Acolo ferestrele sunt albastre,
Fum peste o țeavă mică.
Casa asta a fost prima dată
În copilărie, suntem cu tine.

Ultima. "Anul școlar al lui Marina Petrova."
O poveste care mă îngrijorează. Se pare ca tema muzicii, dar "anul școlar" mi-a împins și aproape mi-a dat în minte, forțând puțină întârziere în momentul citirii. Și în cele din urmă? Începutul. și totul, a dispărut, tovarăși! Mama, foarte puțin, a mormăit că la toate întrebările și cuvintele mele de la mine numai au fost auzite "Ugum-ii", dar ca un om familiar și așa de vorbit, întărit, zgomotul nu sa ridicat. Știe că, dacă este foarte interesant, atunci fiica o va citi mai târziu, nu va fi capabilă să o suporte.
Dar, de câteva ori, cartea trebuia amânată, taxa a fost plânsă, amenințată de o întrerupere completă. Nu asculta de ea, era imposibil. Și între aceste întreruperi, am alergat uneori la mama mea, împărtășesc impresii, inspirat de amintiri și de dispoziția pre-vacanță.
Ultima poveste a fost cea mai magică. Se pare că anul școlar obișnuit, copiii sovietici, viața lor de zi cu zi. Ce este atât de fascinant despre asta? Și aici am fost captivat. Descriere, eroi, muzică, atmosferă. M-au încălzit. Pentru o lungă perioadă de timp, foarte mult timp nu am experimentat aceste emoții, rude și prieteni odată. Aici este, gustul meu din copilărie, partea mea din lumea zanei.
A fost prima zăpadă de iarnă. Acestea au fost primele urme care au apărut pe ea, urmând o cale spre o casă uitată, dar familiară. Casa, cu ferestre magice.

Aventurile fratelui și sorei în ajunul Anului Nou. Se pare că cartea este plină de starea de spirit a Anului Nou, din anumite motive nu mi-a impresionat deloc. În plus, părea un fel de confuzie, plină de detalii inutile, sărind de la un la altul. Și un fel de jucării nu erau bune, iar copiii nu au atras o simpatie deosebită. Nu știu, poate că vor dori copii, dar nu am deloc această carte, spre deosebire de alte cărți ale copiilor.

Acestea sunt cărți exemplare pentru copii de toate vârstele. Ei învață atât elevii, cât și copiii din grădinițe. Pentru ce? Pentru cei răi. În nici un caz! Doar bună, bună, lumină. Și, va fi minunat dacă această carte minunată va cădea în mâinile unui mic iubitor de carte. Și poți fi sigură că el va trage din el dreptul și util pentru el. De exemplu, în povestea despre Petrushka lucru important este faptul că bun cade întotdeauna în aceleași mâini bune și bune, în „Casa cu ferestre magice“, a creat imaginația o largă și poate fi reprimat pentru copii, cititorul vede o paralelă între bine și rău, ca în poveste despre o fată Marina încearcă să arate cititorului noblețea și frumusețea muzicii clasice, importanța învățării, importanța prieteniei adevărate.

Cu această carte va fi interesant să te familiarizezi cu un adult. Pentru că conține ambele. Și cealaltă este viața sovietică în anii 40-50 ai secolului XX. Dogmatismul evident al ideilor sovietice asupra vieții unui elev nu trece neobservat. Și cititorul modern va înțelege cât de diferiți sunt elevii sovietici de astăzi. O carte este potrivită și pentru cei care apreciază și iubesc cărțile din copilărie. Ea este așa. Magic, dar în același timp, de uz casnic, cu o mulțime de jucării, dulciuri și foarte confortabil.

Aceasta este una dintre cele mai preferate cărți din copilăria mea. Aventuri magice în ajunul Anului Nou. Foarte bună și cu adevărat o carte magică. Îi recomand tuturor copiilor și este posibil și pentru adulți :)

Ilustrațiile sunt frumoase, dar cartea este ciudată. Mai bine doar despre Narnia :)

Kind, plin de căldură (în ciuda temei de Anul Nou), un basm! Ne întoarce ca un copil, până la Anul Nou. Din anumite motive, nu am citit această carte ca pe un copil, dar sunt sigur că va satisface foarte mult copiii. La urma urmei, personajele principale Tanya și Serghei tot drumul la mama mea se așteaptă atât de mult de magie, aventura, animatii multe jucării diferite (cu bile, nu un urs, bunicul minge, păpuși bunica, bărbați porțelan, Jack Frost). Mi-a plăcut sfârșitul: mama mea ar trebui să fie căutată nu într-o casă fantomatică cu ferestre magice. Mama magică o face acasă, unde și întotdeauna trebuie să se întoarcă la ea!

PS Povestea este bună pentru scenariu, chiar și la sărbătorile școlare sau la grădinițe.

Mă așteptam la o iarnă de poveste, poveste de Anul Nou. Abia am citit-o.