Pietre urale, pietre prețioase din Bashkiria, flapgorod, vârf, ametist, turcoaz, jad, jasper

Ametist, turcoaz, jad, jaspis. Pietrele Uralilor

Uită-te la pietrele colorate din Bashkiria, le avem sub picioarele noastre, ne urcăm undeva mai sus și vedem o stâncă, te ridici și ea e tot.

Mai ales în satele îndepărtate, de ce nu am observat înainte de toate frumusețea rocilor - care mă înconjoară - din copilărie. Dar am observat. că atunci când voi vizita peștera mea preferată în timpul verii, voi sta în ea cu o vară fierbinte, îți voi spune toate necazurile mele - vor dispărea în adâncurile peșterilor.

Marele Tashbol - eroul epocii poporului bașkir ascultă durerile fiicei sale - bașkirul și-i îndepărtează adversitățile.

Marele Dumnezeu al Pietrei - își ia toți copiii în peșterile sale, resedinta vechilor zei.

De ce nu am înțeles asta mai devreme? Nu am știut pentru că ne-am uitat rădăcinile și tradițiile noastre. Dar, odată ce m-am întâlnit la conferința cu un doctorat, ea însăși nu este de aici, din zona Leningrad, dar în cei 70 de ani mutat aici în distribuție Bashkiria a rămas. văzând munți și roci, peșteri, ea a devenit doar un păgân.

Ea și-a petrecut viața studiind pietrele Uralilor și proprietățile lor, predând la Bașkortostan, dar mai des participă la numeroase conferințe și zboară în toată Rusia. Mi-a fost rușine, dar știe mai multe despre cultura strămoșilor mei decât mine. Ea știe chiar și piatra și rocile care trebuie să-mi dea putere - pur și simplu pentru că eu sunt fiica lor))

Am fost atras de această femeie foarte frumoasă să se uite la 35 de ani - mâinile ei acoperite cu - în pietre, imens brosa ei chic negru, agrafa în părul la ceafă. Ca pom de Crăciun, tocmai m-am dus la ea și mi-a sugerat să se cunoască, câteodată uneori am astfel. Vorbeam cu ușurință cu oameni frumoși și le pot spune în mod deschis. Dar, mai des, observ că frumusețea este subiectivă. Uneori admir stilul în îmbrăcăminte, maniera este păstrată și eu mă uit la aspect, dar în cinci minute broaștele izbucnesc din gură. se pare că este îmbrăcată frumos, dar înăuntru e goală. Și aici nu m-am înșelat la un om despre Cehov. Și, la urma urmei, pentru ea deja pentru 60. ca mai târziu am învățat.

Tot timpul când conferința, o săptămână - am vorbit cu ea, am mers, am stat într-o cafenea, bine, a fost interesant. este imposibil să ieși. Am fost foarte norocoasă, de la ea am învățat cum, din enciclopedie, ce și cum. Știe totul despre pietre.

După ce mă cunosc, am o pasiune pentru pietre. Cea mai bună parte este că pietrele care stau în picioare, acestea nu sunt vândute, ele aparțin deja pentru mine, puteți alege o piatră și aspect strălucitor prin care se dispune de luminos - să stea peste tot.

Este timpul să strângeți pietre.

Am fost foarte fericit când am văzut magneți cu imaginea animalelor din centrul comercial Bashkiria - și pe ele câteva pietre care sunt minate în Bashkiria! Este minunat, am cumpărat câteva piese pentru 100 de ruble, acestea sunt de calitate și frumoase, veți avea o privire în Ufa, făcută frumos și calitativ. Nu că am fost adus din Turcia de un magnet familiar cu un elefant, am căzut și nu am rămas. Iar acești magneți - ferm atât de blocați și acum pietrele stau în apărarea acasă.

Natura Bashkiriei este frumoasă, peste tot puteți vedea pe stradă asemenea pietre și pietre, dar și mai multă frumusețe în darurile sale - pietre prețioase și râuri. Pe perete, am pus chiar o bucată de epic - acesta este începutul legendei originii pietrelor din Ural.

Multe pietre se găsesc la poalele numeroaselor cascade din Bashkortostan

Se pare că apa poartă pietre de-a lungul gurii și le mărește pentru a le duce în diferite colțuri ale țării.

Piciorul munților este împrăștiat și cu pietre, dar amanta munților de cupru le dă numai oamenilor cu o inimă curată :)

Așadar, este imposibil să câștigăm extragerea pietrelor, ca de obicei cei mai prețioși oameni obișnuiți obișnuiți găsesc că îi ridică pur și simplu din cauza luciului - le-a plăcut. Dar, de cele mai multe ori, nu o ridică - este ciudat, dar este un fapt.

Apropo, fiecare semn al zodiacului are și piatra proprie - căutați pietrele voastre în Ural!

Asa ca ma retrag, voi colecta pietrele de râuri și cascade și pământul natal fac - borcane și pietre pentru a lipi oale :) Am o mulțime de planuri de pensionare, așa că nu știu de unde să înceapă :))

Julia, veni vara - sunt sub picioarele tale mai ales in regiunea Gafur. fiecare piatră poate fi cusută în bile)))

Ufa - cel mai ieftin oraș pentru turism, apartamente și locuiește aici, da, costisitoare, chiria este mare și, în general, sfera de servicii este locul unde oamenii trăiesc scump. Dar vino aici să te relaxezi aici făcând programul foarte bun! Multe parcuri bine îngrijite, restaurante foarte șyarnyh și ieftin, natura frumoasă este vizibilă de la ferestrele unor restaurante și cafenele
aici multe fotografii
otzovik.com/reviews/restoranniy_kompleks_lido_russia_ufa/
și programul complet al vizitei dvs. aici
otzovik.com/reviews/gorod_ufa_russia/

De mult timp, fratele era îndrăgit de colectarea de pietre. Nu am înțeles cu adevărat această pasiune. Acum îmi dau seama că există ceva în ele!

Despre pietre, uralii și odihna. Dacă cineva nu știe, Uralul este un depozit de pietre semiprețioase. În 1924, aici, sau mai degrabă în orașul Miass, la 300 km de Ufa, a fost creată Rezervația Mineralogică. Și în fondul de rezervă, există cea mai mare colecție de minerale din lume. Este ceva de văzut și ce trebuie surprins. Mineralele, cum ar fi diamante prețioase, safire, smaralde sunt prezentate ca în forma dorită. atât procesate, cât și prelucrate. Fondul este foarte mare, du-te pentru o zi într-adevăr, dar greu. Dar există o parte bună a excursiei în rezervație, vă puteți relaxa pe Lacul Turgoyak, care este considerat perla Uralilor.
www.turgoyak.com /

Trebuie să mă duc acolo, în rezervație.

Olga - înainte de vară, închiria o casă acolo cu mobilier pentru o lună 4 mii de dolari de la 5. lubuuusya) în tiran plin obyav cu privire la livrarea de apartamente.

Într-adevăr, în această perioadă a anului, camerele sunt reci, în jurul pietrei și în jurul unor pietre, este mai bine să așteptați vara.

neee până când nu este nimic de făcut în timpul verii - se răcească în vara aici, în pantaloni scurți și un tricou rucsac în spate - Bosch Nitsche nu sa terminat, în cazul în care pulover sau batic aici ieftine Granny vinde la un sanatoriu, la 300 de ruble pentru un suvenir de la grannies Bashkiria)