Pescuitul în zona caspică

Bună ziua, dragi pescari! Anul acesta ne-am odihnit în Marea Caspică, în Makhachkala. Nu vă fie teamă să veniți la Dagestan, totul este liniștit și calm, iar varietatea de pești este foarte mare și. ce fel de odihnă fără pescuit? Cred că nu are sens să enumerăm ce pești se găsesc în Marea Caspică - și astfel toată lumea știe. Îți spun o zi de pescuit.

Ne-am trezit cu soțul meu ca adevărați pescari la ora 4:30 dimineața. A durat o oră pentru ca totul să meargă împreună cu drumul și la ora 5:30 am fost deja acolo. Observ că locurile sunt într-adevăr foarte frumoase, singurul dezavantaj este o mulțime de gunoi. Oamenii nu curăță cu ei înșiși și distruge întreaga imagine. Aș adăuga, am mers pe jos și călătoria a durat aproximativ o jumătate de oră.

Pescuitam pe dig, am mers aproape până la capăt. Din viteze am avut două tije mici de pescuit, convertite pentru a fi învârtite. Bobinele au stabilit cele inerțiale, deși majoritatea pescarilor se prinde la cele "Neva". Un pescar local a remarcat cu înțelepciune: "Bobinele Nevsky nu au fost eliberate de mult timp și servesc timp de mulți ani ca fiind noi, fără nici o greșeală. Și ce să spun despre aceste "mașini de măcinat" moderne - un an, două vor servi și se vor rupe ".

Am prins lesa cu cârlige numărul 6 și cu greutăți grele, aruncat la zece metri de țărm. Dezavantajul acestor unelte este doar unul - când peștele lovește toate cârligele, multe pauză și cădere, că nici măcar nu aveți timp să le scoateți din cârlig. Prins, în special, tarashka și berbec, chiar și bibanul a prins un gram de 300, dar tocmai nu avea timp să decoleze, a căzut în apă, bine, tauri, desigur.

Un pescar a prins chiar și un butoi pentru porumb fiert obișnuit, unii lăudau kutum, dar nu aveam noroc, nu am putut să prindem acești pești. Apropo, în urmă cu aproximativ 10 ani, pâlnia nu a fost prinsă deloc de la țărm până la cârlige, dar sturionul putea fi prins, dar acum bâta este plină, dar nu există sturion deloc.

Viermele a fost servit de viermi, uneori când au ajuns la capăt, au plantat porumb și creveți, dar bâta este prinsă în principal pe vierme. În Makhachkala, este dificil să-i săturați - oriunde este uscat, într-un magazin de pescuit se vând aproximativ 40 de piese pentru 60 de ruble.

Dimineața devreme, o bandă mare este de obicei prinsă. Mai aproape de ora opt, un mic canibal este prins, vine rame, dar mai rar. Foarte adesea în apă puteai vedea turme de ciocolată plutitoare. Când muscatura a căzut, am prins creveți printre pietre. Un pește interesant la prins pe soțul meu cu o plasă - a capturat-o pe o cameră.

Am văzut mai întâi două broaște țestoase marine, din păcate, nu au avut timp să facă o fotografie, au ascuns repede. Aproape în mod constant, pescarii mari au circulat deasupra noastră și au prins pești mici de la suprafață, care erau foarte numeroși. Mai aproape de nouăsprezece am încheiat, am înotat puțin și am plecat acasă. Toți peștii prinși au fost mai mult sărate și uscate.

Vino la Makhachkala pentru pescuit, nu va fi plictisitor!

Pescuitul încă interesant:

Pescuitul în zona caspică

Jerk Ripper nu a dat șanțului o șansă.

Sig și soroga - un cuplu dulce!

Pe ultima primă gheață: prindeți bibanul, salvim crapul

Pescuitul în zona caspică

Iată o gălbeșelă în pete și lăsați să crească stiuca!

Cu o tija de pescuit de vară pe prima gheață!

Un balancer mare de preferință preferat mormyshki!