O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

Am vrut să merg la Lacurile Multinsky din excursia anterioară la Altai. Odată cu apropierea vacanței mult așteptate, toată lumea căuta mai repede călătorii, dar unii speriau drumul, alte condiții.

Până la ora 11 am ajuns la Seminsky. După trecere, întorcându-se spre Ust-Kan, tovarășii de călătorie mă așteptau împreună cu soția mea. Faptul este că nu există stații de benzină în direcția Ust-Kana, așa că am decis să mergem la Ongudai și să-l umplem pe deplin. Am pierdut mai mult de o oră.

Ei bine, bine. Am condus încet, locurile de la baza de lângă Lacurile Multinsky au fost rezervate și, prin urmare, prima oprire a fost decisă să fie făcută pe râul Kumir și "Plyosul fetelor".

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

După Ust-Kana, drumul asfalt sa încheiat și a început amorsarea. Pentru că piesa a fost bună, am ajuns rapid acolo. Înainte de podul dincolo de Kumir, se întoarse spre stânga râul. Și, deși drumul a fost inundat după ploi, capacul stâncos a făcut ușor să conducă.

În unele locuri traseul a fost bifurcat, dar în același timp toate acestea s-au convertit într-una. Așa că am condus 13 km, apoi drumul de câmp a început. Care a fost aruncat după ploi. Din moment ce nu am știut cum să mergem, ne-am hotărât aici să ne aranjăm o odihnă, să petrecem noaptea într-un loc bun și să mergem dimineața.

După ce am aranjat o sesiune foto dimineața, am trecut mai departe.

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

Cascada de pe partea cealaltă a râului Kumir la "Plyosul fetelor"

Și până la ora 17 a venit la prima bază. Aici au fost o mulțime de mașini și ne-am mutat la următoarea și au aranjat o oprire.

Apropo, te poți opri în satul Multa. În magazin există cărți de vizită de case unde puteți petrece noaptea.

Casă neobișnuită în Multa

Am fost plasați într-un yurt pentru 700 de ruble pe persoană. La început au mers la baie cu 800 de ruble pe zi, apoi au luat cina. Temperatura peste bord a căzut rapid, bine în yurt era o aragaz. Inundat și imediat a devenit mai distractiv. Termometrul din stradă a arătat 12 grade, așa cum au spus, era încă cald.

În dimineața ei au încărcat în GAZ 66 și au condus spre lacuri. În principiu, puteți merge la lac timp de 1 zi, apoi mașina va reveni la 19 ore. Și poți. încărcându-se cu lucrurile. luând corturi pentru a petrece noaptea pe plajă.

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

În total, până la Lacurile Multinsky, 14 km se ridică și se duc în jos 3 km. Uneori mașina se îndrepta de-a lungul albiei râului, câteodată trecea râuri. În cazul copiilor mici, este mai bine să mergeți la UAZ sau la Gaz - 66 cu o cabină.

Este încă posibil să conduci un astfel de drum pe un ATV, unul dintre ei ne-a întâlnit pe drum. În plus, mulți oameni depășesc acest traseu pe jos. Apropo, există o astfel de excursie de 1000 de ruble pe persoană, dacă vă întoarceți în aceeași zi. Și dacă te duci cu o ședere peste noapte, trebuie să plătești 800 de ruble acolo și înapoi.

Lacul inferior Multinsky

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

tipul la prins pe grayling

Calea către lacul din mijloc

Am ajuns la lacuri în jur de 12 și înapoi la încărcare ar fi trebuit să fie la ora 17. Au rămas 5 ore pentru a vă bucura de natura locală. Partea inferioară a lacului inferior este nisipoasă și am decis să înotăm. Vodicka revigorează.

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

La ora 17:00 ne-am întors înapoi, cu noi călătorind în familie, care a stat aici pentru noapte. Au spus că se aflau la călare. Mergeți la cealaltă parte a lacului inferior până la unele cascade.

Pe drum ne-am întâlnit cu Land Cruiser 100, care a încercat să conducă la lacuri. Am glumit că este mai ușor să plătiți 10000 pentru o companie decât să vă distrugeți mașina sau să zburați cu elicopterul.

Apropo, când am intrat în bază, era deja un elicopter aici.

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

Din turiștii din Ust-Coke sunt aduși aici pe o astfel de mașină.

După o altă ședere peste noapte, dimineață ne-am mutat în partea de sate Tungur, pentru a vedea unde Akkem se goleste în Katun.

De la rândul său, la Multa spre Tungur este de 32 km, iar la confluența râurilor se află încă 18 km.

Drumul după satul Tungur a fost special. Goliți, toți copacii sunt acoperite cu mușchi, înguste. A fost norocos că am întâlnit UAZ, iar șoferul a spus că mergem în direcția cea bună. Și despre miracol, în curând am plecat pe calea câmpului. Ahead au văzut grupuri de turiști.

O excursie scurtă la Lacurile Multinsky

După ce a admirat, a decis să se întoarcă acasă, drumul care este marcat pe hartă din punctul de confluență a râurilor cu M52 este într-adevăr de 7 km și apoi devine prea îngust. Este bine că au aflat despre asta de la turiștii din Tyumen.

Deci ne-am mutat acasă pe traseul deja cunoscut. Nu am văzut totul. Prin urmare, avem planuri să venim din nou aici și să vizităm Red Mountain la Kaitanak.