Gel de unghii 15 ml - alb-gri - cumpara, recenzii, fotografii, livrare

Gel Polish Artistic Color Gloss - alegerea de stele de la Hollywood și show-biz! Creat special pentru reviste și spectacole de moda, Artistic Color Luciu a devenit un accesoriu indispensabil pentru Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Beyonce, Cameron Diaz, Britney Spears, Leona Lewis, Nicole Richie, Shirley Manson, Nicole Scherzinger, precum și lista cu admiratorii săi au inclus Michelle Obama și Riana. Paleta artistică Color Luciu include mai mult de 100 de extrem de la modă, culori trendy, de la modeste la severe și explozive și luminoase - chiar și cele mai exigente gusturi. Exclusiv Formula Gel lac de unghii artistic de design Color Gloss îi permite să meargă la strat ultra-subțire. Artistic Color Gloss polimerizeaza doar 30 de secunde într-un LED ultra și LED lampă timp de 60 de secunde într-o UV-Lampe usuca la un strat flexibil, dar rezistent, extrem de lucios. Acoperirea artistică de culoare Luciu poate fi purtat până la trei săptămâni, fără spargere, tarnishing, fisuri și delaminations, și complet eliminate în câteva minute, fără nici o deteriorare a unghiilor. Utilizare: 1.Pilkoy 180/180 grit forma marginea liberă a unghiei. 2. Folosind unghii naturale piele de bivol, suprafața unghiilor ușor zamotiruyte îndepărtarea strălucire. 3. Aplicați o cantitate mică de unghii artistic Cleanser de suprafață pe o cârpă fără scame și degresează unghiei. 4. Utilizare PH Artistic Nail Prep elimina umezeala de pe suprafața unghiei. 5. Aplicați Basecoat Artistic Soak Off Bonding Gel strat subțire, substanțial uscat perie pre-ștergere duza de sticla. Polimerizați timp de 10 secunde. o lampă cu LED-uri (1 min. lampa UV). 6. Se îndepărtează stratul de adeziv cu un gel perie uscată sau un țesut, se va aplica în continuare un strat colorat este subțire, netedă, cu contracția materialului va fi exclus. 7. Aplicați un strat subțire de Gloss Artistic Color. Polimerizați timp de 30 de secunde. o lampă cu LED-uri (2 min. în lampa UV). Dacă doriți o culoare mai intensă, repetați pasul din nou. Al doilea strat de lac este aplicat pe primul strat uscat-gel, fără a îndepărta lipiciozitatea rămasă după tubul de uscare. 8. Se aplică de închidere Capac artistic Soak Off glossing Gel strat subțire este polimerizat timp de 30 de secunde. în lampa cu LED-uri (2 minute în lampa UV). 9. Se îndepărtează stratul de adeziv rămas după polimerizare, folosind o cârpă sau un burete imbibat medicament Nail Artistic Cleanser Surface.

Alain Colectează comenzi (0%)

Colectarea comenzilor

Min. suma de răscumpărare: 20.000 de ruble.