Cumpara scanere pentru discoteci ieftine, recenzii, descrieri, descrieri, preturi mici in

În industria de divertisment modern, sunt folosite multe tipuri de echipamente de iluminat. Cea mai comună divertisment disponibilă în fiecare oraș este discoteca. Toți cei care au fost vreodată la un disco sau club știu cât de mult iluminare de culoare, difuzoare și alte dispozitive pot fi găsite acolo. Cea mai recentă invenție și echipamentul necesar pentru astfel de evenimente sunt scanerele pentru discoteci.

La disco, principalul lucru este să creezi o atmosferă de mișcare și mișcare. Indiferent dacă este vorba de dans lent sau muzică de club incendiar - nu puteți face fără efecte de iluminare. Ele dau culoare mediului și oamenilor, creează tendințele și ritmurile corecte, completând muzica. Scanerele ușoare din această afacere au o influență unică, creează din spectacolul înconjurător, demne de cele mai bune scene.

În astfel de dispozitive, pot fi instalate diferite tipuri de lămpi. Pentru scanere se utilizează lămpi cu halogenuri metalice și gaze cu descărcare în gaz. Dar cele mai populare în timpurile noastre - scanere LED.

Principiul de funcționare a unui astfel de scaner este proiecția razelor de lumină în direcții diferite. În acest fel, puteți crea modele și figuri fanteziste pe o ceață artificială, pereți, creați o atmosferă irizantă pe ringul de dans. Radiațiile scanerului se deplasează datorită oglinzii, montate în structură și rotindu-se în direcții diferite, direcționând fluxul luminos. Fasciculul se reflectă din oglindă, dimensiunile mici și mobilitatea cărora vă permit să mutați razele suficient de repede. Razele în sine în scanerele cu LEDuri provin din LED-uri, diferite în dimensiune și culoare, care sunt sub oglindă. Acestea pot fi simple și multi-beam. De fapt, scanerele creează proiecții de culori la orice scară.

Scanerele diferă în complexitatea designului. Există scanere cu oglinzi și un tambur oglindă. Pot exista, de asemenea, una sau o pereche de reflectori în kit. O oglindă face posibilă crearea unei singure proiecții, două - până la o duzină de proiecții simultan. Tamburul oglinzii este lider în numărul de proiecții simultane și permite umplerea maximă a spațiului. Cu toate acestea, o oglindă este mai mobilă și poate specifica orice traiectorie, iar tamburul mișcă numai razele de lumină de-a lungul unei linii drepte. Un scanner cu o singură oglindă poate servi, de asemenea, ca un reflector multi-color, cu toate acestea, cu un fascicul îngust. De obicei, astfel de dispozitive nu folosesc una la un moment dat, ele sunt eficiente într-o cantitate cuprinsă între două și patru bucăți.

Oglinzile au un diametru diferit, ceea ce determină dimensiunea fasciculului. În plus, setul complet include roți pentru derularea oglinzilor, filtrelor, software-ul suplimentar necesar. Scanerele Disco pot fi fabricate din materiale diferite. Cele mai durabile sunt, de regulă, făcute din metal.

Puteți gestiona scanerul în moduri diferite. De obicei, astfel de dispozitive sunt inteligente și programabile, pot fi controlate atât cu ajutorul unui protocol specific DMX-512, cât și prin control vocal, răspuns la sunetul din cameră.

Aveți un scaner disco. Ca și în cazul altor dispozitive de iluminat, există caracteristici prin care puteți alege cel potrivit. Principalele sunt numărul de oglinzi într-un singur scaner, puterea unui LED sau a unei lămpi, tipul, culoarea - una sau mai multe, diferite efecte prezente - poate fi tremurat, mărirea sau efectul stroboscopic, prezența și numărul de moduri, tipul de control.

Selectați scanerul necesar pentru tipul de cameră. În plus față de iluminarea generală, înălțimea tavanului este importantă. astfel încât scanerele cu o proiecție mai lungă și mai detaliată ar fi adecvate. Un factor important este tipul și numărul de efecte și forme de lumină. Pentru că clubul este un scanner mai potrivit, cu multe efecte, tremurând și cel mai mare număr de figuri luminoase clădirii, în timp ce cafeaua de lounge poate face cu un scaner cu o singură oglindă, cu o proiecție lentă și netedă.