Cronici de revoltă iii un cântec de armură și flacără

Orientare mixtă - mai multe linii romantice echivalente (geth, slash, femmesh)

Oridzhinaly
Peyring sau caractere: Adelina (cânepă) rapsod Daria (Dasha) rapsod Marijuana (Mașa) menestrel, oi scutier, Knight Irina Gorgeous, Harold, Jacques, Eric Kartavy, Edison I (Eddie) prietenos, Oliver, zână Galadriel, cal Obkaky witch Ilona Regina Shlykova Regina Skorohodova dragon Andreev și secundar Evaluare: - fanfiction in care o relatie romantica la nivelul săruturi și / sau pot fi indicii prezente de violență și alte momente dificile pot fi descrise ca „> PG-13 Gen: Comedie. - fanfic plin de umor „> Umor .. Fantasy - povestea magiei, a inventat lumi, creaturi mitice, cu alte cuvinte, „lumea Might and Magic“ „> Fantasy de acțiune (acțiune) -. Fanfic, plin de actiune, lupte, urmăriri accentul pe acțiune decât pe dialog și respect ...“ > acţiune (acțiune). AU - o poveste în care personajele din canonul lumii se încadrează într-o altă lume sau în alte circumstanțe, în nici un fel de legătură cu canonul nu a făcut-o. Acesta poate fi, de asemenea, o altă furculiță în canonul evenimentelor „> creaturi mitice AU -.. În textul menționat vampiri, elfi, vârcolaci, demoni și alte creaturi mitice“.> Creaturi mitice. Persiflare - situații comice la un pas de umilire, uneori umor negru „> Avertismente bătaie de joc: -. Prezența în profanare fanfic (mat)“> Obscenități.. - o relație romantică și / sau sexuală între un bărbat și o femeie „> Elemente Dimensiune geta: - mica dimensiune fanfic de la unul la 20 de pagini dactilografiate ...“> Mini. 16 pagini, 8 bucati Stare: terminat

Premii din partea cititorilor:

În Uporatostlylandii, cavalerul - Irina Magnificent a dispărut. Singurii care caută să-l găsească sunt prietenii ei. Dar cât de des au reușit o grămadă de fraieri să salveze un cavaler?

Ir, vă este dedicat (știți deja acest lucru).