Cel mai înalt a auzit rugăciunile de la jiddah - 19 decembrie 2018 - portal de informare și educație

Cel mai înalt a auzit rugăciunile de la jiddah - 19 decembrie 2011 - portal de informare și educație

Familia lui Urazaev în țara profeților

Cu adevărat binecuvântați sunt cei care vizitează locuri sfinte cu o inimă curată și o minte deschisă. La urma urmei, hajj nu este un turistic, ci o dorință sinceră de a vizita locuri marcate de semnele Celui Prea Înalt. Pe aceste meleaguri a trăit Ibrahim (pacea este asupra lui), sa născut Ismail (pacea este asupra lui), Profetul Muhammad (pacea lui) a dus învățăturile lui Allah la ei, Islamul sa răspândit.

Familie Urazaeva din Penza, au participat la locurile sfinte din acest an a Islamului, încurajează pe toți credincioșii, cel puțin o dată în viața ta, face un pelerinaj la Mecca, care este o datorie pentru toți musulmanii. Pe aceste experiențe de neuitat, care au experimentat pelerini în țara profeților, a spus activistul drepturile omului IslamNews Penza Bar Association Region, un student Maktab Penza - Maryam Urazaeva.

Eu însumi vin din satul Nizhniy Elyuzan. Mi-am făcut hajj-ul pentru prima dată în viața mea. Soțul meu - Ilyas, o zi în locurile sfinte deja vizitate, dar socru - Khalid și mătușa Sania (Yenikeyeva), Arabia Saudită, de asemenea, a participat pentru prima dată.

Am început să mă rog din nou. Un vecin mi-a spus: "Cere-i lui Dumnezeu să te accepte. Apoi, Cel Prea Înalt vă va auzi. " Am făcut-o. Rugăciunea lui Allah că El mi-ar da ocazia să vizitez sfintele locuri. Allah mi-a ascultat rugăciunile și până în luna mai am strâns toată suma.

Există diferite rute turistice, dar am fost foarte norocoși. Am emis biletul prin agenția "Hizmet-tour", care în ultimii cinci ani a fost implicată cu succes în organizarea lui Hajj și Umrah. A fost zbor charter Moscova - Turcia, și imediat de la zborul de la Istanbul la Jeddah.

Am fost întâmpinați pe pământ de către profeți foarte călduros. Distribuit în suhpayki aeroport, literatură religioasă, broșuri turistice cu rute de locuri sfinte. Am făcut o rugăciune și am ridicat un duo - o rugăciune către Cel Prea Înalt, care ne-a onorat cu onoarea de a fi oaspeții Săi.

Jeddah, am mers cu autobuzul direct la Mecca, unde au fost plasate într-un hotel de cinci stele în fonduri comune de metri de sanctuarul principal al Islamului - Masjid al-Haram. În hotel, femeile trăiau în camere pentru patru persoane, bărbați - pentru șase persoane.

Am făcut o rundă de întâmpinare (ibad) în jurul Sfântului Kaaba și am făcut-o în sens invers acelor de ceasornic de șapte ori. Apoi au murit (mici Hajj) și au lăsat Ihram (o stare specială de puritate rituală).

Apropo, unii pelerini intra-o stare de ihram, intenționează doar pentru a face o matriță (Tamattu), altele - Hajj și Umra (Kyran), iar altele - numai Hajj (Ifrad). Credincioșii care intră în starea Ihraam în scopul de a efectua umra, după ce au terminat toate activitățile legate de moarte, sunt eliberați din starea ihram.

Femeile, în acest caz, după ce au terminat o bypass de Kaaba, și-au tăiat părul într-o singură falangă a degetului. Apoi ei părăsesc starea ihram. Dar a opta zi a lunii Dhul-Hijjah, împreună cu pelerinii care intenționează să efectueze doar mor, ei încep acțiunile de Hajj, care intră în starea de Ihram în Mecca, și lăsați-l în ziua de sacrificiu. Cât despre cei care și-au anunțat intenția de a efectua Hajjul cu moartea, ei nu părăsesc statul ihram până în ziua sacrificiului.

Apropo, bărbații din grupul nostru au intrat ihram în Turcia și nu am reușit să ne grăbim. Prin urmare, au intrat ihram într-un avion, unde au efectuat două rakyat-namaz. În starea de iraam este imposibil să folosiți parfum, săpun, pastă de dinți, să distrugeți insectele, să blestemați, să tăiați părul și unghiile.

Înainte de Hajj am trăit în Mecca, unde am făcut rugăciuni de cinci ori mai multe, ne-am dus la al-Haram, am făcut excursii la locuri sfinte. Există o mulțime de frumoase moschei și locuri asociate cu profeții și Companionii lui Allah.

Apoi am fost luați în valea Minei, unde am trăit într-un lagăr de corturi și am citit rugăciuni. Condițiile sunt foarte bune. Există aer condiționat, toaletă și duș. Am ajuns la muntele sacru Arafat înainte de rugăciunea cină (zuhr) și am fost acolo până la rugăciunea de seară (Maghrib). În acest moment, Allah coboară spre al treilea cer și aude rugămintea tuturor sclavilor săi. Ne-am rugat celui Atotputernic să ne ierte toate păcatele, să trimitem sănătate familiei și oamenilor apropiați.

După revenirea la Mina ne-a dus la valea Muzdalifah (între Arafat și Mina), în cazul în care oamenii petrec noaptea sub cerul liber. După ce am făcut rugăciunea de noapte (isha), am mers înapoi la Mina, unde am făcut o rugăciune du'a și am bătut Shaytaanul cu pietre. Există trei stâlpi: mici, medii și mari, iar în fiecare dintre ele trebuie aruncat șapte pietricele.

Au fost mulți oameni. Din Pakistan, Algeria, Tunisia, Irak, Maroc, Afganistan, Uzbekistan, Kazahstan și multe alte țări islamice. Toți cei foarte politicoși și prietenoși și toți unii pe alții înțeleși cumva. Dacă oamenii au atins cineva, au cerut scuze, iar pelerinii au răspuns cu un zâmbet.

Dar persoanele în vârstă sunt greu. Deseori există blocaje de trafic și congestionare. Soacra mea are 80 de ani și i-am cumpărat un scaun cu rotile pe care a fost transportată. A transferat caldura bine. Temperatura a crescut la 36 de grade în timpul zilei, iar seara a scăzut la 29. Ea a economisit bani pentru hajj toată viața ei, iar acum ea spune că poți muri. Soțul meu și cu mine, dacă Allah o permite, sperăm să vizităm încă o dată locurile sfinte.