Unde și cum se odihnește ola freemouth

Olga Freimut a călătorit o mulțime de lume și este sigur că ucrainenii -
Europeni. Suntem pasionați, precum italienii. Ne place mâncarea gustoasă și magazinul - cum ar fi spaniolii. Și sunt foarte puternici în agricultură, ca elvețianul.

În vacanță, inspectorul stricte Freimut devine doar Olga - frumos, zâmbitor și sexy. Cunoscută cu oameni din America, hrănește porumbei în Marea Britanie și iubește să meargă desculți pe nisipul alb moale al Maldivei.

Țara favorită: Anglia

Marea Britanie este țara de referință pentru mine. Mai ales Anglia. Călătoria mea cea mai spontană - la Londra, am intra în panică chiar și atunci când se termină o viză în Marea Britanie. Într-o viață anterioară tocmai am trăit acolo în epoca victoriană: a existat o contesă mare, locuia în apropiere de Hyde Park, a iubit soțul ei ... La Londra, pentru mine toate nativ: ploaie, bănci în parcuri, porumbei in Trafalgar Square, în cazul în care mă hrănesc, în pofida interdicției indicatoare stradale.

În portofelul meu, am întotdeauna o fericită £ 50. A fost cu o sumă atât de mare încât eu, de 20 de ani, am venit la Londra din Lviv. Și a început metamorfoza ... Sunt dintr-o familie simplă, nu aveam bani pentru școlile private pentru mine și fratele și sora mea. Când am ajuns la Londra, am început imediat să adopte farmecul țării, să învăț maniere bune și eleganță. M-am dus în metrou și m-am dus la gara din Knightsbridge. Acolo am considerat femeie frumoasă de cumpărare flori în magazine florar: adopta stilul lor de a păstra spate și capacitatea de a purta pantofi chiar și în ploaie, m-am uitat la rochie și chiar aduce aminte mirosul de parfum ... Sunt gata pentru visul meu. Lipsa de bani ma deranjat puțin. Știam că este temporară și am crezut în viitorul meu jurnalistic. Îmi amintesc de mers pe strada New Bond, aproape lipind de ferestrele buticurilor. M-am uitat atent și mi-am dat seama că în curând voi putea să-mi cumpăr toate astea. Anglia mi-a învățat să cred în mine: aici am câștigat imunitatea la situații complexe de viață.

În plus, această țară are o importanță mai importantă pentru mine: britanicii sunt cei mai eleganți bărbați din lume. Pentru o lungă perioadă de timp nu m-am obișnuit cu faptul că în timpul mesei într-o companie mare nu mă ridicam de la masă - toți bărbații au sărit și se întindea de-a lungul șirului. Tatăl lui Zlata, Neil Mitchell, nu sa lăsat niciodată să stea la masă pe jumătate gol sau îmbrăcat într-un lucru șubred.

Mai întâi în străinătate: BUDAPESTA

Pentru prima dată am vizitat în străinătate la vârsta de cinci ani - la Budapesta, fratele mamei mele a servit ca ofițer acolo. Îmi amintesc cum mama mea ma certat pentru că am ales sticle de plastic ciudate de sub sifon - și nu mai văzusem niciodată așa ceva și nu m-am putut uita la ele. De asemenea, am fost surprins de trenul cu două etaje. Iar mireasa într-o rochie roz a fost atât de uimită de mine încât mi-am promis: când mă căsătoresc, sunt sigur că mă voi face un soshyu. Încă mi-am păstrat cuvântul: la nunta mea era o rochie de marshmallow în rochia mea, iar părul meu era acoperit cu roz, ca niște perdele într-un salon de înfrumusețare provincial, un văl. Apropo, mi se pare că ucrainenii sunt cei mai feminini. Suntem aproape singura națiune din lume care poartă tocuri nu numai la petreceri, nu manichiură și depilare nu numai cu ocazia. Avem un sentiment înnăscut de stil.

La vârsta de cinci ani, Olga Freymut a vizitat prima oară în străinătate -
în Budapesta. Orașul a fost lovit de el. Mai ales mireasa în memoria unui tip neobișnuit pentru ochelarii de culoare sovietic roz, sa prăbușit în memorie. Fata a promis
tu să fii la fel la nunta ta. Și mi-am păstrat cuvântul.

Elveția este foarte asemănătoare cu Ucraina: toate în lacuri, munți, ea mă înțelege. Oamenii sunt obișnuiți să lucreze pe teren. Ca un copil, bunicul meu Nikolai și cu mine am plantat cartofi în Pidhirtsi. Am întrebat dacă bunicul meu nu sa obosit atât de mult să muncească? El a răspuns că fermierul depinde de soare: el se trezește cu el, își încheie lucrarea ... În soare - puterea lui. În Elveția, oamenii au ridicat agricultura la un nivel înalt, am încerca să reținem rețeta pentru succes. Printre locurile mele cele mai preferate din Elveția este Bad Ragaz, unde mă duc "în ape".

Nu-mi place Parisul pentru că toată lumea o iubește colectiv. Sunt singuratic, rece și murdar în Paris. Și în Franța - capitala gătitului, unde toată lumea - delicioasă - nu poate să pregătească cappuccino. Pentru mine, femeile galiciană, cafeaua este sacră. Dar nu-mi plac mâncărurile exotice. Întotdeauna refuz, pentru că eu consider că sunt nenaturale și vulgare să mănânce larve, creierul fierbinte al unei maimuțe vii sau al unui ceai cu ochii unei viperă ... Am văzut cum îl mănâncă alții, dar eu nu m-am mâncat singur. Singurul vas ciudat pe care l-am gustat este supa de broasca testoasa, care a fost servita la casa prietenilor mei din Oxford.

Olga Freimut nu-i place Parisul, adorat de mulți. El consideră că acest oraș este rece și murdar. În plus, Olga este sigură că în Franța nu știe cum să pregătească cappuccino. Dar fata nu ar refuza să călătorească la Polul Nord. Acesta este visul ei, care nu sa împlinit încă.

Instinctul maternal ma schimbat. Înainte de nașterea lui Zlata, mi-a plăcut să zbor, chiar am venit la aeroport devreme pentru a se bucura de atmosferă. Ia plăcut să se uite la oameni să se întâlnească, să-și ia rămas bun, să plângă pentru bucuria întâlnirilor și trist pentru separare. Dragostea, durerea, intimitatea - totul este expus la aeroporturi și sentimente autentice sunt afișate. Dar odată am fost speriată. Am zburat un zbor scurt de la Glasgow la Londra Scottish: avionul tremura, aruncarea, hublouri aprinse de fulgere - și mi-e teamă că va rămâne fără mamă Zlata. Vroiam sa intru in cabina pilotului si eu sa stau la cârma! Sunt iritat de neputință în fața transportului ceresc. Pentru a depăși aviafobia, am planificat lecții de aviație în această toamnă. Vreau să învăț să zbor cu avionul.

Visul: poarta de nord

Visez să zbor către Polul Nord. Sunt mai impresionat de frig decât de căldură. Chiar și în sărbătorile de Anul Nou, când toată lumea zboară în locuri calde, colectez o valiză în Alpii înzăpeziți.

Patria: Un nou ROSE

Odată ce am trăit într-un mic oraș unde toți s-au cunoscut. Prin urmare, salut toată lumea - obiceiul copilăriei. Acum știu peste tot Ucraina, dar nimic nu sa schimbat: oamenii întreb, ce faci, cum e fiica Zlata de ce mă uit niciodată mai mică decât ecranul, cere să salutați Tina Karol și Sveatoslav Vakarchuk. E ca și cum am trăi pe o planetă separată cu vecinii.

Dar chiar și în străinătate, îmi întâlnesc adesea spectatorii, deoarece programul "Inspectorul Freymouth" poate fi urmărit pe Internet. În Dubai, mulți au fost fotografiați, chiar și cu Zlata. Și în Italia, ne-am plimbat de-a lungul plajei cu cei dragi: am purta o pălărie și un costum de baie, ochelari de soare mari, și dintr-o dată cineva din spatele ca raidul - și să îmbrățișeze. La început m-am temut că era un jaf. Dar în spatele ei stătea o adolescentă tanară din Uzhhorod. Ma imbratisat atat de direct, ca si cum am fost vechea ei prietena, ma rugat sa fac o poza. Și încă o dată, mi-am pus oarecum apă în Marea Moartă, în Iordania, când un bărbat a apărut de nicăieri și a început să-mi complimenteze lucrarea. Am fost surprins când oamenii din New York și Los Angeles m-au apropiat de autografe. Întrebat de restaurant din Santa Monica, iar o chelnerita destul de la faptul că mama ucraineană a spus că iubește „inspectori“. Dar cel mai surprinzător a fost filma la Roma, la „Villa Aldrovandi“ Am fugit în camera de odihnă și a găsit menajera. Femeia mi-a cerut un autograf, am ajuns să vorbim, și sa dovedit că ea - dintr-un pridvor vecin de casa mea natală din New Rozdol.

Persoane interesante: SANTA-BARBARA

Odată, în Santa Barbara, Zlata și cu mine ne-am așezat pe bancă încercând noi pantofi. Un bărbat foarte în vârstă, cu ochi albastri, stătea lângă el, în mod clar peste șaptezeci de ani. A făcut un compliment pentru skateboard-ul lui Zlata: în America este obișnuit să admiri pe alții și să-i spuneți complimente străinilor. Cuvânt de cuvânt, am aflat că numele domnului este Jules Simma, iar tatăl său este de la Brody, care este în regiunea Lviv. El și prietena lui cu trei ochi, de trei ani, ne-au invitat la cină, unde am întâlnit oameni cărora le poți scrie cărți. Fiica compozitorului cinematografului tăcut, iar mai târziu directorul general al companiei de film de la Hollywood Universal; un psihanalist, un bunic care lucrase cu Jung; o frumoasă doamnă în vârstă, ai cărei părinți au părăsit Odessa din cauza revoluției ... Cred că toate întâlnirile nu sunt accidentale. După fiecare nouă călătorie, vin un altul - un pic mai bun și mai înțelept.

Paradisul meu: MALDIVI

Îmi place marea. În copilărie, în fiecare vară, părinții mei ne-au dus în Crimeea. Am mers pe un tren zi-noapte. Tata mi-a și fratele meu a luat într-o excursie de pescuit, și am venit cu numele lui chiparoșii mama în parc Alupka lângă Palatul Vorontsov. Și când am crescut, am găsit un adevărat paradis pentru mine. Sunt sigur: Maldive - acesta este paradisul din care Dumnezeu a alungat pe Adam și Eva neascultător. Aici puteți sta pe nisip timp de o săptămână și puteți mânca fructe exotice care cad pe capul dvs. din copac. Nu uit de hotelul Four Seasons din Maldive. Aceasta este o insulă separată, care poate fi ciclată timp de 10 minute. Cina romantică cu bărbatul meu am aranjat chiar pe nisip alb. În timpul scufundări găsit alee cu bănci: Imaginați-vă pe deasupra - ocean, și vă aflați în rezervor, împingând de pește colorat, făcând drumul lor spre banca de rezerve, ca și în cazul în care acesta este un parc de un anumit fel, dar nu și oceanul. Aveam un majordom: n-aveam timp să ne întoarcem de la mare și lucrurile erau aranjate frumos în vestiar. Pentru prima dată am mers desculț timp de două săptămâni, pentru că peste tot - nisip incredibil de blând. Și pentru civilizație este necesar să zbori într-un elicopter de taxi, așa că nu am nevoie de pantofi.

Ucrainenii sunt ca scoti, pentru că sunt economici și nu le place rigiditatea. Ca elvețieni - pentru că sunt puternici în agricultură. Ca italieni - pentru că pasionați. În calitate de spanioli - pentru că le place să petreacă și mâncăruri delicioase. Suntem europeni.

Pregătit din materialele revistei "Caravana povestilor. Ucraina »