Sakhalin energy russia - recenzii ale angajaților companiei - despre muncă

În principiu, condiții bune, muncă curată și pachet.

Specialiștii străini au creat un sistem de "zhopolisztva" și aceasta construiește promovarea cadrelor. profesionalismul rolului nu are nici un rol - cel mai important este loialitatea. Procedurile birocratice greoaie. o birocrație teribilă, chiar șansele noastre vor da. cu totul înspăimântător, în ciuda faptului că societatea însăși este potențial bună. Este necesar să curățați "varangienii", pe care perspectivele poer. acestea sunt pur și simplu pentru o mare p-p stai!

bun pachet social

o problemă cu managerii, a pus băieți și fete cu un elaz pentru a gestiona departamentele unde sunt necesare cunoștințe tehnice. tiranie. ciudat subordonații numai pentru că șeful este un nebun. plângerea este inutilă.

+Cursuri tematice profesionale, inclusiv în străinătate. + Pachet social: servicii de cazare pentru vizitatori, sală de sport. + Experiență cu expatriați (pentru a înțelege mentalitatea și mediul de afaceri)

-Personalul rus de clasa a doua a considerat cetățenia pentru -Diskriminatsiya: expati sn de mai multe ori mai mare decât cea a cetățenilor din Federația Rusă este încet cariera la „nativi.“ Cu toate acestea, există câteva exemple individuale de promovare rapidă a angajaților ruși. Dar ceva în compania noastră la 90% și mai mult! Aproape toate posturile de conducere sunt ocupate de expati. Relațiile din echipă

În primul rând, străinii conduc totul. de aceea ești deja un om de clasa a doua. puteți auzi multe cuvinte despre egalitatea fraternității și altele asemănătoare. dar, de fapt, ca pretutindeni vă va fi oferită o discriminare, dacă faceți cel puțin un iota împotriva autorităților (străine), posturile noastre înalte au început să ocupe doar acum. și apoi nu decisivă. În acest sens, un om de integritate. "