Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Dacă în urmă cu șase luni mi sa spus că voi avea nevoie de ajutor pentru a-mi organiza propriul timp, nu aș crede. Viața a fost ușoară! Rise la 6.30, locul de muncă de la 9.00 la 18.00, cu o pauză de prânz. La ora 19.00, sunt deja acasă, făcând treburi de uz casnic (feminin), apoi citesc sau scriu, sau stăpânește ceva cu mâinile mele. Ziua mea nu a necesitat planificare orară. Cu toate acestea, la locul de muncă nu am putut refuza un jurnal, în care au fost stabilite cazurile care trebuiau îndeplinite până la o anumită dată. Dacă de luni până joi am lucrat productiv, atunci vineri îmi permiteam luxul: de exemplu, am fost implicat în pregătirea unor noi cursuri, am făcut cunoștință cu literatura profesională actuală etc.

Ei spun că cărțile corecte intră în mâinile persoanei în cel mai potrivit timp pentru el. Sa întâmplat cu această carte și cu mine. Yana Frank își împărtășește experiența cu cititorii în ceea ce privește organizarea zilei, pe care și ea a dobândit-o în timpul bolii.

Desigur, nu toate recomandările sunt potrivite pentru mine personal, dar unele dintre ele s-au dovedit a fi foarte utile și necesare.

1. Organizarea convenabilă a spațiului de lucru. Reflectând pe acest subiect, mi-am dat seama că este dificil pentru mine să stau jos pentru scrierea unui articol științific, deoarece cărțile pe subiectele profesionale sunt într-o singură cameră pe un raft lung pe sub masă. Mai mult decât atât, rafturile nu sunt suficiente pentru numărul de cărți pe care le am, deci nu sunt în ordine unul după altul, coloana vertebrală la nivelul coloanei vertebrale, dar sunt colectate în grămezi. Deci, dacă trebuie să obțin o anumită carte, trebuie să mă aplec, să mănânc foarte mult și să scot cartea potrivită, apoi să pun spătarul și să-l pun în loc. Și cărțile pentru articol necesită mult ... În plus, lucrez într-o altă încăpere, pentru că biroul meu (sub care există cărți) este lângă perete și nu am destulă lumină naturală. Din acest motiv, alerg din cameră în cameră de la o masă la alta. Și asta, știi, cauciucuri și confuzii.

concluzii:
1) Am nevoie de un nou raft mare lângă masă;
2) masa de lucru trebuie să fie rearanjată astfel încât lumina zilei să cadă pe suprafața sa;
3) haosul și tulburarea nu conțin nimic inspirator.

2. O combinație armonioasă de petrecere a timpului liber și de muncă. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să caut un timp pierdut fără speranță. La sfatul lui Jana Frank, a fost efectuat un mic experiment pentru a capta orele petrecute în unele cazuri. Deci mi-am dat seama unde merge timpul meu. În plus, mi-am dat seama că regimul deranjat al zilei (am citit până la trei dimineața, mă trezesc la ora 11 dimineața), de asemenea, nu aduce nimic bun. Mai mult, un astfel de regim poate fi dăunător sănătății mele.

concluzii:
1) este necesar să se restabilească regimul zilei;
2) nu puteți "fura" orele de somn, adică echilibrul optim este "ore active - odihnă";
3) somnul ar trebui să fie de cel puțin 8 ore, dar nu mai mult de 10 ore.

3. Elaborarea unei liste de planuri mari. sau o listă de proiecte pe care intenționați să le rezolvați în viitorul apropiat. Eu, ca Yana Frank, vreau să învăț o limbă străină, să termin o monografie și să încep să scriu o carte pentru copii, să scriu un blog personal și multe altele. A trebuit să aleg două chestiuni cu prioritate pentru mine. Îi plănuiește scopul: să-l îndeplinești calitativ!

concluzii:
1) mai mult de patru proiecte mari nu pot fi realizate calitativ (cu condiția să fiți sănătoși);
2) va fi posibilă revenirea la alte idei mai târziu - după îndeplinirea sarcinilor atribuite, deși, poate, nevoia lor va dispărea deja;
3) nu trebuie să vă fie frică să renunțați la o parte din proiecte în favoarea altora.

concluzii:
1) modul 45/15 ar trebui aplicat soluției proiectelor mari;
2) nu vă fie teamă să vă distrați de alte lucruri, să vă odihniți sau chiar să vă distrați.

5. Elaborarea unui plan strategic. abilitatea de a sparge o mare problemă în multe sarcini mici și, astfel, să prezinte volumul total de muncă.

Concluzie: o astfel de planificare clară, pe de o parte, vă ajută să vedeți ce oră poate fi cu adevărat petrecută pentru fiecare tip de muncă, pe de altă parte, vă permite să corectați unele sarcini, înlăturarea celor inutile sau adăugarea celor lipsă.

TOTAL: Ian Frank oferă recomandări foarte interesante, permițându-vă să vă uitați la o zi de lucru într-un mod nou și să o ajustați în funcție de prioritățile vieții.

Și totuși: cred că cartea și un notebook nu sunt potrivite pentru a lucra la timp. Este mai bine să ai un notebook și un pix confortabil. Împreună pot face minuni! Și, în general, de a planifica în spațiul personal de hârtie este mult mai interesant.

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

În general, încă nu înțeleg ce este. Într-adevăr un jurnal? Nu multe pagini utile. Administrarea timpului? caz foarte special, rezultând un amestec de sfaturi generice ca „Nu fi leneș“ și „Spălați-vă pe mâini înainte de a mânca“ un fel foarte special de „ai cancer, cum să-și planifice timpul într-o stare de boală teribilă?“ Povestea despre o fată de creație, care a depășit stereotipurile și (parțial) probleme ale bolii proprii? Ei bine, nu este chiar corect, pentru o poveste plină de viață nu există suficientă prelucrare luminată și literară. Se pare că se amestecă un buldog cu un rinocer: totul este puțin câte puțin și destul de frumos, dar nefuncțional, nu interesant, nu prea util. Dar îi place ochiul și întristează punga.

Atitudinea absolut sănătoasă față de stereotipurile despre "oamenii creativi", care recent făcuse foarte expresia "persoană creatoare" mai degrabă repulsivă. Bineînțeles, toți iubitorii de muze sunt niște curvă cu părul murdar, fără fum și fără părinți, care transformă totul în jurul lor într-o haldă universală de gunoi. Se pare că adesea văd astfel de "creativi", cu apariția căldurii în metrou și la stații. Deci, sunteți aici, scriitori, poeți, muzicieni, scriitori ...

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

În mod neașteptat, dar mi-a plăcut cartea.

În general, este ușor de citit. Nu există nici o plictisire moralizatoare că este necesar să se realizeze în mod constant toate planurile planificate și să se urmeze în mod clar instrucțiunile scrise. Predă cititorului principalul lucru: este adevărat să acordați prioritate. Și atunci totul va merge așa cum ar trebui. Va fi timp nu numai pentru chestiuni importante, ci și pentru odihnă utilă.

Ei bine, câteva citate pentru a interesa cititorii noi:

Gândindu-mă la toate, am ajuns la concluzia că haosul nu conține nimic convenabil și inspirator și nu are nimic de-a face cu libertatea. Căutarea lucrurilor pierdute în munții de gunoi durează prea mult timp.
Toată lumea știe că odihna crește productivitatea. Dacă trebuie să vorbim despre managementul economic maxim sau chiar lăcomia, este ușor de calculat că este mai profitabil să pleci în timp și drept decât să încerci să faci fără ea.

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Ce ar trebui să fac pentru ca Marina să citească o carte despre organizarea muncii și gestionarea timpului? Vino cu un joc despre Pokemon și tema "Non-fiction pe auto-organizare" pentru a prinde Sloupuk.

Eu jonglez cu cuvântul "eficiență". Sunt bolnav fizic de la cuvântul "auto-organizare". Dacă vrei să nu fac ceva în nici un fel, în nici un caz - scrie-o în jurnalul meu cu data și ora exactă.

Și în cele din urmă poate. Dar am fost imbracat. Și chiar a scris o sinoptică detașată. Și de ce? Pentru că pentru planuri am un minunat carnet, luat de fiica mea: este albastru și în asterisc și cu o cârpă de pânză. Minunat!

De ce fac asta? Scrisă calm, fără rupere și ușor. Și, în principiu, în ideea de comutare 45-15 există cel puțin un bun simț că ochii se odihnesc de la calculator, în cazul în care pauza cu computerul nu este conectat.

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Am citit o mulțime de cărți și articole despre managementul timpului și despre creativitate. Dar despre managementul timpului pentru oameni creativi - nu unul. Ca astfel de materiale pe interfața de diferite domenii de aplicare, în cazul în care un subiect nu este scris în comune fraze vagi în ceea ce privește totul, și anume, practic, cu Verificat și care lucrează în domeniul vieții hacking.

Ce ai luat de la carte?
- Vreau să încerc schema de organizare a muncii în blocuri de 45 și 15 minute.
- Am lucrat la timp de aproximativ un an, dar cred că va fi util să organizăm încă o sesiune de luni (mai ales că Yana mi-a sugerat o altă cale nouă).
- Sistemul de planificare strategică la nivel de proiect am acțiune de lungă durată, dar vreau să-l modificați (să prescrie măsuri detaliate și timpul necesar pentru fiecare dintre ele, precum și întregul proiect de mare ca un întreg, plus numește repere intermediare privind calendarul pentru fiecare fază).
- Este o lungă perioadă de timp pentru a încerca să îmi împart spațiul de lucru fizic în zone, acum vreau să-mi dau seama de această idee în cele din urmă.

Impactul emoțional suplimentar al cărții a fost furnizat datorită faptului că Yana descrie experiența sa personală și arată cum acest sistem de management al timpului este construit în condițiile ei de viață, în timp ce ea însăși este bolnavă de cancer. Un exemplu al creșterii productivității creatoare a unei persoane bolnave cu o boală care petrece mult timp pe tratament și reabilitare, care nu poate lucra pentru uzură, devine repede obosită etc. foarte inspirat.

Odată ce am fost semnat pentru a învăța Yana, atunci, din anumite motive, am dezabonat. Acum mă abonez din nou, o să-i urmez blogul pentru un timp. În ceea ce privește cartea: citit foarte rapid și ușor, mulți consiliu vrea să încerce imediat să-și îndeplinească, apă (fraze comune, podvodok lung, repetiția fără sfârșit și rumegării) inerente la absolut toate occidentale „manuale pentru succes,“ aici nu este deloc, astfel încât estimarea pus 9 / 10.

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

Recenzii ale cărții Muse și Bestia

4 pași până la îmblânzirea, potrivit lui Yana Frank

La ce vă petreceți ziua? Câte minute pe zi merge pe drum? La serviciu? Despre familie? Unde merge restul timpului? Este cunoscut - dacă colectați toate informațiile într-un singur loc, cu siguranță vor exista lacune în ea. În consecință, dacă observați cât de multe minute pe zi petreceți, puteți învăța multe lucruri interesante despre locul în care trece timpul.

Ce să faci cu temele? Este întotdeauna o mulțime și este imposibil să renunți la ea, așa cum nu doriți să o abandonați complet (mai ales dacă sunteți o femeie și aveți o familie). Oamenii de știință au observat de mult timp - dacă faceți ceva cu o regularitate de invidiat, atunci de la muncă acest lucru se transformă într-o rutină. Ghiciți, care este răspunsul corect? Așa este, trebuie să transformi treptat responsabilitățile în jurul casei într-o rutină - adică elimina emoțiile de la ei, rezistă, trec treptat schema, ducându-i la o mașină completă.

Cum să reușești să realizezi toate ideile care îți vin în minte? Renunțați la trei din cele patru idei, lăsând doar cele mai importante! Și este necesar! Când suntem presați de așteptări, chiar și de propria noastră, putem să ne simțim adesea deprimați, iar depresia nu ne va aduce putere și energie. Puteți conduce 3-4 proiecte simultan, adăugând treptat un alt proiect, când unul dintre proiectele anterioare va deveni o rutină.

Câte ore pe zi lucrăm la muncă? 12? 8? 4? Se crede că creierul nostru este capabil să funcționeze la o concentrație maximă de 45 de minute, atunci performanța este redusă. Ca și în școală, îți amintești? Lecția de 45 de minute - 15 minute de schimbare. Și nimeni nu sa plâns de oboseală, deși au existat multe lecții. Astfel, veți lucra timp de șase (6) ore pe zi, dar, în același timp, veți ține pasul cu volumul planificat de lucru.

... și 3 capcane pentru a fi evitate

A0 nu salvează
A1 nu creează mizerie creativă
A2 nu sari de la afaceri la fapte, umflarea focului dintr-o sarcina mica

Cel mai important lucru - viața este scurtă și toate afacerile din lume nu pot fi schimbate.

PS De ce numai 4 din 5? Deoarece cartea nu este autosuficientă. Oferă multe, dar nu elimină complet nevoia de a se familiariza cu alte cărți despre managementul timpului - mai clasic.
PPS (scrise o lună după citire) Ei bine, este greu să urmezi regula 45/15. Deținut timp de trei zile. În primul rând, cum să-i pot spune superiorii - sună-mă mai târziu. În al doilea rând, ce să facem cu cazurile care se acumulează în 2 ore de pauze. Eh, dar trei zile a fost foarte pozitiv. Am pierdut chiar și sentimentul că am fost epuizat la locul de muncă.