O excursie la izvorul cald sălbatic din Tyumen

De la Perm la Tyumen pe autostrada 687 de kilometri, lăsând casa vineri exact la miezul nopții, până la ora 10 am fost deja în Tyumen. În primul rând, după ce am ajuns în oraș, ne-am stabilit într-un apartament pre-rezervat de două camere, care a fost închiriat pentru o zi pentru 2700 de ruble.

Dacă cineva adună o companie din Tyumen pentru izvoarele termale, recomandăm un apartament pe strada Schiller 46, situat chiar în centrul orașului. Există tot ce este necesar, curat și confortabil.

După ce ne-am stabilit, ne-am dus imediat la Wild Wild Hot Spring, care se află la 30 km de Tyumen. Iată coordonatele locului 57.294613.65.082046 (35 km din traseul Salair). Puteți ajunge acolo într-un autobuz regulat.

Costul de intrare pe teritoriu este de 300 de ruble pe persoană, mai mult nu am plătit pentru nimic. Pe teritoriu există, de asemenea, remorci, care pot fi închiriate pentru o zi, o sală de mese, un magazin, un kebab shish. La vestiare pentru bărbați și femei, vestiarele de la dulapuri pot fi obținute gratuit de la recepționerul al cărui cabin este situat vizavi de prima piscină.

Dacă te duci acolo în vară, există un loc desemnat pentru corturi, costul este de 100 de ruble. Dar cel mai bine este să mergeți când este o temperatură minus pe stradă și aburul vine din apă. Cele mai multe buzz-uri sunt primele câteva minute în care cel înghețat intră în piscina fierbinte, temperatura apei este de 38-46 grade, la început chiar arde, se pare că apa fierbinte))

Apă minerală în piscina de muștar. Și sunt foarte mulți oameni, în special pensionari. Din cauza căruia, pe lângă clădirile vechi, sursa dă impresia că erați în Uniunea Sovietică. În vestiarul de pe bancă, bătrânii au pus o gustare și au băut culturale. În plus față de piscină, totul este foarte vechi, dulapurile aproape putrezite de umezeală.

O excursie la izvorul cald sălbatic din Tyumen

Totul dă culoarea acestui loc. Am aranjat 2 apeluri cu o pauză pentru prânz, am revenit în oraș. Ora pe oră a fost de 14:00. Ștergerea casei cu toată stofa de galben de la mineralele apei și o mică odihnă a mers să exploreze orașul.

Pista pietonală peste Tours

Seara, după o plimbare, așezată la calculator, am reușit să câștig câteva sute de ruble. Și dimineața, după micul dejun, au mers înapoi la Perm, în timp ce toată lumea, cu excepția mea, mergea luni la serviciu.