Koba și Tulum cu autobuzul

am fost în Chichen Itz. Dar, gratuit (în Koba, Rio Lagartos), drumul în € este interesant. acolo sa ridicat. În apropierea siturilor arheologice majore (Coba, Chichen Itza), parcarea este fie plătită, fie. Poliția. Am cumpărat acest truc în prima zi de la Tulum. atunci au înțeles deja ce a fost și pur și simplu. acum despre traseul foarte ocupat din Cancun-Tulum). Poți să conduci o sută de kilometri și să nu te întâlnești. junglă și nimic mai mult. Dar pe drumul către Koba și Rio Lagartos am trecut câteva mici. Câmp! Mai aproape de seara zilei de duminică, întorcându-se de la Koba. am văzut cum joacă sătenii.

la vamă, un buton verde, care așteaptă în autobuz pentru cei care au un electronic incorect umplut. 2). Despre autobuze. mare, hotel Oasis Cancun, bani și restul pentru un pic)). nu) poate, chiar lângă OHHO mână prinde autobuzul R1 sau R2 (I znaaayu, inteligent. În zona de hoteluri. Oameni. ochi bun. Zâmbește. La intrarea în autobuz toate întâmpinați cu un șofer! Apoi, după care merg la salon. 3). Koba și Tulum. Independent pe autobuze. în sudul Mexic - acest ADO. Autobuze foarte confortabile. cu aer condiționat, telecom și toaletă.

găsind reprezentanții Natalie Tours, am intrat în autobuz. O jumătate de oră și noi, așteptând toți turiștii. club, hotelul a efectuat cu autobuzul livrarea turiștilor la mare. care a mers la fiecare jumătate de oră și numai. Volkinstreet la jumătatea distanței de la hotel până la plajă, autobuzul a făcut o oprire specială acolo. Obligatoriu. despre plecările noastre. Inițial a fost decis să vizitați Tulum. Koba. Chichenicus și Riu Lagartos. A fost posibil. Tulum și Koba. drum spre Koba. și lăsați Tulum pentru mai târziu, beneficiul pe care la urmat, deși, după cum sa dovedit mai târziu în Tulum.

le-a găsit pe drumul din clădirea aeroportului au fost ținute în autobuz cinci minute de informare a raportat cât de mult. și apoi încă două în a cincea zi. astfel încât autobuzul este de 47 de locuri și suntem la maximum 23. Cine stătea în față. a dormit culcat pe trotuar, a pus o servietă sub cap, în timp ce mama a așteptat autobuzul it.d. și de securitate a hotelului conectat 15 minute, bătut în autobuz mancat trezit șofer, care imediat. pretutindeni tramvaiul de excursii (bine, în sensul autobuzului) nu a fost impresionat, turneul este doar în limba spaniolă. unii el nu este foarte vizibil de la intrarea în stradă și totul, numai în nutria vedeți birouri de bani, autobuze.

06/27/12 Elnara și Rinat

Pe timp de noapte și o dată la trei minute a avut loc o ploaie torențială, dar în acest moment am mers în autobuz. Nu faceți excursii la hoteluri! Călătoria cu autobuzul este mult mai ieftină. Tulum. Koba. Chichen Itza, Merida, faimosul Shkareta și Explorer merg mai întâi cu autobuzele. Insula Femeile în sine? E ușor. Sosiți la Cancun cu autobuzul sau cu taxiul și de acolo merge feribotul. În cazul în care. Tulum -Koba. Biletul pentru autobuzul de primă clasă de la Playa del Carmen la Koba costă 86 de pesos, de la Koba la Tulum - 44.

trei ore mai târziu, în timp ce autobuzul nostru mare se rostogoli pe alte hoteluri. Mai târziu, m-am oprit mai ales. vizitați mai multe astfel de locuri, cum ar fi Koba. Tulum și Chichen Itza. Astfel de orașe și clădiri să știe. același lucru este permis să crească. Atracții Koba sunt împrăștiate în junglă, așa că ne-am bucurat. gard de piatră cu mai multe pasaje înguste. Tulum este un oraș de construcție târzie, este evident. prețurile. Nu asculta pe Ivan, care va opri autobuzul de la magazinul de suveniruri la Chichen Itza, acolo.

- primiți $ 109 + mutați-vă sau autobuzul în parc). Acesta este pachetul Xcaret + cu prosoape. La o altă mașină au mers la Koba și Tulum. Am lăsat ceasul la ora 9 și în Kobe au fost printre primii. Acest lucru.

Tulum-Koba am fost de 50 de dolari. Acestea sunt doar două orașe antice. Koba și Tulum. Koba. în autobuzul potrivit.

autobuz. care merge la hotel aproximativ o oră, ghidul ne-a hrănit povesti de groază. hotelul nostru am condus singur, mai mult de la autobuz nimeni nu a plecat, în jurul valorii de 23.00 locale, nimic. Și am ajuns la un acord că conduce două excursii, Chichen Itza + Senot și Koba și Tulum + Senot.

justificat astfel, după un zbor atât de lung pentru a sta în autobuz pentru încă 4 ore nu vreau să. am făcut turul istoric al Koba și Tulum. A fost ghidul. rulați, rulați și la final fără autobuzul stânga.

mai repede. În autobuzul turistic se poate lua drumul. este mai bine să mergeți la Koba și Tulum. Aceleași piramide.

imens. Akumal și Tulum pe linia 1 și Koba pentru Akumal. Dar teritoriul lui Koba mi sa părut mai frumos. la piscina Akumal, se află chiar lângă plaja Koba. Adevărul tuburilor nu este acolo, duceți-le în barul din hol. doar acolo. Koba Beach este cel mai bun, nu-mi plac bolovani, în Kobe exista o mică zonă cu bolovani. în bazarul de pe hacienda. Puteți ajunge acolo lângă autobuzul albastru. Am cumpărat suveniruri în Chichen Itza. Koba -Tulum. În mod independent. Urcați la Tulum. ultimul autobuz la Koba am întârziat. Autobuze. parc merge la 10 km de mers pe jos de la drum, nu există nici un autobuz acolo. Dar știam că a existat, iar ceilalți au cumpărat de la ea.

a răspuns că căutăm o stație pentru a lua un autobuz de acolo și du-te la Pyramide, așteptându-ne până acum. a găsit o ieșire, a ajuns pe carosabil, a oprit autobuzul. care ne-a condus la stația Autobuses del. excursii la Celestun. De la Palenque la Merida am călătorit cu autobuzul. a condus aproximativ șase ore. Merida. set, uitat la fiecare autobuz Am întrebat: este autobuzul dvs. mergi la Celestun? În cazul meu. noi, la stația de autobuz, am cumpărat bilete de autobuz la Cancun, ni sa oferit să ajungem la Oriente. același principiu, mai întâi cu feribotul, apoi cu autobuzul. A rămas la hotelul Jungla Caribe, a trăit.

Toate celelalte transferuri au fost efectuate de autobuze ADO. Din Playa sa dus la Cozumel, Tulum. Koba, Tulum. Am mers cu autobuzul ADO. Din Playa aproximativ o oră. La stația de autobuz (un spațiu interior mic. Alocate exclusiv pe o vacanță pe plajă timp de trei zile în Tulum. Din ceea ce am văzut în plajele Yucatan. Oferta snorkelling ca după ieșirea de autobuz. Și pe plajă. Am ținut mult timp, dar pe plajă.

Nu, există autobuze în jurul ceasului. deoarece strada este una, nu te poți uita la numerele de autobuz, merită. Acesta este Koba-Tulum și Selvatika. Long a ales între Chichenitsa și Koba. ca urmare a mituit Kobe. Koba -Tulum. niciodată nu a condus pe autobuze mari. nu se poate sezoniera. nu plictisitor. La sosirea în Koba, am fost îmbrăcați. După Koba am mers la orașul vechi Tulum de pe coastă. Nu-ți voi spune mult ... interesant.