Dvd player lg dp132 - "capricios și lent", recenzii clienți

Avantaje: compactă, ușor de conectat, consola convenabilă mică

Dezavantaje: lent în tot, nu toate discurile citite

Nu m-am așteptat la fapte speciale de la dvdishnik, așa că am cumpărat-o relativ ieftină. Dar chiar și un astfel de preț ca acest model este acum nejustificat de mare. O persoană inteligentă, probabil, imediat ar fi dat seama cum să depună o imagine de pe un computer direct la televizorul meu mare. Și eu însumi nu sunt foarte deștept pentru asta și cerând că cineva este dezgustător. Prin urmare, a cumpărat dividishnik. Și sa dovedit a fi astfel încât eu încă mă uit la discuri, pe majoritate, pe calculator. Și totul a început atât de bine!

Dvd player lg dp132 -

Mic, compact, elegant, un minim de butoane pe panoul frontal. Ea se potrivește bine cu telefonul meu negru Mystery. În kit există un mic plic curat, convenabil, deși datorită dimensiunilor sale mici este ușor să-l puneți undeva într-un loc proeminent și să nu îl observați pentru o lungă perioadă de timp. Așa arată în mână, există chiar și ceva care se atinge de el.

Dvd player lg dp132 -

Un alt plus - dividishnik a fost foarte ușor de conectat la televizor. Eu nu sunt un techie, dar nu este deloc dificil pentru mine. Funcționarea este de asemenea simplă și primitivă.

În al doilea rând, și acesta este deja un adevărat coșmar, nu citește toate discurile. Licențiată, cum ar fi aceasta - este. Dar merită să transformăm o calitate mai slabă și nu vrem să vedem nimic. Aș zice asta așa cum producătorul se luptă cu pirateria, dacă nu-și reproduce atât de bine propriile casete ale unor seriale de torrente. Aceasta este ruletă rusească dreaptă, el va citi discul sau nu!

Dvd player lg dp132 -

Ca rezultat, cea mai mare parte a "rudelor" mă uit încă la calculator. Și acest divizionar propriu pentru ultimele câteva luni a inclus doar o singură dată - când mi-au dat un film evident clar licențiat și un nou film indian, și era clar că unitatea o va accepta.

Cred că a fost o achiziție prost și fără sens. Nu-mi repeta greșelile.