drumeții

Despre Baikal puteți vorbi seara lungă și nu repetați niciodată. Cel puțin așa cred. Din cauza impresiilor pe care le-am scris în vizitarea acestui lac, am multe. Scopul nostru a fost traseul Marelui Baikal.

Vreau să împărtășesc experiența mea de călătorii pe Great Baikal Trail.

Noi, echipa capului bătută pe cap, am vizitat deja multe locuri din lume. Am călătorit atât în ​​condiții extrem de confortabile și extreme. Călătoria spre Lacul Baikal poate fi atribuită extremei.

De la stația centrală de autobuz am ajuns în orașul Listvyanka. Am mers cam o oră. Când au sosit, au început să pună la îndoială localnicii de unde începe traseul, după o scurtă căutări pe drum.

Traseul Great Baikal. Începutul

Din moment ce călătorim cu un obiectiv clar de a merge pe jos Listvyanka - Bolshie Koty GBT, atracțiile locale ne-au interesat puțin. Dar ei spun că este ceva de văzut, de exemplu piatra de șamânță sau Muzeul Baikal.

drumeții
Calea în sine, la care am plecat, imediat a început să urce. Nu a fost foarte ușor să mergem. Echipamentul bun promovează confortul în excursii. Am urcat pe traseu mai mult de o oră. Dar chiar în partea de sus se deschide o vedere incredibilă asupra lacului. Merită să vină aici.

Presupun că vara, când totul este verde, este chiar mai frumos aici. Apoi drumul ne-a condus până la lac. Din moment ce toată echipa noastră l-a văzut pentru prima dată, toată lumea a vrut să iasă pe gheață cât mai repede posibil.

Sentimente incredibile când atingeți această frumusețe. Majoritatea locuitorilor planetei, cred, au auzit despre Lacul Baikal, dar minoritatea absolută a văzut-o. Cei care au văzut-o pe Baikal sunt unite de ceva sacru, în sensul turistic.

Am ajuns la punctul final al traseului nostru de drumeții undeva în 7 ore. Nu eram în grabă, dar condițiile nu erau deloc ideale. Merită să spunem că nu toate locurile de pe traseu sunt absolut sigure, există locuri abrupte. Încă pe traseu există multe surse, iar voluntarii au făcut feriboturi bune în astfel de locuri.

Mai mult: "Scoop" și Yalta

Pisici mari

În satul Bolshie Koty, problema petrecerii nopții. Și l-am întrebat pe localnici pentru o taxă modestă, iar când ni sa spus de unde suntem, ei chiar mai interesați de ei. Oamenii de aici sunt drăguți.

drumeții

A doua zi am plecat în afara localității pentru a vedea una dintre atracțiile locale ale Cape Scriper. Pentru geologi, cred că acest loc este mult mai interesant decât pentru turiști.

Pentru mine, aceste locuri sunt foarte asemănătoare Crimeei, cu toate acestea, prea multă pădure. Chiar și în această așezare există un punct de vedere Grebeshok, de acolo și o vedere bună. Dar aveți grijă când vă ridicați.

În general, acest traseu este pentru cei care nu doresc să meargă la călătorii banale. Aceste locuri sunt pentru cei care doresc să se relaxeze de zgomotul marilor orașe.

Dacă cineva decide să rămână într-o localitate Big Cats în iarna pentru o lungă perioadă de timp, atunci nu uitați să luați mai multă mâncare, deoarece nu am văzut niciodată magazinul deschis.

Despre proiectul GBT

Am descris doar un pasaj de-a lungul traseului Marelui Baikal. Înapoi în 1970, ideea a apărut pentru un tur de drumeție în jurul lacului Baikal. Lungimea planificată este de până la 1800 km.

Marele traseu de la Baikal este pus de voluntari, dintre care unii încearcă mai târziu să utilizeze zone "cultivate" în scopuri comerciale. Mai multe organizații oferă tururi de grup pe traseul Great Baikal.

Adesea, aceste locuri sunt unice și reprezintă colțuri de natură aproape neatinsă, greu de atins pentru turiștii obișnuiți.

BBT în sine este o cale, mașina nu va trece aici. Calea se învârte de-a lungul lacului, se ridică pe dealuri, apoi coboară până la țărm. Deoarece țărmurile lacului Baikal sunt mari și uneori precipitate, se întâmplă ca traseul să urmeze direct de-a lungul marginii stâncii. Deci, traseul Mare Baikal este mai rapid sport, este simplu pentru mers pe jos va fi greu.

drumeții

Următoarea oprire pentru Big Cats este satul Bolshoye Goloustnoye. Se întinde pe țărmul lacului Baikal și este foarte mare. Aici, partea de dealuri de coastă, și de-a lungul mijlocului "câmpiei" a format un râu mare care curge în Baikal numit Goloustnaya.

Mai mult: Țara minunilor din Marea Egee

Am adus harta pe o traiectorie destul de lunga pentru mai multe zile. Locurile de oprire sunt doar cele mai mari. Dacă contactați ghidurile locale, vi se vor spune mai multe. Acest traseu pentru pietoni instruiți și dacă este în proces - e suficient să ajungi la Pisicile Mari și înapoi ...

drumeții

Despre ce țară se află povestea: Rusia

Complexele de templu din Ajanta și Ellora sunt situate în centrul statului indian Maharashtra. Pe tot parcursul anului din întreaga lume, mii de turiști vin aici pentru a vedea frumusetea de neegalat a templului a început în roci uriașe și decorate cu picturi murale, sculpturi și coloane sculptate. Peșterile Ajanta și Ellora sunt incluse în Lista patrimoniului mondial UNESCO. Ajanta este cunoscută pentru pictura extraordinară, spunând [...]

Cea mai veche cetate din Caucaz este Sukhumi. Capitala Abhaziei și faimoasa stațiune de pe litoralul Mării Negre. Gama montană a Caucazului protejează orașul de vânturile nordice reci și amestecarea curată a aerului de mare cu muntele creează condiții ideale pentru recuperare. Și o mulțime de verdeață, despre care se știe că produce oxigen. Mulți turiști din Rusia vin încă să se odihnească în Sukhumi, deși [...]