Weekend în St. Petersburg, Casa-TV

Sankt-Petersburg el Sankt-Petersburg deja la stația. Aici, trenurile nu au o coadă și un cap. Numerotarea mașinilor fie din Moscova, fie din Sankt-Petersburg. În comparație cu capitala, este un oraș cu o față. există un centru istoric care a păstrat apariția străzilor Pușkin și Gogol - nu există clădiri ale modelului Uniunii Sovietice. Este foarte plăcut să mergem.

Cum să te îmbraci

Vremea este și St. Petersburg, deși am fost norocoși. Când am ajuns, soarele strălucea, și chiar sub ea, ne-am plimbat de-a lungul Nevsky în partea laterală a hotelului. Dar, de când am ajuns dimineața, înainte de a ne stabili, am decis să ne așezăm într-o brutărie. Aceasta este o altă caracteristică a Petersburg - în loc de cafea (deși magazinul de cafea acolo, desigur, de asemenea, disponibile) - produse de panificație și produse de cofetărie, în cazul în care există și cafea și delicatese minunate, și pâine proaspătă. În timp ce ne-am mâncat micul dejun, cerul sa încruntat și a început să se scurgă. În astfel de cazuri, o prostie să se plâng de vreme - nu există nici o vreme rea, există haine proaste, astfel încât atunci când a plecat pentru week-end din Sankt-Petersburg, ar trebui să aducă ceva cald, rezistent la vânt (vânt, loviri penetrant la nivelul osului), și în afara încălțămintei - care - unele cizme de cauciuc de moda (adidașii din țesături nu sunt exact o opțiune).

Alegerea hotelului - pentru orice gust. În comparație cu Moscova, prețurile sunt mai mici. Am rămas la o cameră dublă într-un hotel de patru stele din Nevsky (mic dejun inclus). Desigur, Nevsky - este lung, dar mi se pare, nu contează cât de aproape este hotelul în centru. Am trăit practic în capătul opus și nu am simțit niciun inconvenient în legătură cu acest lucru. Autobuzele directe și troleibuzele urmează - e greu să faci o greșeală - aproape toți se apropie. Stațiile de metrou sunt destul de apropiate unul de celălalt - astfel încât să nu puteți fi atașat la transport, alegerea unui hotel cel puțin pe Nevsky. Totul este convenabil, totul este aproape. Noi cu soțul, fanii de drumeții, în general cumva pe jos au plecat de la hotel. Un mare plus de locuințe pe Nevsky - drumul nu va părea plictisitor și plicticos - arhitectura uimitoare și atmosfera orașului nu pot rămâne indiferente. Plus - pe drumul spre zeci de brutării și produse de cofetărie, unde te poți încălzi și ai o mușcătură.

Nu pot să nu spun despre hotelul nostru. Îmi place foarte mult când locul are stil, este o față. Prin urmare, am fost plăcut plăcut cu micul, departe de cel mai scump hotel pe care l-am ales. Ușor înmuiate în ploaie, am deschis ușa din lemn și am intrat în sala luminoasă, fără lux excesiv, dar foarte decorată cu gust. Pe perete este o oglindă uriașă încadrată de un copac alb. Sub tavan - un candelabru elegant, cu becuri pentru lumanari. Urcând pe scări, au observat ce fel de baterii există - în comparație cu frații lor tradiționali, doar o operă de artă. Camera este destul de simplă, dar foarte elegantă, cu un candelabru fals și un scaun elegant lângă pat dublu.

Durata lungă de ședere în hotel nu este spălată, așa că ne-am dus imediat la plimbare.

Tur de vizitare

Ei au decis să ajungă la centru cu autobuzul - pentru un singur lucru și au privit pe Nevsky. Long în blocajele de trafic nu se oprise - numai semafoarele aveau congestie mică. Apropo, oprirea noastră a fost dublă - troleibuze și autobuze au oprit în diferite locuri. O altă caracteristică a drumurilor locale este dublul semaforului. Nu am reușit să înțelegem semnificația lor practică, dar rămâne: lângă semafoarele normale, semafoarele sunt puțin mai mici.

În Sankt Petersburg există mai multe linii de metrou. Dar am coborât acolo doar o singură dată, iar apoi nu am ieșit din necesitatea practică, ci din interes. Stațiile sunt diferite de Moscova.

Întreaga zonă unde sosesc trenurile este închisă. Direct de capital astfel de ziduri sunt aliniate! Și când mașinile sunt la locul lor, ușile se deschid, ca într-un lift, și poți intra. Nu știu cât de convenabil este. Cumva o prea mare concentrare a oamenilor este obținută în apropierea acestor portaluri între platformă și tren.

Am decis să începem cunoștința cu Peter ca turiști normali - cu un tur de vizitare a obiectivelor turistice. Găsiți câteva opțiuni chiar la fața locului - fără probleme. Aproape de Gostiny Dvor există autobuze, iar în diverse locuri în apropiere oamenii cu difuzoare care vând bilete. Decizia a fost foarte reușită - aproape imediat după ce am urcat în autobuz, a început să plouă. Da, acesta este Petersburg! Dar noi am fost destul de confortabil sub acoperișul de călătorie, vizionarea, plus toate acestea au fost însoțite de unele povestiri ghidul - în unele locuri a fost foarte interesant să aud: dragoste, atunci când ghidul nu este lacom pe experiențe personale și povești de viață.

Chiar îmi place să merg, așa că nu am stabilit sarcina timp de două zile pentru a vizita toate atracțiile. Am decis să începem cu principala - Schitul. Biletele au fost cumpărate în avans prin Internet. Cei care doresc să economisească bani, această opțiune nu este potrivită. Pe site nu puteți alege "opțiuni" ale biletului - cumpărați cel mai complet cu permisiunea inclusă pentru a face fotografii. Dar timpul a fost salvat. Lângă Schit, există întotdeauna linii incredibile. Cu un bilet electronic, pur și simplu treceți de toți oamenii - odată la unchiul care reglează fluxul. El intră în clădire - acolo căutăm un administrator. Dar apoi - ca în Rusia ... Administratorul ne-a dus la casierul general - pe partea opusă a coadă și a spus - aici veți obține biletele. Ea a plecat singură, lăsându-ne în pace, fără să înțelegem rău iubitorii de artă. Nu era foarte plăcută.

Despre St Petersburg de cultura este legendara, dar vestiar pentru noi pentru a elimina acest mit ... Inspirat de plimbare viitoare prin iarna, nu ne-am dat seama că măcar o femeie în vârstă într-o Hamit de bronz. A aruncat numerele de la jachetele noastre drepte. Ceea ce i-am făcut ei, încă nu înțeleg. Poate că nu a fost niciodată în Schitul și invidiază pe toți norocoșii ...

În plus față de biletul nostru, am achiziționat o excursie. Totuși, n-am vrut doar să privesc - am vrut să spună cineva despre tot. In general, in general tratez excursii - ele sunt intotdeauna mai bune decat fara ele.

Dar și cu excursia sa dovedit a nu fi foarte organizată cu organizatorii acestui întreg proces. Se pare că timpul a fost atribuit și locului, dar, bineînțeles, nu unul pentru noi. Oamenii au avut și multe alte excursii. În general, în momentul în care apare ghidul, am ratat oarecum, deși ne-am uitat în jurul celor doi. Trebuia să mă prind. Deși a fost norocoasă - nu sa pierdut și într-una din sălile de la începutul traseului ne-am prins încă "grupul" nostru.

Schitul este nu numai picturi și sculpturi. Este, de asemenea, Palatul de Iarnă, unde au trăit familiile imperiale. Acestea sunt camere reale. Deci, cei care nu sunt interesați cronic de pictura, nu renunță la campanie în acest frumos loc istoric.

În St. Petersburg am vrut ceva special și când aleg restaurante. Am găsit un loc neobișnuit - restaurantul "Gogol". Foarte atmosferic. Patru săli - toate decorate în stilul instituțiilor din secolul al XIX-lea. Pe umerașul de la intrare atârnă o mantie și un cilindru, evident, Nikolai Vasilyevich. Meniu sub formă de cărți, feluri de mâncare - în mod tradițional iubit de Bohemia din St. Petersburg a secolului dinaintea ultimului. Am fost ziua și am stat singuri în întreaga cameră. Ei au mâncat cu canari și cu cele mai plăcute gânduri despre trecut și prezent, unde există un loc pentru tradiții, istorie și cultură.

Peter este un oraș în care puteți gusta cele mai proaspete fructe de mare. Eu mănânc miei cu brânză albastră. Acolo ne-am decis să comandăm o degustare de ale.

În Sankt Petersburg este foarte calm și foarte frumos. Oamenii par foarte frumosi. Tinerii sunt foarte la modă și bine îmbrăcați. Nu pretențios, dar demn - cu gust. Centrul, așa cum mi se părea, nu este doar un loc pentru turiști. Petersburgers, de asemenea, plimbare de-a lungul Nevsky și străzi și piețe învecinate. Este minunat când atracția orașului este atât de plină de viață și reală. Sper că în St. Petersburg vom avea mai mult de un weekend.

Cheltuieli (pentru două persoane):

Peste noapte la hotel - 2750 de ruble.

Tur turistic - aproximativ 500 de ruble pe persoană.

Bilet la Schitul - 550 ruble pe persoană.

Catedra de observare a Catedralei Sf. Isaac - 150 ruble pe persoană.

midii cu brânză în - 490 de ruble.

degustare de bere - 280 de ruble.

Prânz la restaurantul "Gogol" - 1760 de ruble. (solyanka, borsch, crap, tăiță de carne, mors)