Spitalul Sukhum

Uneori, copiii nu sunt acceptați, dar sunt trimiși la un spital din Kobuleti. Dar am avut noroc, a fost pediatrul. Fiica. Am tratat fiica mea, pediatrul nu a fost. Am mers mai departe la spitalul din Kobuleti. Este în centru. Am trecut prin Sukhumi și Novy Afon. Pitsunda și Gagry au trecut de-a lungul bypassului. Podul feroviar abandonat din Sukhumi O casă cu urme de bombardament în Sukhumi

Nu trebuie să vă faceți griji în avans. Totul este în vigoare. Trebuie să mă duc la Sukhumi. Doar nu pe luni. în Athos, la 20 de minute pe piața din Gudauta sau Sukhum, totul este mult mai ieftin, în cheile râurilor Bzyb, Gega. Pentru a cere ajutor, m-am dus la un spital republican din Sukhum, am fost ajutat calitativ, nu pot plăti o taxă.

Abhazia. La lucru, un coleg a dat cheile la dacha din Sukhum. Luni, 16 iulie, ora 12 dimineața plecăm. Plecăm în direcția Sukhum. Drumul este unul - autostrada Sukhum, cu o acoperire foarte bună. Am recunoscut-o în avans. găini pe drumuri - acest lucru este complet. De la granița spre Sukhum este de aproximativ 120 km. Am ajuns și am găsit o dacha cu dificultate. a plecat înapoi. Îmi pare rău a fost, desigur, dar merge la spital nu a vrut să stea în cameră și să aștepte.

02/05/12 Dergunov Victor

timpul petrecut în cozile din spitalele noastre; Ați văzut ochii polițiștilor de frontieră - și vă veți aminti. unde trăiesc mulți armeni, georgieni etc. Sukhumi nu se distinge prin conversații puternice în limbile sale. în procesul de reparare. A fost posibil să meargă mult timp în Sukhumi. dar scopul principal al vacanței noastre a fost mare.

oklimatizatsiya) și a trebuit să fie internat în spital Suhumi. Asigurarea a venit la îndemână. a sosit, a fost o suburbie a New Athos din Sukhum. Detașat casa pe autostrada Suhumi (numărul. (Se uită în mod specific înapoi acasă). Dar carnea de shish kebab a trebuit să călătorească în Suhumi. Sukhum. Trebuie să spun că nu-mi place. Desfigurată de război, orașul nu a fost în stare să finalizeze.

Suhumi. Apoi trebuie să te duci și să stai în cozi uriașe. La întrebarea mea, iar chirurgul este în spitalul local. Puteți vedea case arse, urme de gloanțe pe case (în special în Sukhumi), monumentele nu sunt reparate. Pitsunda, Tsandripsh, Novy Afon, Gudauta. Sukhumi - reflectând în mod deosebit consecințele ultimului război.

locuință, nu era rău, ca într-un spital. dar nebylo patio cu palmieri, banane și păuni. o femeie care a vândut bilete la muzeu că Sukhum era un loc de odihnă pentru pensionari, ceva în cuvintele ei era.

Iskander. Odată ce am luat deja un bilet la Sukhumi. să se odihnească la prietenii lor la institut. a găsit o mașină și la dus la Gagra la spital. Pentru bani au fost acceptate, dar nu imediat. Au spălat un stomac. M-au dus la spital. unde copilul a petrecut 24 de ore în terapie intensivă. Igor este încă în spitalul din Moscova.

au fost de la Psou la Sukhum) murdărie, resturi și. costurile, chiar și local, merg în special în spitalele din Soci.

casa noastră. O mătușă a fost chiar dusă la spital, diagnosticul a fost dat de otrăvirea cu esențe. În felul său. Excursii. Au fost doar în Sukhum. la maimuțe și în grădina botanică. Mi-a plăcut grădina. În alte locuri. - să facă o favoare noilor veniți. Cu toate acestea, în Sukhum. când au ajuns la stația de la microbuze, am intrat.

pe persoană, cu el în țară poate merge la spital (sfat, nu salvați, la ieșirea din țară. inundat cu apă. Au existat în Kaman 12 km de la Suhumi. Acest loc sacru. Am fost la Ritz, unde.

copiii sunt în mod special predispuși la acest lucru. Nu există un spital pentru copii în Pitsunda, dacă copilul este bolnav, atunci trebuie să plecați. Cascada Guek și capitala sunt orașul Sukhum. Nu a funcționat de data asta, bine, nimic) Poate când.

28.09.15Margarita Pavlovna Hobotova

în casă o femeie era bolnavă, ea a fost luată de taxi la spital. a picurat toată noaptea, a revenit dimineața. Trenurile trec, către Sukhumi.

la intrarea în clădire, a mirosit imediat mirosul spitalului. dar în cele din urmă s-au folosit. în hotelul nostru pentru noi. a călătorit pe noul Minibus Athos, pentru 150 de ruble. Despre Sukhum. călătoriți 150 acolo, nu am mers mult timp.