Recenzii despre inima cărții, desenate în cretă

este o poveste romantica hilara despre un băiat de opt ani și dragostea lui constatare rebel adevărată. lumea lui este luminos, colorat și plin de evenimente nemărginite și importante din lume - ma, pa, cel mai bun prieten sora sa din bonbek scoala si fata, el trebuie să găsească în ea, indiferent de ce; și se încadrează în dragoste, și, desigur, la prima vedere, sau cum de a sparge recordul de familie, deoarece, conform legendei pas ma întâlnit când avea doar opt ani, nouă luni și optsprezece zile; și sa îndrăgostit la prima vedere. această înregistrare a avut loc timp de douăzeci și opt de ani, dar el trebuie să-l bată prin toate mijloacele. Cu toate acestea, într-o singură înregistrare dacă cazul, dacă atât de mulți trebuie să înțeleagă.

serii vizuale bogate, naiv'filosofiya, bogate în imagini și detalii ale povestirii. senzație în timpul lecturii, ca și cum ați urmări un film francez bun - care au fost atât "Amelie" cât și "Cădea în dragoste cu mine, dacă nu slab" - ceva special, ușor și. Franceză.

În curând voi avea nouă ani și nu m-am îndrăgostit niciodată. Nici o iubire la prima vedere. Este mai ușor ca președintele Franței să aleagă cine va fi președintele Consiliului general decât mine - să se îndrăgostească la prima vedere. Radio-ul nostru spune că Republica a patra este amenințată. Și eu.
Nouă ani și încă nimic.

Acțiunea are loc în anii '50 ai secolului XX în Franța. Protagonistul va fi foarte curând în vârstă de nouă ani - și trebuie să se îndrăgostească de la prima vedere pentru a rupe recordul tatălui său.
O carte ciudată. Ceva slustit. Răsfoire narativă, unde povestea evenimentelor din viața unui tânăr erou se amestecă brusc cu visele și visele lui.
La fiecare menționare a cuvântului "pui" am sărit. Un "parașut", descoperit periodic în pantaloni scurți ai personajului principal. Și apoi singurătatea prietenului eroului cu frumusețea într-un bikini roșu în timpul unei călătorii de picnic. Și în cele din urmă am fost ucis doar de apariția lui Saida - o mătușă cu adevărat îngrijorată! Nu, și băieți exact 8-9 ani? sau nu înțeleg nimic.

„Inima, tras în cretă“ -nyrok în trecut, în care vopseaua erau mai vii, miroase mai puternic, si uita-te afară din casă, în fața fetelor ucise acțiuni napoval.V amuzante și curajoși dintr-un mic erou reticenți începe să se și propria sa copilărie pe jumătate uitate, care încă mai miroase de urzici recunosc într-o mulțime vacantă, iar în cazul în care școala-vaccinarea mult mai mare tragedie decât criza politică ekonomicheky.

De la mine:
Carte pentru copii pentru adulți.)

Carne tipică și naivă, cu texte interesante. Foarte similar cu "Povestirile Deniskin", numai francez.