Cum sa învins adversarul Dodge în Ulyanovsk

intrare
Ideea de cumpărare a provenit mult timp în urmă. Din Cipru a fost adus modelka și dorințele au început să devină realitate.

Nu mi-a placut culoarea, dar am gasit una)

Deoarece nu-mi place să închid soarta cumpărării mașinii mele pentru oameni absolut necunoscuți, variantele au fost căutate pe cont propriu. Opțiunile au început cu cele mai puțin consumatoare de energie. Piața din Republica Bashkortostan a fost studiată, s-au căutat prieteni acolo, iar lâna pe Internet. Chiar și acolo a fost o opțiune interesantă, care, din păcate, a plecat fără să mai aștepte pentru mine, și a fost CPT negru '09, dar oh bine) opțiuni din Moscova, de asemenea, nu a reușit, sau au fost exagerat de costisitoare sau pur și simplu nu pune la inimă. Deci, încet, dar cu siguranță m-am oprit la opțiunea cea mai scumpă de energie, bani și timp). Foarte mult timp a existat un proces de cunoștințe care să vadă mașina în Statele Unite și să trimită. Ei au căutat, au căutat și au găsit) Astfel a început aproape jumătate de an epic ...)

Nu excedent, discuri frumoase și culori frumoase. IMHO, perfecțiune.

Pentru a spune că eram supărat, nu am nimic de spus. Tristețea mea nu era o limită, dar pentru mine m-am decis că mașina ar trebui luată, iar filmul, în cel mai rău caz, o va rezolva)
Când am văzut că mașina este deja în Pettersburg în viață, bucuria culorii sale, mama-de-perla nu a fost nici o limită! De fapt, de aceea Blackberry)

Înoată!
După cumpărare, după cum credeam, era doar puțin timp să aștepți, dar nu! Au fost în roțile comandate de stat, de evacuare, pen AKPP. Cu mâner și totul de evacuare a fost mare, dar roata este întârziată în mod unic de plecare) Inițial, a existat o problemă cu raza, apoi cu plecare (care este atât de până la sfârșitul anului și nu au ghicit, dar acest lucru este deja într-un alt post). Ca urmare, discurile au întârziat trimiterea pentru mai mult de două săptămâni. De îndată ce au fost aduse și încărcate în mașină, inima mi-a bătut, pentru că în curând o voi avea pe Dodge în curând!

În aceste momente, eram îngrijorat și l-am întrebat pe acest om pentru câteva mii de mile pentru a lega mașina mai bine)

pentru a compara dimensiunile care ma șocat)

in masina, in total jucat Black Strobe - Sunt un barbat (piesa mai mult decat se potriveste starea de spirit si sub masina)), pe care in cele din urma mi-am obosit atunci cand ma-am asteptat)
Unele probleme au început în port, compania de transport maritim sa referit la unele greve, proastă activitate a autorităților vamale, care nu putea emite documente, coadă și așa mai departe. Ca urmare, mașina se afla în depozit pentru mai mult de o lună fără mișcări, acoperită cu praf și păianjen păianjen)

Am întâlnit-o!)

Mi sa părut nerealistă mare, nerealistă frumoasă, nerealistă abruptă!) Îmi amintesc încă cu căldură prima noastră întâlnire!
Spre surprinderea mea, chiar și în Sankt Petersburg, eschivarea provocată încântare, oamenii s-au întors, s-au oprit, au zâmbit, au strigat, au fotografiat! Nu m-am gândit că puteți surprinde pe cineva acolo)
După aceea, ne-am aruncat toate dopa din mașină și a mers la plimbare, lăsând aproape nici un timp pentru somn) În dimineața următoare, m-am întâlnit accidental pe Nevsky cu un alt proprietar al challenger frumos negru - edsson (cred că în mod corect scris, pentru un motiv oarecare sa retras) ca .tak timpul nu a fost de ajuns, chiar a doua zi ne-am mutat la Vologda să ne odihnim acolo și cel puțin să ne împărțim ruta în părți)

cale
În Vologda drumul nu a fost tensionat, acoperirea este ideală, aspectul este peste tot, nu există atât de multe mașini. La sosire ne-am petrecut noaptea și dimineața a mers colorat fruntea)) geamuri laterale și din spate au fost laminate 35plenkoy (sa dovedit selecție), am decis să facem tonul și parbriz)

În Vologda, nimeni nu se grăbește. Procesul a durat o oră și jumătate, deși poate fi încercat)

De asemenea, în Vologda de la excelentul meu prieten @ AlfaRosso (vă mulțumesc foarte mult, Wan!)) Sa prezentat un cadou sub formă de plăcuțe de înmatriculare spate de origine americană de tipul următor:

Roșu, arata ca un diplomat, deci poate că nu provoc prea mult interes în DPS?))

Drumul de la Vologda până la Ulyanovsk a provocat deja alte emoții. Era o ploaie torențială continuă, fără marcaj, o rutină plină de apă. Chiar și bleaker situația a fost cu fruntea mama și cu capul de lumină svezhezakatannym)) comutator pentru grinzi mari nu dau nici un avantaj, este util să meargă numai în mijloc, dar straluceste sooo aproape) viteza medie, probabil, până la sfârșitul călătoriei a fost nu mai mult de 60-70 km / h)

Vama dă
După ce am revenit deja din concediu, am pierdut toți termenii și condițiile de livrare, am ajuns la vamă. Procesul este complet de muncă intensivă, nimic greu, de neînțeles în ea nu există. Totul se întâmplă rapid și fără durere. Da, și să înțeleagă acest lucru nu va fi dificil! Nu mi-a plăcut faptul că a trebuit să răsucesc numere din bara spate pentru o fotografie vamală și să fac o fotografie a unui vameș lângă mașină))

Vă mulțumim pentru că ați stăpânit acest text, vor fi întrebări, întrebați)