Călătoria spre California - America mea

Suntem noi la aeroportul din Dallas, bem cafea înainte de plecare:

Am zburat din Dallas spre San Francisco. Aceasta este prima noastră călătorie în SUA, nu am zburat niciodată de companiile aeriene locale. După cum sa dovedit, în cazul zborurilor locale de clasă economică din America pentru fiecare unitate de bagaje trebuie să plătească separat (nu există o rată gratuită de 20-25 kg pe persoană). Fără plată, poți purta doar bagajele de mână - și, prin urmare, americanii zboară tot timpul cu valizele mici, abia - dar încă se potrivesc pe raft.

Un alt surprins că aeronava nu se hrănește: oferă o varietate de băuturi, dar micul dejun sau prânzul ar trebui plătit. Chifla rece cu șuncă am plătit $ 7 și înjurături la raspahshegosya întregul vecin tangerine interior mi-a dat un jurământ să continue defileu strâns înainte de plecare.

Am avut 3 ore pentru a zbura. Era dimineața devreme - ne-am gândit să ia un pui de somn, dar diversitatea peisajului în afara ferestrei în întregime de către noi apucat: desert de sare albă cu comunitatea-câmpuri, roșii canioanele de roci, munți neîngrijite verde, alb crestele acoperite de zăpadă ascunse în nori ... Atingerea finală a fost o dimineață foarte luminos soarele, pictura imaginii în portocaliu și lăsând ceva în umbre întunecate. A trebuit să scot puțin peste aceste fotografii, în caz contrar s-ar fi dovedit toate violetele:

În apropierea aeroportului din San Francisco, am zburat peste renumitele câmpuri de sare, ca într-o vopsea vopsită într-o varietate de culori. Fotografiile de pe iPhone nu transmit scară și acoperire - este vorba de mări și lacuri întregi, scufundându-se reciproc în râuri și labirinturi încurcate desenate perfect de fire drepte:

La sosire, ne-am dus imediat la plimbare și am văzut terenul. Dar mai întâi - desigur, o gustare într-un restaurant renumit pentru preparatele sale de pește. Ne opunem prietenilor noștri care ne-au găzduit, Sasha și Tanya:

Călătoria spre California - America mea

După Texasul plat și monoton, natura Californiei a fost o adevărată descoperire pentru noi. În jur - munți, munți acoperite cu verdeață groasă și verde, stânci de munte. Munții înălțați, vă înconjoară, s-au sfărâmat cu moloz, amenințând să adormiți. Și cât de multe verdeață luxuriantă, ca gigant copaci în jurul valorii de: alpinism, Pruszcz unul la altul, luptă între ele ramuri ce atârna deasupra caselor și drumul, prea mare, cu viță de vie și iederă! Toate podurile și tavanele - cu pete de umiditate, cu plante târâtoare. Plantele de pretutindeni - acestea cresc pe marginea drumului, urca din fisurile din drum - acestea nu sunt distruse, pentru că, probabil, este pur și simplu imposibil! Și totul este nepoliticos, verde, umed. Asa este iarna din California!

Aici mergem pe autostrada Cabrillo:

În prima zi a fost ploaie noros și ploaie, dar am privit podul "Golden Gate" :) Pentru mine - deci este frumos în orice vreme!

Călătoria spre California - America mea

Dar faimoasele "surori" - case pline de culoare, cu vedere spre centrul San Francisco. Aceasta este o formă bine recunoscută - una dintre cărțile de vizită ale orașului:

În general, San Francisco este un oraș foarte ciudat. Așa cum spuneau odinioară, un oraș de contraste. Uriașe zgârie-nori din oțel sunt ușor și natural înlocuite de case mici, vopsite în culori vii - bine, la fel ca ouăle de Paști! Zgârie-nori - maiestuoase, case - jucărie din plasticină. Un contrast atât de puternic!

Și aceste străzi, înclinate la 45 °? Se pare că lumea se întoarce și această locuință în jurul tău sta într-un unghi! Pe astfel de străzi este teribil să mergi, să oprești la semafoare, cum să parc (da înapoi?) - În general, nu-mi pot imagina. Dar au costat la fel - o mulțime de mașini parcate - și vechi și noi și chiar motociclete ...

Aici am urcat pe vârfurile Twin - două dealuri de observare, din care o vedere excelentă la San Francisco.

Peisajul este pur și simplu delicios: un studiu de aproape 360 ​​°, totul pare atât de mic!

Aceste fotografii arată clar casele de cuiburi lipite, din cauza cărora unele zone arată ca un adevarat momeală!

Slavă Domnului - în zilele care au urmat, starea de spirit a început imediat să se îmbunătățească:

Aici suntem în Muir Woods - o rezervație cu copaci uriași, pur și simplu incredibil de mari:

Călătoria spre California - America mea

Și am petrecut Anul Nou în Tahoe. Tagus este foarte faimos și lacul din munții Sierra Nevada. Apa curată și frumusețea incredibilă a naturii înconjurătoare. Și în timpul iernii iar vara este plin de turisti in timpul verii este suficient de cald să înoate și să faceți plajă în timpul iernii, de asemenea - pentru schi. In jurul lacului, de-a lungul coastei se întinde case particulare și vile - și cele mai multe dintre ele dau: puteți rămâne aici o lună sau două, și este posibil - pentru a elimina câteva nopți așa cum am făcut-o.

În munții din Sierra Nevada a existat o iarnă reală - cu zăpadă de genunchi, cu un vânt rece și o temperatură de -20 ° C. Iată un apus de soare pe lac în ziua sosirii noastre în Tahoe:

Prezentare generală a casei și a zonei înconjurătoare:

Iata cum arata judetele in pozele de dupa-amiaza:

Am mers, de asemenea, la stațiunea de schi Valea Squaw - acolo chiar și în 1960, Jocurile Olimpice de Iarnă au fost ținute - și a urcat la chiar partea de sus a telescaunului. Foarte impresionant:

Și în partea de sus - pe cea mai mare bază de schi - sub foarte nori - patinoarul! Mărimea patinoarului este la margine, dacă vă apropiați de margine, vă aflați la marginea abisului, iar de jos există un flux de aer puternic ascendent. Doar uluitoare!

Ei bine, iată mai multe fotografii de dimineață: când este cald și însorit, când puteți să jucați zăpadă și să sculptați oameni de zăpadă - dar, din păcate, este timpul să mergeți acasă :)
M-am îndrăgostit de tine, Lacul Tahoe! Și mă voi întoarce cu siguranță la tine!

Extrem de obosit, dar extrem de mulțumit, am zburat la Texas.
Impresii - multe, nu au răspândit încă rafturile și le-au digerat încet :)
Vom vizita cu siguranta mai mult din California - si, posibil, in viitorul foarte apropiat!

Călătoria spre California - America mea

Doriți să aflați toate cele mai interesante despre America?

Bine ați venit pe blogul meu! Numele meu este Oleg, și vorbesc despre călătoria mea în America și despre viața de acolo. Veti gasi aici cum povestile aventurile mele, fotografiile excursii și sfaturi detaliate pentru a călători și expatriați. Contactați-mă

Termeni de utilizare:

Orice utilizare a materialelor de pe acest site fără consimțământul scris prealabil este interzisă.