Albert kamyu - biografie, cărți, recenzii, citate

ALBER KAMU - Scriitor și filosof francez, reprezentant al existențialismului, a primit un nume nominal în timpul vieții sale, "Conștiința Occidentului". Laureat al Premiului Nobel în literatură 1957.

În 1932-1937 a studiat la Universitatea din Algiers, unde a studiat filosofia. În timpul studiilor am citit foarte mult, am început să scriu jurnale, am scris eseuri. În 1936-1937 a călătorit în Franța, Italia și în țările din Europa Centrală. În anii de vârf ai universității am fost dus de idei socialiste. În primăvara anului 1935, sa alăturat Partidului Comunist Francez, în solidaritate cu revolta din Asturias. În celula locală a Partidului Comunist Francez a fost mai mult de un an, până când a fost expulzat pentru comunicarea cu Partidul Popular algerian, a fost acuzat de „troțkism“. In 1936 a creat amator „Teatrul National“, a organizat, în special, punerea în scenă a „Frații Karamazov“ de Dostoievski, jucat de Ivan Karamazov.

Încă din 1930, Camus a fost diagnosticat cu tuberculoză și, în ciuda recuperării, a suferit de consecințele bolii de mai mulți ani. Din motive de sănătate, lui i sa refuzat formarea postuniversitară, din același motiv fiind ulterior înscris în armată.

Cooperează cu anarhiști și sindicaliști revoluționari și este publicată în revistele și ziarele lor. Participă la crearea "Grupului de Relații Internaționale".

Este fascinat din ce în ce mai mult de teatru, din 1954 începe să joace piese de teatru, negociază deschiderea unui teatru experimental la Paris. În 1956, Camus a scris povestea "Fall", în anul următor există o colecție de povestiri "Exil și Regatul".

În 1957 a primit premiul Nobel pentru literatură. Într-un discurs cu ocazia atribuirii, descriind poziția sa în viață, el a spus că „prea strâns legat de bucătărie timpului său, nu la rândul cu celălalt, chiar presupunând că galera împuțit hering că ei prea mult de supervizori și că, printre , cursul greșit este luat. " În ultimii ani ai vieții sale, Camus practic nu a scris nimic.

Fapte interesante

Viziunile filosofice Camus însuși nu se consideră el însuși filozof și nici mai ales un existențialist. Cu toate acestea, activitatea reprezentanților acestei direcții filosofice a avut o mare contribuție la lucrarea lui Camus

Camus însuși nu sa considerat filozof, nici mai ales un existențialist. Cu toate acestea, lucrarea reprezentanților acestei direcții filosofice a avut o mare influență asupra lucrării lui Camus. În același timp, angajamentul său și probleme existențiale din cauza bolii grave (și, prin urmare, sentimentul constant de proximitatea morții), cu care a trăit din copilărie (în mod ironic, el nu a murit de boala, ci din cauza unui accident tragic).

Spre deosebire de Jaspers sau Sartre, Camus a crezut singura modalitate de a face cu recunoașterea Givens sale absurditate. În „Mitul lui Sisif“, Albert Camus a scris că, în scopul de a înțelege ceea ce face ca o persoană care comite o muncă fără sens, trebuie să trimiteți un descendent din muntele lui Sisif fericit. Mulți eroi de Camus vin la o stare de spirit similară în condițiile (amenințare la viața, moartea celor dragi, conflictul cu propria conștiință, și așa mai departe. D.), soarta lor este diferită.

Site dedicat lui Albert Camus