Sfântul Mucenic Anastasin

N057 46.352, E040 55.492

Mai devreme au fost trei mănăstiri: botezul Epifaniei, Crucea Exaltare și Anastasinsky Women's. Fondatorul primului este bătrânul Nikita, discipol al Sfântului Serghie. După incendiul din 1847, mănăstirea bărbatului a fost desființată și predată femeii Krestovozdvizhensky. Mănăstirea Anastasin a fost întemeiată în secolul al XV-lea de către prima soție a lui Ivan cel Groaznic Anastasia Romanovna. În 1764 a fost desființată, iar călugărițele au fost transferate la mănăstirea Sfânta Cruce. Zece ani mai târziu, Mănăstirea Anastasin a fost restaurată în locul său anterior, sub numele de Exaltarea Crucii lui Anastasin. Astăzi mănăstirea este activă.

Deschideți toate imaginile (6 imagini)

A doua oară suntem în Kostroma și a doua oară când mergem la Catedrala Epifanie. Interiorul este foarte frumos în tonuri albastre. Calm și sincer simt vnutri.Mnogo vine la tineri și bătrâni, și mici, și familiile lor, și nimeni nu interferează unele cu altele))) spațioasă! Prin Fedorov Icoanei Maicii Domnului a fost o linie, dar sa mutat rapid și toți cei care au vrut să se închine venerat.

Ca orice altă biserică ortodoxă, care are o istorie lungă și dificilă, Catedrala Boboteaza, unde și expus Fedorov Maica lui Dumnezeu icoana (icoana care Nun Martha a binecuvântat pe fiul său Mihail Romanov la tronul Rusiei) face oprească și să gândească. Despre istoria mănăstirii și icoana în sine o mulțime de informații, observăm că, în plus față de icoana miraculoasă în mănăstirea sunt relicve:

- relicvele sfinte ale monahului Nikita din Kostroma;
- relicvele sfinte ale Monk Timon, bătrânul Nadeevski;
. continuare "src =" http://autotravel.ru/jpg/plus.gif ">

Mânăstire frumoasă, din spatele gardului. Nu era posibil să ajungi pe teritoriu, era închis. A fost posibil să te uiți acolo doar când porțile se deschise, asta-i tot. Bineînțeles că puteți să vă apropiați de icoană, liber, iar acesta este probabil cel mai important lucru.

Complet displăcut, nu poate fi vorba despre locuri sfinte. Dar nu mi-a plăcut, este cinstit. Părea că și mama mănăstirii locale era nepoliticoasă. Dar nu există un loc special pentru sfinți în Kostroma, du-te să-l vezi oricum

Nu există bord la intrare. Templul este activ. O mănăstire, este o mănăstire. Nu este ceva ce se stinge totul la rând. La altarul din Icoana Teodorei a Maicii lui Dumnezeu, puteți, de asemenea, să veniți liber. Foarte frumos.

A fost posibil să se spiritualizeze în întregime. Am ajuns în acea perioadă minunată când nu era nimeni în templu. Calm apropie toate icoanele s-au rugat. Cu siguranță trebuie să vizitați.

În plus față de vizitarea templului în sine, era imposibil să ajungem oriunde. Templul este frumos, conține icoana miraculoasă a Maicii lui Dumnezeu a lui Teodor. Prin urmare, toate grupurile de turiști organizați sunt, de asemenea, aduse acolo (((Există mulți oameni.

Manastire frumoasa, biserici impresionante si.
Totul pentru presupusul Dumnezeu ales.
Restul este de asemenea posibil. Dar pentru o taxă.
Rușine și rușine! Poate că voi fi primul care vlipindrită grăsimi cu mare plăcere cu "Kostromsky toate" noastre.

Templul este frumos, mănăstirea în sine nu a fost permisă. M-am dus cu copiii la templu în timpul serviciului de seară (fetele mele sunt 6 și 8 ani), o călugăriță de la intrare se suiera deja în pantaloni și copii în pantaloni, povyazhite fusta. Am călătorit cu mașina, eu conduc, în pantaloni este confortabil - bine, fără să mă gândesc nici măcar că am intrat. Nu poți să arunci pe oameni. Mi-am legat fusta, am intrat, am stat liniștit în colț, m-am gândit, mă voi uita în jur și voi căuta icoana miraculoasă. Și nu pentru un moment stătea, în liniște în spatele mânecă femeia mea atinge: fata, te Unv pentru a merge cu copiii, există o pictogramă de miraculos. continuare "src =" http://autotravel.ru/jpg/plus.gif ">

și mi-a spus totul. acești oameni sunt diferiți. Un templu, desigur, este frumos și obligatoriu de vizitat.

Templul uimitor, frumos, luminos, de fiecare dată când vizităm Kostroma, trebuie să mergem.

Frumos templu. Am reușit să vizitez și oamenii nu existau.

Această mănăstire este obligatorie pentru vizitare. Probabil că nu am avut noroc. Au căzut în ea după slujbă și chiar în reparația templului. Surorile tuturor celor mai puțini vizitatori au fost atrase de diverse obediențe, deci era imposibil să se ridice și să se implice.

Am mers la serviciul de seară. Oamenii nu au mult, atmosfera conduce la rugăciune. Numai după apariția următorului autobuz cu pelerini există o linie către Pictograma Fedorov. Călugărițele sunt politicoase.
PS privesc teritoriul și catedrala în profil gestionată prin poarta laterală deschisă a mănăstirii.

Un loc frumos, ele sunt aruncate doar în templu.

Ca un obiect istoric și arhitectural foarte, foarte mult.

Un loc frumos. Tacerea, pacea și spiritualitatea. Nu am vrut să plec. Nu mă așteptam.
Ei au sărutat icoana lui Fedorov - asta, vă spun, este puternic. Și nu a existat absolut nicio coadă, adică absolut!
În ciuda regulilor stricte, călugărițele sunt foarte politicoase, nu se grăbesc cu ignorantul, ceea ce lasă o impresie foarte favorabilă.
Templul este acum restaurat din interior, semne. Aș dori să văd deja lucrarea finalizată.

Mi-a plăcut locul ăsta. Am avut norocul să nu venerăm icoana, ci să participăm și la Paștele Paștelui în jurul mănăstirii. Este păcat că nu există acces liber pe teritoriu. Aș vrea să mă plimb calm și să privesc frumusețea arhitecturii templelor.

De data asta am fost norocos!
Am reușit să aplic la IKONE!
De obicei, o mulțime de oameni este mai bine să vizitați atunci când există puțini oameni (turiști, uneori, mulțimile). Pe scurt, conciliaritatea experienței este bună numai în serviciu, este mai bine să rămâi NADEIN. MIRACUL.