Rhetoric - Aristotel Recenzii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-699-82974-3, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

retorică

Eksmo-Press Aristotel este un vechi cercetător grec, filozof, fondator al logicii formale. Primii care au creat un sistem filozofic cuprinzător care cuprindea toate sferele existenței. Învățătura lui este considerată generalizarea și completarea filosofiei grecești. "Retorica" ​​a lui Aristotel este cel mai profund și mai sistematic studiu al problemelor artei oratorii, care a devenit un mare eveniment cultural și științific. Tratatul este împărțit în trei părți: primul este dedicat subiectului retoricii și tipurilor de discursuri oratorii. În al doilea rând, vorbim despre proprietățile personale ale vorbitorului și despre "motivele care ridică încrederea în vorbitor". A treia parte se referă la partea tehnică a retoricii. Ca și alte cărți din seria "Idei grozave", cartea va fi pur și simplu de neînlocuit în biblioteca studenților de specialități umanitare, precum și pentru cei care doresc să se familiarizeze cu lucrările și ideile cheie ale filozofiei și culturii mondiale.

Preț: 129 RUB
  • Rhetorica Aristotel Aristotel este un învățat grec vechi, filozof, fondator al logicii formale. Primul care a creat un sistem filozofic cuprinzător care a îmbrățișat toate sferele

(recenzii 2 / evaluări +1)

Chiar și elevii îl cunosc pe Aristotel, deși știu 1/3 din învățăturile lui, ca să nu mai vorbim de elevi. Toți cei care au citit lucrarea lui Cel puțin unul, știu că el a studiat politica, sociologie, fizica, logica, dar că nu este lipsit de importanță - el este fondatorul logicii formale, rezultă că unele dintre lucrările sale sunt deosebit de importante, această carte este una dintre ele. Toată lumea vrea să fie ascultat și înțeles, și să încerce să realizeze acest lucru prin utilizarea super-cărți pentru a câștiga inimile și urechile, chiar dacă pentru un moment să se gândească, trebuie doar sa urmezi reguli simple și inteligente, care Aristotel nu deține.

În ceea ce privește cartea în sine, mi-a plăcut totul, foile nu sunt translucide, fontul este ideal pentru percepție, dar aici problema este subtilă, fiecare persoană are o viziune diferită. compact.

(recenzii 1 / evaluare 0)

Pe prima pagină a prefacerii există o greșeală. Unde este bine?

(recenzii la 6/1 evaluări)

Lucrările lui Aristotel sunt foarte populare în zilele noastre, interesul pentru retorică revigorează, mai ales că Aristotel a fost primul care a lăsat operele scrise, care sunt acum, de fapt, o carte de referință pentru toți. Dar nu mi-a plăcut foarte mult această ediție. Poate o traducere nereușită. Un exemplu din text: "dacă este rușinos să nu te poți ajuta cu corpul tău, atunci nu poate fi o impotență rușinoasă să te ajuți cu un cuvânt". Desigur, toată lumea va înțelege ceea ce se spune, dar un astfel de sentiment că aceasta este o traducere literală și nu sa deranjat să o facă mai adaptată, accesibilă percepției cititorilor. Mulți termeni nu sunt descifrați, dar sunt prezentate aforismele selectate ale lui Aristotel. Cartea nu este mare, paginile sunt subțiri, translucide.