Pescuitul, cum ar fi întâmplările tale amuzante despre pescuit

Îmi place foarte mult pescuitul, mai ales în timpul iernii. Și multe cazuri, că nu va fi suficient pentru a descrie locul și ora)) Aici este una dintre ele. Am plecat în vară pentru pescuit. Ajuns pe scena, înființat corturi, tabără echipate, au început să se adune în mușcătura de seară, leagăn bărci, aborda și personaliza totul. Unul uită PIN-ul de la barca (în barca de pescuit normale, sunt legate de o frânghie) a avut-o în sac au fost pașnic situată în holul casei)) Ei bine, trebuie să ancora de captură. Care a fost surpriza noastră când, după 40 de minute, ne-ar fi inotat pescar pentru a ancora și a început în liniște pentru pești. Calm a durat 40-50 de minute))) fluier Lumina, apoi a doua (într-o barcă gonflabilă, convenționale, două compartimente cu aer) și pescarul nostru de durere vâsle la mal - cu barca și în mâinile Udachki, podsachkom pe cap și cu SADC în dinți) )), pe scurt, tot ceea ce era în barcă, el „por“ pe sine. Acest lucru trebuie privit))) whinnying toate cele 30 de minute))) Se pare că el a planificat pluta din lemn, pompat în sus barca, și într-un fel a reușit să conectați găurile lor pentru PIN-ul. Când ne întâlnim, ne amintim încă acest incident :)

Era o dată. Am mers de o companie de adolescenți la una dintre rezervoarele suburbane. Am luat o barcă timp de câteva zile, am pus un cort, ghemuiți și l-am prins noaptea și dimineața devreme. Și iată cum stăm. Dimineața devreme. rezervorul este în ceață. iar barca navighează între bănci, a noastră și opusul. Pentru noi mai aproape. Sunt trei pe barcă. Unul, pentru a vedea comenzile principale, lent, liniștit: Și, din nou! - Ceilalți doi pe barcă leagă vâslele. Din nou încet Și, din nou! în continuare. Și pe plaja din fața echipei de băieți și fete "dogulivaet" a se vedea. Ei bine, le-a depus încă se vedea. Cantecele sunt obscene: oh, mama ta într-un cerc, mama ta într-un cerc. Vobschem plimba. Dacă au prins un pește pe care nu-l știu, mă îndoiesc că datele erau prea lungi. Și apoi o voce de pe țărm, întoarceți-vă la trio plutitoare pe barcă: "De ce țară sunteți de la?" "Dar". Echo. Și glumă răspunde în timp și ton la fata: Și tu P @@@ și de acolo. Din acel țărm cu indignare și provocare: plutește aici, află. Și deja băieții au început să echipeze barca cu mâini necredincioase - este clar că au mers toată noaptea. Și acest trio de vâsliți a accelerat repede și echipele s-au dus și o dată! Și timpul! Și timpul! adică, nu au navigat în clocot, fără să fluture, dar când au văzut o posibilă urmărire, această barcă a câștigat viteza unei barci cu motor. Și din nou! Și timpul! Și timpul! Un accident vascular cerebral într-un ritm rapid, în care se face somnolență. Vobschem a dispărut în câteva minute, băieții și fetele de pe țărm n-au avut timp să se simtă și să-l urmărească pe Chase. Acesta a fost cazul, dimineața devreme, ceață și astfel de personaje și evenimente. Ca și cum filmul arăta zece minute. După cum îmi amintesc, este amuzant. La pescuit, de multe ori a mers și totul sa întâmplat ..))

Îmi place foarte mult. Îmi amintesc, probabil, acum aproximativ 5 ani, i-am convins pe colegii mei de pescar să mă ia cu mine. Ei au ezitat mult timp (în cele din urmă fata), locuri impasibile etc. Și apoi mi-au arătat locul în care să-i prind, ei se așezară la un metru de la mine. Și trebuia să mă duc la râu în râu. Am intrebat ceva pe care nu l-am observat, sa alunecat si prada a mers direct pe fata fluviului (ca in comedii). Ei bine, au râs, au început să se dezbrace și să se simtă pe fața mea moale, arzând cu foc. Se pare că am condus o pradă (în pantaloni cu căptușeală.) De-a lungul ursului, care nu cunoaște acest tip de iedera otrăvită. Arsurile de aproximativ 2 ani nu au coborât de la preoți. De atunci, mi sa acordat titlul de "Pescar Extreme".

da)) Dar el a fost odată înmulțit acest laș. Pentru hrana vacilor noastre și acum nu se poate retrage. - Acum 5 ani

În copilăria mea m-am dus de pescuit toată familia mea. Papa ne va aduna pe cinci și vom merge pe jos timp de 12 km. la lac pentru a pescui sau cu barca pe cealaltă parte a râului. Au fost multe pești. Pe lacuri au prins crapul, iar pe râu un biban, o sabie, o bâzâie. Nici o aventură nu sa întâmplat vreodată.

Deci sora mea și cu mine stăteam pe pluta de lângă țărm, o altă soră gătea urechea. Când ea se târî prea, ea a crezut că a fost un șarpe, a țipat, a sărit pe pluta noastră improvizată, sa întors, cu toții au ajuns în apă și a țipat cineva de ce ne surprinde, o soră din teama de un șarpe. Tata era la 1 km distanță. de la noi, auzind strigăte, ne-a alergat prin pădure. Stumbled, a căzut, mi-a zgâriat piciorul. Ca rezultat, am rămas fără pești, fără urechi, umed și zgâriați. Când am plecat de pescuit, data viitoare când tatăl nostru ne-a învățat să distingem șerpi, păianjeni periculoși, cum să ne comportăm într-o excursie de pescuit.

Ne place foarte mult pescuitul. Mergem în sat. Există un lac artificial, bogat în pește, cu o mulțime de izvoare de primăvară. În jurul copacilor cresc. Am prins un fiu cu soțul meu și cu mine. Când a văzut că mușcătura aruncă cu bucurie tija de pescuit, astfel încât linia cu bibanul aruncă în sus pe mesteacăn. Ei bine, a fost copt, nu a fost vizibil. și pe mesteacăn, peștele atârnă.))) Așa de memorabilă a fost prima lui capturare. Apoi, școala a scris un eseu: "Și cum crește bibanul pe mesteacăn?")

Îmi place pescuitul. Mai ales vânătoarea subacvatică de noapte. Îmi amintesc repede cum m-am întâlnit, am venit la locul respectiv, dar tot timpul mă confundă ceva și nu mi-a dat pace. Și ceea ce nu putea înțelege.

Nu așezați o dată pus pe un costum pentru scufundări, masca, înotătoare și scufundări în apă, a dat seama că a uitat la domiciliu ruzho.Seychas subacvatice această situație îmi amintesc cu umor, dar apoi cu furie la el însuși pentru o lungă perioadă de timp nu a putut calma.

Lucrez ca o navă de modelare a carnavalului și așa cum sa hotărât la locul de muncă să rămâi pe calmar pe timp de noapte găsit fulgerul barajelor de bere baraj de baraj a fost de orele 8 pm pregătite tije de pescuit în apropierea setului de caravană

9 a decis pe paharele de vin să bem avut 6 persoane convins litru, apoi altul, și nu am nimic de nepomnyu trezesc în dimineața într-o remorcă o durere de cap uitam doi pe podea de dormit ca a căzut și a adormit las remorca 2 în stradă dormit lângă una dintre aceste preparate tije și a doua sabachey aproape nu știu cabina este o masina mica confuz ma duc la altul pe shkonke remorcii pot dormi două persoane la masă este una într-o îmbrățișare cu o sticlă de vodcă

poshol la protecția apei de băut în cuvintele lor 10 vorbesc de oțel cu voce tare în 12 țipi deja, așa că am să vă spun chiar acum, în general, cineva cu care a fost aproape sa bătut la 1:00 de noapte a inclus centrul de muzica pentru tot atât de mult de la KP vahrushki fugit I în cadrul companiei pentru a strânge nepomnyu încercat sa întâmplat în cazul în care cei doi au organizat o discotecă de dans arată și a dormit pe podea și un 3-noapte stabilit agent de pază a spus că au oprit centru, nu am putut să aici o astfel de pescuit aici