Ianuarie excursie prin Lombardia și Veneto sau ce să vedem lângă Milano

Vecenza este orașul faimosilor arhitecți italieni născuți în el, Andrea Palladio și elevul său, Vicenzo Scamozzi. Iată ce a scris Goethe despre Vicenza si Palladio în lucrarea sa „italiană Journey,“ Doar văzând aceste creații cu proprii lor ochi, poznaosh importanța lor, pentru autenticitatea dimensiunii și a materialului, ele oferă viziune alimentară și armonie spațială excelente livreazã satisfacerea spiritului, și, în plus, nu pe desen abstract, ci în armonie cu toate legile perspectivei, le aduce mai aproape de noi, se deplasează departe de noi, astfel încât să pot spune acum în condiții de siguranță despre Palladio este un om de o mare forță interioară, care a putut să o tragă afară. "Și Vicenza este renumită pentru industria de bijuterii și cea mai mare expoziție de produse de aur, este plină de magazine care vând aceste produse.

Cea mai remarcabilă lucrare a lui Palladio este prima în teatrul Olympico din lume

Palazzo del Rajone, este bazilica Palladian

Loggia del Capitanio și casa lui Pigafetta, cronicarul lui Magellan

Biserica Santa Corona, în care Palladio este îngropat lângă altarul lucrării lui Bellini

În general, o mică și confortabilă Vicenza ne-a plăcut cu adevărat.

Următoarea noastră plecare a fost pe insula Komo din Varenna. În ea am fost deja, dar cu siguranță am vrut să mergem din nou să vizităm prietenii noștri care au un mic restaurant în Varena. Ristorante Borgovino Via XX Settembre 12. Dacă cineva va fi sigur pentru a încerca Cupinero vin roșu, deși toscan, dar chiar și în Toscana este rară, gustul este foarte similar cu Amarone. Și hostessa Mara pregătește un desert delicios, înghețată într-un ananas. Cu vremea foarte norocoasă, în Milano a fost +15, iar în Varenna a fost +22.

Ianuarie excursie prin Lombardia și Veneto sau ce să vedem lângă Milano

A doua zi am plecat la Brescia. Am călătorit de câteva ori în ea, dar într-un fel nu a funcționat. În general, Brescia este un oraș industrial mare, al doilea numai în Milano, dar are un frumos centru istoric și un castel.

Iată un magazin pe care l-am văzut lângă stație.

Un castel frumos conservat

Vedere din oraș

Palazzo Broletto și Catedrala Nouă și Vechea Dome (Duomo Vecchi, Duomo Nuovo)

O bucată mică de Veneția Piazza della Loggia, începutul construcției în 1490. Torre dell Orologio (Turnul cu ceas) repetă ceasul de la Piața San Marco din Veneția

Ianuarie excursie prin Lombardia și Veneto sau ce să vedem lângă Milano

Pe drumul spre stație a venit peste frumoasa Trattoria și, din moment ce era timpul de prânz, era plin de aborigeni locali. Așadar, am decis să luăm masa acolo, care nu a fost niciodată regretabilă. Mi-am comandat filetto di cavallo (file de carne de cal), foarte mult. Pentru trei, cu vin, gustări și gustări au venit 60 de euro. Deci, eu recomand Trattoria "Buca" viale Stazione 1.

Într-una din zilele următoare, pe vârful Ellie. am decis să vedem mănăstirea carteziană din Certosa di Pavia. A fost fondată de Ducele de Milano, Jan Galeazzo Visconti, pentru 12 călugări cartesieni. Apoi sa transformat în mormântul dinastiei Visconti.

În penultima zi a șederii noastre din Milano, am vrut din nou să meargă la lacurile, precum și am fost la Garda, Como, Maggiore și Orta, alegerea a căzut pe Lago di Lugano, și în același timp, și a decis să se uite un pic Elveția. În general, am mers la Lacul Lugano din orașul Lugano. Am mers cu trenul, dar nu direct la Milano Centrale, este timpul pentru noi nu se potrivea, iar P.Garibaldi stația de la Chisso. Chiasso este de fapt și un oraș din Como, dar de cealaltă parte a muntelui. Milano timp un pic mai mult de o oră de călătorie, biletul costa 5.25 de euro, iar cu Chiasso la Lugano shvetsarskaya tren, timpul de călătorie de 20 de minute, iar biletul costa 6 euro cu un pic! În Chiasso, ieșirea spre oraș se găsea prin sala vamală, oriunde era scrisă Dogana, Castom. Ei bine, acest lucru este normal, m-am gândit, pentru că Elveția nu face parte din Uniunea Europeană. Imaginați-mi surpriza când am văzut că garda financiară italiană era responsabilă de obiceiurile elvețiene. toată lumea Shmonali în fața mea stătea un italian în vârstă, fără bagaje, în tubul revista a fost rulat în mâinile, oglindită fiecare pagină a revistei. Soția mea și am dovedit toate buzunarele, fiica lui adevărul nu este atins, totul despre bani întrebat câți bani în numerar, și în cazul în care aveți de gând, etc. În general, nici măcar nu am văzut acest lucru pe granița dintre Belarus și Polonia. După un mic șoc, am părăsit subportul și chiar am început să mă distrez de gardieni. La întrebarea mea, ce fac italienii la vama elvețiană, au zâmbit numai în mod semnificativ. După examinarea tuturor buzunare și buzunarele noastre în saci noastre, numărând toți banii noștri în euro, precum și în ruble rusești și Belarus, zloți polonezi și dolarul american au lansat în cele din urmă în Elveția, spun ei du-te și se bucură de asta ușor. Deja în ședința, trenul care merge la Lugano, soția era fericit ca un copil, că aceste futangiilor (Guardia di Finanza) nu se găsesc într-unul din buzunare 300 euro. Un alt punct care ne-a surprins foarte mult, în biletele de trenuri elvețiene sunt verificate de poliție, în echipament complet, cu arme. Când ne-au cerut bilete, chiar într-un fel a devenit inconfortabil. Pe drumul din spate trebuia să menționăm taxa elvețiană gratuită, așa că ne-am întors în același mod. Calea spre platforma unde trenul era în picioare pe Milan din nou alerga prin sala vamală, unde aceiași Guardsmen încercau din nou să aranjeze o shmona. Din nou, pune întrebări cu privire la suma de valută în numerar, care arată un semn în limba rusă că, la importul în UE de valută de peste 10.000 de euro, trebuie să declare în mod necesar. Înainte de plecarea trenului a fost mai puțin de 5 minute, astfel încât acești gardieni financiari au început deja să ne irită și să ne facă nervi. A fost necesar pentru ei în mod popular, cu limbajul rus ne-normativ pentru a explica, că ei morții, deoarece acum câteva ore, eu însumi i-am numărat toate banii, plus un pachet mare de achiziții, care mi-a redus în mod clar suma de bani. În general, după ce am început să scandalizăm, am întors rapid pașaportul și am avut timp în tren. Ciudate un fel de graniță, pentru că dacă te duci cu mașina sau pe un tren direct, nimeni nu te oprește și nu verifică nimic.
Și, de asemenea, dacă cineva ar trebui să noteze o taxă de taxă în Chiasso, atunci trebuie să te duci la clădire, care se află pe a doua platformă între 3 și 4 căi, și nu în camera care este în aripa dreaptă a stației și unde este scrisă Dogana. Am fost indicați de gărzile italiene "valoroase", când le-am întrebat unde să găsească ofițeri vamali elvețieni pentru a marca cartofii. Am stat în această cameră cam cincisprezece până la douăzeci de minute, până când un angajat al unei posturi de femeie ne-a spus că ar trebui să mergem la clădirea de pe platformă. În ea există încă o ramură a obiceiurilor germane, dacă este necesar să se noteze cartofii germani. Un alt lucru interesant este că ofițerii vamali elvețieni erau complet echipați și înarmați cu pistoale, spre deosebire de omologii lor germani. Aș înțelege dacă ar fi polițiștii de frontieră. Pentru prima dată în viața mea, am văzut vameși înarmați.
Toate acestea au stricat impresiile călătoriei, dar ne-a plăcut foarte mult la lac și oraș, acum ne gândim să mergem în mod intenționat în Elveția.