Goverla - Munții Carpați - 2018 excursie la guvern, călătorie în Ucraina, Ukrturizm

Hoverla - cum să ajungi acolo

Ce știu majoritatea ucrainenilor despre Hoverla? Din programul școlar știm că acesta este cel mai înalt vârf al Ucrainei și este așa. Știm că Hoverla este în Munții Carpați, de asemenea adevărat ... și totuși știm că actualul președinte al Ucrainei - Victor Iușcenko a luat de multe ori Hoverla. Se pare ca totul. Ei bine, cel puțin asta am știut despre Hoverla. Și ce este? Am vazut doar in cateva fotografii si ca, nu prea am dezasamblat frumusetea ...

Cu această cunoaștere a lui Hoverla, am venit cu fiul meu de 4 ani la Vorokhta, am venit într-o călătorie de afaceri. M-am oprit la un minunat hotel "Ten", care nu este un accident este, probabil, mai aproape de guvern decât orice alt hotel. Locul este liniștit, foarte frumos și cel mai important - ca și pentru un rezident al unei metropole - cu un aer incredibil de curat. Plămânii se bucură când își iau respirația plină. Hotelul în sine este „Zece“ este direct la punctul de control al National Nature Reserve carpatic, din acest punct pentru multe începe călătoria la Hoverla, pentru cei care nu doresc să meargă la poalele muntelui - punctul de plecare pentru summit-ul - este posibil (taxa de transport) pentru a ajunge direct la mașină.

Trecerea pentru turiști la Goverlu (emise la punctul de control) este de 15 UAH. pentru copii - 5 UAH. La eliberarea trece vă va scrie în carte, nu este clar sensul acestei înregistrări, pentru că atunci când o persoană se întoarce, marca nu este necesară, ca o glumă - „gloanțe au dispărut ...“, iar în cazul în care a atins ținta nu contează.

Goverla pe hartă

Hoverla pe fotografie

În general, nu contează cum ajungi la începutul traseului spre munte Hoverla (numesc „Zaroslyak“, pentru că se află lângă facilități sportive „Zaroslyak“), principalul lucru pe care puteți începe deja traseul. Există, de asemenea, o piață de suveniruri aici și puteți cumpăra dacă nu aveți suficientă apă și produse "stall", dacă ați uitat să o faceți în avans și puteți merge.

Eu, ca mulți alții, nu acord prea multă atenție sfaturilor și instrucțiunilor - totuși m-am simțit, pot spune - TREBUIE să citesc regulile și instrucțiunile ÎNAINTE să mergeți la Hoverla. Pe portalul UkrTourism puteți citi doar câteva dintre sfaturile celor care doresc să urce pe Muntele Hoverla ...

Cel mai important lucru pe care am realizat după alpinism Hoverla este câteva reguli pe care le-am îndeplinit parțial înainte de călătorie - să cunoască prognoza meteo, pachet de alimente și apă, pentru a alege pantofii potriviti, rochie pentru vremea și să ia un lucru cald (în mod ideal sacou windbreaker cu o glugă).

Mai presus de toate, m-am îndoit dacă voi ajunge la vârf cu fiul meu de 4 ani, mai ales că nu am mers niciodată cu el la alte drumeții. Vă care doresc să meargă cu copiii pot spune - este mai bine să se gândească în avans, pentru a cântări, așa cum se spune toate „pro“ și „contra“, astfel încât să nu te frustrat la jumătatea drumului ... Pentru că în călătoria noastră este deja aproape de partea de sus a fost nici o îndoială că vom ajunge.

De asemenea, sfătuiesc să merg la Hoverla dimineața, pentru că ploaia după prânz pe Goverla este o situație comună.

Drumeții în Muntele Goverla - itinerarul călătoriei

Ei bine, aici este călătoria noastră a început, traseele oficiale marcate la Hoverla pentru turiști sunt două - "albastru" (mai abrupt) și "verde-roșu" (mai blând). Încă la punctul de control, am fost sfătuit să urcăm pe traseul "verde-roșu", să mergem în jos "albastru" ... ceea ce am făcut, pe care l-am regretat mai târziu, pentru că Traseul "albastru" nu este deloc potrivit pentru copii.

Goverla - Carpați - excursie 2009 la guvern, călătorie în Ucraina, Ukrturizm

Calea rutelor este mai degrabă prototipată, este evident că mulți oameni o urmează. Întâlniți mereu oamenii, apoi mergeți în jos, apoi depășiți. În ciuda solicitărilor și a inscripțiilor permanente "nu puneți la gunoi", se poate vedea că acest lucru nu funcționează deloc ... adesea de-a lungul rutei există gunoi.

În general, traseul se execută destul de tentant la început merge prin pădure și nici un Goverly nu a vazut pentru o lungă perioadă de timp, chiar și atunci când afară din Smerek și alți copaci vor fi deschise la capătul de sus al pădurii, ea nu va Hoverla în sine, ci numai partea sa superioară de mici dimensiuni. Drumul, arătat cu rădăcini de copaci, își schimbă apoi stratul de piatră în piatră. Am văzut extreme, oameni care au dorit să urce la partea de sus, cu o bicicletă ... era păcat să se uite la ei, indiferent dacă au primit sau nu, eu nu am văzut, dar namuchalis bine, așa că am sfătui - nu strica starea ta de spirit, lăsați caii din oțel aproape de " Zaroslyaka "și plimbare.

Locurile sunt foarte frumoase, de îndată ce ieșiți din pădure și urcați direct în sus, cu fiecare pas veți experimenta o plăcere uimitoare de a vedea frumusețea creațiilor care se deschid în jur ... chiar și cu o fotografie greu de transmis.

Goverla - Carpați - excursie 2009 la guvern, călătorie în Ucraina, Ukrturizm

Ei bine, la fel, să nu vorbim despre trist, pentru că înainte de câteva sute de metri lăsate la principală. Ultimele metri sunt date cu dificultate. Toți cei care deja coboară din vârf cu animație întâlnesc fiul meu de 4 ani și felicită un astfel de tânăr turist cu o realizare BIG. Mergând în jos eu însumi voi înțelege că nu este ușor pentru fiecare adult să urce pe Goverla, ca să nu mai vorbim de copii.

Și acum am ajuns deja la vârf, un sentiment plăcut vizite, când înțelegeți - V-AȚI ÎNCĂLCAT! Înălțime 2061 metri! Da, nu poate fi comparat cu Kazbek, Elbrus sau chiar cu Everest, dar totusi este top! Ce fel de vedere se deschide cu Goverla, doar o vedere! Așa e în spatele nostru se ridica un grup de adolescenți și imediat ne întrebăm: „Unde sunt urmele Iuscenko“ Pentru un motiv sau altul, multe cuvinte recente asociate Goverla cu Viktor Andreevici, deși mulțumit de faptul că președintele avea puterea de a urca pe munte, în Sovietul probabil că ar fi fost livrat acolo cu elicopterul))))

De asemenea, am învățat un fapt interesant că trece în partea de sus a lui Goverla granița regiunilor Ivano-Frankivsk și Transcarpatia.

Goverla - Carpați - excursie 2009 la guvern, călătorie în Ucraina, Ukrturizm

După ce am făcut multe fotografii frumoase din munții ucraineni, care sunt vizibile de la Hoverla, începem să coborâm, după ce am ales calea "albastră". Se pare că cel mai greu este deja în urmă, dar nu a fost acolo, adesea se spune că este mai dificil să coborâți decât să vă ridicați. Acesta este fiul meu și am să experiență pentru tine, traseul a fost foarte dificil și periculos pentru copil, întregul traseu a fost presărat cu pietre, nu în mod fiabil mincinoase și de multe ori a trebuit să rearanja pur și simplu copilul cu mâinile. Pârtia Goverla în acest loc este destul de abruptă și nu este recomandat să coborâți repede. Dar, cu ajutorul lui Dumnezeu, prin opriri frecvente am depășit o întindere dificilă și am intrat din nou în pădure.

Este frumos că pe toată traseul și în timpul urcării și coborârii calea este însoțită de un râu de munte, care este intersectat de multe poduri mici, aici este foarte frumos.

Mergând deja la începutul traseului, starea de spirit se află la o înălțime. Se pare că este o plimbare simplă, iar sentimentul de inspirație nu pleacă și, deși forțele pierdute nu sunt mici, sentimentul de realizare nu pleacă. Oamenii locali spun că mai devreme, în piața suvenirurilor, unde a început traseul nostru, au vândut scrisori că o astfel de persoană a cucerit cel mai înalt punct al Ucrainei - domnul Goverla! Și ce? Idee bună, mi-aș cumpăra fiul! De asemenea, vă puteți cumpăra suveniruri aici. De asemenea, am aflat că în limba maghiară numele summitului de la Goverla înseamnă "Muntele de zăpadă" (Hóvár). Zona de top și de fapt, zăpadă, de multe ori zăpadă pe Goverla se află chiar în mijlocul verii.

Ajungând înapoi la punctul de control și de la zece, puteți foarte gustos prânz / cină în restaurant „Avtogril-Myslyvets“ interiorul care merită admirație specială, este foarte frumos, după o astfel de călătorie interesantă ... Slavă Domnului că există munți în Ucraina)))))

Călătoriți în jurul Ucrainei UkrTourism - Traseu "Muntele Goverla - Vorokhta - Carpați"