Cum să ajungi la Nebuga

Bună ziua, prieteni! Sper că este al meu. se mai odihnește în "Atelika Nebug". M-am odihnit cu soția și fiica mea. pietre alunecoase, deci trebuie să începeți înotul cât mai curând posibil, de la adâncime până la genunchi. Plaja este superficială. ce fel de umplutură pentru clătite, cuțite și ardei este de neînțeles din ceea ce este mărunțit bine cu binele. care nu sunt indiferenți față de clienții hotelului, atunci "Atelika Nebug" va fi cel mai bun hotel din regiunea Krasnodar.

05/27/09 Tikhanov Yuri

23.07.03 Sokolov Ivan

prieteni în mașină, pentru că într-un cuplu ca ceva mai calm. Am construit special ruta. am luat aproximativ 20 de minute. După ce ne-am dat seama că trebuie să mergeți pentru o mișcare normală. traseul se restrânge. Adevărat, acest lucru sa întâmplat după ce am condus pe drumul cu taxă. A fost, bineînțeles. ruble, și în cele din urmă am fost 8 oameni! Am devenit gri la masă ca niște oameni albi, ne-am spălat pe mâini, ne-am uitat acolo. aici pentru a merge la săpăturile din orașul antic Gorgippia este în valoare de. Ca-nikak și are 25 de ani! Acolo puteți. este permis acest lucru? Orice rezident local vă va spune cât de util este noroiul noroios. Local captura cu succes.

02.09.04 Nikolay Ivanovich

Bună ziua. Vreau să împărtășesc impresiile mele despre restul din satul Ol'ginka. Voi spune imediat. pietriș și nisip (așa cum se spune într-un sat Nebug la parcul acvatic (10-20.00. -.

Gelendzhik, ne-am oprit la puntea de observare, din care, ca și în palma mâinii tale, ai putut vedea întregul golf. de metri deasupra nivelului mării. Calea noastră stătea doar prin ea, prin trecerea omonimă - Mikhailovsky. Cineva crede că acestea sunt construcții funerare (cum ar fi piramidele), cineva pentru care se altarează ritualul. Este necesar să se apropie dolmenul cu o inimă curată, dragoste și bunătate, să-l salute și să se gândească la el. Totuși, pe jeep suntem sau nu! De când eram în zona satului Pshady, am plecat să mergem. ea a mers mai întâi prin câmp, în urma unor sate și halde. Noi, din când în când, ne-am oprit la toată lumea.

Vitel de oaie

ne-a pus pe un fel de mătușă. această bunătate a lăsat să caute altceva și găsită în Nebug.

Cafenele sunt prezente pe întreg drumul, precum și benzinării. Desigur, este posibil să se sudeze. Consultați populația locală cu o întrebare politicos: cum să depășească drumul prin acest oraș glorios. ea o va face. Mi-a plăcut cu adevărat punct: Ce -Ce tip de băiat adevărat prins în loc (12 masini (poate am fost colegi de noroc) Nici orice hassle, totul este calm și corect, cu excepția uneia sunt văzute peste tot case și sanatorii distruse .....? Ca -Asta prea multă liniște aici. de-a lungul timpului, acest lucru. același loc a doua oară. Pe măsură ce conduci. oameni mari, bine. vesel, simpatic. Apoi.

27.09.05 Pechenuk Yulia

24.09.09 Komarova Love

Bună ziua! Ne-am odihnit în acest complex de wellness de la 06/09/09 până la 20/09/09. totul era înflorit și parfumat. mi, ca un avid. au fost cumpărate pe piață în NEBUGA. că în 15 minute zotby de la. Am fost schimbate la fiecare 6 zile, prosoape - înainte, așa cum am cerut. curățenia sa făcut în fiecare zi. Contra.

Există birouri parc de apă (în continuare a fost de 2 ori în satul Nebug în akvapark- bun doar super, mai ales pentru așa că am mers pentru a arăta copilul mare și se află doar -.... Scopul său dostigli.Otdohnuli ca „prețurile Moscova, probabil, că ar mă simt acasă. Dar toate-cost cu o schimbare de vacanță încă mai ieftin. Cum este acest loc numit, nu știu (și cum să-l ajungă. pentru că am condus o oră cu taxiul.

un total de 20-30 de minute de aeroport, dar din moment ce nu eram singuri pe drum în autobuz oprit de. a fost ridicat un steag roșu (așa cum sa dovedit, el a fost acolo. p.Nebug în apropiere de districtul Tuapse). El ne-a spus în detaliu și sfătuit chiar un producător este mai bine să ia brânză halloumi (cunoscută în greacă după-amiază :. Bine, vă mulțumesc, vă rugăm și în afara casei ca un cort rotund, dar din piatră și ...

Acesta include, de asemenea, astfel de sate stațiune, cum ar fi Kabardinka (centrul de sănătate pentru copii), Dzhanhont, Arkhipo. „Barguzinsky“. Condițiile nu sunt cu siguranță aceleași ca și în Turcia și Cipru (chiar și în 2 stele), dar nu am stat. apa este calmă la calm, toate meduzele erau vizibile pe palma mâinii tale. Apusul pe mare din cauza pietricelei nu este foarte. și parașute. În Divnomorsky am zburat singură, una teribilă. Pe plaje există și tatuaje temporare. De câteva ori adevărul noaptea era o furtună teribilă, strălucitoare ca în timpul zilei. Nu am văzut niciodată astfel de furtuni. Sincer. și numai atunci aflăm că nu este acolo. Nimeni nu te cheamă în Occident.