Arată fântâni de închidere în Peterhof sau un weekend în St. Petersburg 12-13 septembrie 2018 -

Timp de trei ani, am vrut să ajung la Sankt Petersburg pentru a arăta deschiderea și închiderea fântâni din Peterhof, dar într-un fel nu au dezvoltat, și a trebuit să se bazeze pe fotografii și schițe vidio altor calatori. Și unul dintre motivele pentru care nu mi-am putut îndeplini visul nu a fost o companie bună.

Trenul pe care l-am ales a fost o excursie cu două etaje, de asemenea, un fel de excursie pe o nouă formă de transport.

Arată fântâni de închidere în Peterhof sau un week-end în St. Petersburg 12-13 septembrie 2015 -

Trenul este foarte confortabil, nou, curat, călătorește fără probleme, nu bate și nu se agită. Am dormit minunat și la ora 7.00 mergeam deja pe Nevsky Prospekt spre hotelul nostru. Pentru a merge la hotel doar 15 minute, și stabilirea în cameră după 14.00 și noi, lăsând saci noastre în cămară, a mers pentru o plimbare în jurul orașului.

De data aceasta, pentru prima dată, am compilat independent un plan pentru mișcarea noastră și chiar am pus un timp aproximativ pentru a vizita una sau alta dintre obiectivele turistice. Nu am vrut să vizităm muzee, pentru că am vrut doar să ne plimbăm prin oraș, așa că am avut nevoie doar de o vreme bună fără ploaie. Realitatea a depășit toate așteptările. Aceste zile, Sankt Petersburg sa întors în vara curentă. Cald, însorit, chiar fierbinte și fără ploaie.

Primul conform planului nostru este Catedrala din Kazan. Potrivit "hărților Google" să-l viziteze la Nevsky Prospekt în doar 16 minute.

Trecem frumos podul Anichkov

Arată fântâni de închidere în Peterhof sau un weekend în St. Petersburg 12-13 septembrie 2015 -

Oamenii de pe bulevardul nu se întâmplă niciodată ocazional câțiva turiști devreme, ca noi.

Barcile nu dorm încă încă Neva. Acest lucru va fi atunci, depășindu-se reciproc, oferind turisti curioși

Au fost acordate atenție la foarte neobișnuit zăbrele Anichkov pod.

Am mers la Piața Catherine în fața Teatrului Alexandrinsky

Se uităau la fațada magazinului fraților Eliseev

Vom reveni la acest magazin la sfârșitul plimbării noastre, deoarece în apropiere există un obiect interesant, care ne provoacă interesul.

Aproape de Gostiny Dvor a rămas un pic mai lung - bosquets foarte originale pe trotuar.

Un Gostiny Dvor își sărbătorește aniversarea în acest an

Bazilica Sf. Ecaterina din Alexandria este ca o restaurare. Din fațadă, sculpturile care o împodobesc au dispărut, iar stucul sa prăbușit

Și aici este faimoasa casă a lui Singer

Lucrătorii au adunat un scaun interesant pentru "Concertul pentru 8 scaune". A doua zi, când am trecut Palatul, scaunele au fost deja făcute și amuzați turiști, care sa așezat pe un scaun și a început să joace unul dintre cele 8 instrumente planificate. Dar este necesar ca oamenii să aibă 8 persoane, altfel nu toate jocurile au fost jucate.

Am spus deja că, pe drumul spre hotel, am ajuns la un alt monument original, care se află pe peretele din spatele magazinului Eliseev Brothers. Acesta este un monument pentru o pisică neagră, pe care Sankt-Petersburg la numit pe Elisha Kotovich Pitersky și se află pe strada Malaya Svudova.

De asemenea, a aruncat monede. Apoi am reușit să ajung de la prima dată la locul unde se află pisica.

Alături de pisica neagră este o fântână neobișnuită în care puteți răsuci o minge mare.

Oh, târziu am citit despre această fântână pe Internet

În jurul atracțiilor turistice ale orașului sunt deja tradiții și legende. Deci, există o modalitate specială de a face dorințele "Ball": trebuie să vă întoarceți la fântână cu spatele și să aruncați o monedă peste umăr. Ce etapă cade, de câte ori aveți nevoie să defilați ușor mingea (și după atâtea luni se va împlini dorința).

Lângă fereastra magazinului Eliseev a adunat copii. deoarece cifrele expuse în fereastră au fost foarte interesante de mișcat

În această primă parte a turneului nostru de weekend sa încheiat. am mers la hotel să ne așezăm în cameră și să ne odihnim puțin.

Înainte de excursia la Peterhof avem trei ore.

Pe troleibuz mergem la Insula Vasilievsky.

Astăzi, Spitul de pe insula Vasilievsky își sărbătorește a 278-a aniversare cu un leagăn. Știam despre asta înainte de călătorie, dar prietenul nostru local ne-a învățat.

Deja de la Podul Palatului puteți vedea că vacanța este în plină desfășurare.

De asemenea, am rătăcit printre publicul inactiv, am ascultat un concert de coruri pentru copii, am vizionat magazine de suveniruri

Spectacolul "Închiderea fântânilor" sa încheiat la ora 22.30. Ghidul nostru inteligent ne-a dus la intrare și ne-a condus la autobuz. Conducătorul auto a fost capabil să parcheze ochent departe de fântânile parcului și am mers la autobuz aproape vioi o jumătate de oră, dar ar putea în liniște, fără blocaje de trafic și să părăsească orașul la ora 24.00 a fost deja în camera lui. Atât de minunat, însorit, plin de o mare de impresii, sa încheiat prima zi a weekend-ului nostru.

Dimineața, după un mic dejun la hotel, am înmânat camera, am lăsat lucrurile în magazia hotelului și a început a treia parte a turului nostru.

Astăzi avem programul Summer Garden.

Din hotel am luat tramvaiul spre Piața Dvortsovaia și am mers de-a lungul Embankmentului Dvortsovaya spre Podul Troitski.

Vedere de la Podul Hermitage până la Winter Grove

Decorarea clădirii Teatrului Hermitage

În curtea Palatului de Marmură, o statuie a lui Alexandru al III-lea

La început nu am înțeles ce a fost în curtea Palatului de Marmură, dar după ce am citit tabletele, am aflat că acestea erau lucrări ale unor artiști moderni din artă. Da, nu înțeleg o astfel de creație.

Această "lucrare" se numește "primul călăreț" și reprezintă mai mult sau mai puțin ceva

Dar, în general, este dificil să numim sculpturi. "Materia neexplorată"

sau sunt aceste „Foc Shield“ (da, este o sculptură și nu un scut de foc real) și „Seara“ (pentru mine, așa că este doar un bloc de piatră)

Din Palatul marmoric, ne-am mutat la Podul Trinity. Timpul se apropia de ora 12 și am vrut să auzim o lovitură de tun de la Cetatea lui Petru și Pavel

Dar această imagine, cred, este făcută de toți cei care se dovedesc a fi aproape de obeliscuri de pe pod

Apoi, prin Piața Suvorov, cu un monument al lui A.V. Suvorov, am trecut pe câmpul lui Marte