Vorskla, previzualizări, previziuni, recenzii și rezultate de joc, știri, informații

Am arătat deja ka care, în comentariile lor cu privire la meciurile Zirka, care, comparativ cu sezonul trecut echipa foarte bine întinerit compoziția sa, de a elimina jucătorii practic toate străine de pariuri pe tineret. Toate acestea nu au putut trece fără durere, așa cum sa întâmplat. Echipa, după 13 runde, merge la grupul de outsideri, ocupând locul 3 de la sfârșitul turneului, câștigând doar 2 victorii cu 7 înfrângeri. Trebuie remarcat faptul că ultimele 3 runde Zirka nu se poate înscrie și adversarii lor, dar echipa cu caracter și așa pur și simplu nu dau puncte nimănui. Deci, în ultima rundă departe Zirka luptat cu Marsilia, jucând în minoritate timp de aproape 70 de minute ale meciului, nu numai 30 de minute echipa a jucat în nouă bărbați, și al doilea numai la 0-1, iar apoi din cauza unui autogol ridicol de sfatul său.

Vorskla după 9 runde a fost printre liderii campionatului de fotbal, oferind foarte robust, pragmatic, care a dat un rezultat, cel mai important lucru. Echipa Vasile Sachko stors din fiecare reuniune maxim, ceea ce a permis să câștige un punct de sprijin în partea de sus a tabelului și suficient să se simtă confortabil. Dar ultimele două runde ale echipei au fost înfrânte. Și dacă 2-3 pe drum împotriva Șahtior nu a fost surprins, ci dimpotrivă, a arătat că Vorskla au lupta, prin urmare, cu liderii, atunci, e 0-1 înfrângere acasă de Lviv Carpați dezamăgitoare și a arătat că echipa este un pic dependent și este nevoie de un shake. Acest lucru se află în Vorskla Kolomoets atacantul Yuri, care a primit primul apel la echipa națională, care ar trebui să adauge la un stimul în cadrul reuniunii viitoare. Tipul a meritat această provocare, nu tuturor i se permite să înscrie 2 goluri la Șahtior într-un meci, având chiar mai multe momente.

Nu mă aștept la o extravaganță de scor în acest meci, Zirka nu înscrie 3 meciuri la rând, iar Vorskla pe drum încearcă să joace cu atenție, în primul rând asigurându-i spatele. Cred că meciul va avea loc într-un ritm calm și se va încheia cu o remiză zero sau cu o victorie minimă pentru oaspeți. Prin urmare, propun să joace un pariu combinat destul de fiabil, ceea ce pentru Vorskla este potrivit în acest sezon perfect.

Vorskla are loc în mod natural în 3 FDA, și având în vedere că Dinamo sunt acum unele criză în legătură cu vânzarea Yarmolenko și un program încărcat de jocuri, nu fi surprins de faptul că Poltava și va concura pentru un loc în Liga Campionilor. La urma urmei, pe nas joc Dynamo cu Șahtior, iar în caz de înfrângere și victoria poporului de la Kiev vorsklyan peste Carpati, au nivelat în gol. Wachs Sachka a marcat o formă foarte bună, în ultima rundă, deși a pierdut din Șahtior, dar a privit decent și a putut conta pe egalitate. Înainte de aceasta, echipa a început să reînvie Cernomoreț învinse și a jucat remiză cu zorii, pe care criza este în spatele nostru și acum luganchane învinge astfel de adversari Gert și Athletic. Razzabivalsya atacantul Kolomoets, se aplică pentru un dublu Șahtior și recunoscut ca fiind cel mai bun jucator al turneului, în ciuda înfrângerii echipei sale. În general, putem spune că după criza sezonul trecut, în acest Vorskla a revenit la liderii UPL.

Ce nu puteți spune, din păcate, despre Carpați. Deja antrenorul s-a schimbat și gena de mulți ani. directorul Dyachuk-Stavitsky a demisionat, iar compoziția Lviv este astfel încât vă permite să luptați dacă nu pentru medaliile UPL, atunci pentru top-6 exact - și jocul așa cum nu a fost, și nu. În acest sezon, Carpatii au câștigat doar o singură victorie - peste Steel, acum 2 luni și jumătate. Restul de jocuri - remize și înfrângeri, uneori foarte mari (Dinamo 0: 5, Veresa 1: 6), atât în ​​ULP cât și în Cupa Ucrainei (Prykarpattyu de la 1 liga 1: 2). Aici și în ultima rundă Lviv nu a putut să bată unul dintre concurenți în lupta pentru reședința în ULP - Zirk 0-0, iar Zirka a fost mai aproape de obiectivul marcat, arăta mai interesant. În prezent, circulă zvonuri că Yaroslavsky, fostul proprietar al Metalist, a devenit interesat de club și că, în cazul unei achiziții, este posibil să se ofere postul de antrenor principal Markevich. Dar acestea sunt doar zvonuri, iar in timp ce Carpatii se afla la o distanta de 1 punct de la ultimul loc, au marcat cel mai putin in ULL si au ratat cel mai mult.

Există unul dintre liderii ULP cu unul dintre outsideri, iar forma echipelor, statutul lor confirmă locurile din clasament. Vorskla a așteptat ca coeficientul să fie mult mai mic decât cel oferit de casele de pariuri. Prin urmare, nu voi inventa nimic - luăm o victorie curată a cetățenilor Poltava.

Șahtior a câștigat cursul său campionat și meritat conducerea în FDA, permițând doar 2 rateurilor: o pierdere și un egal cu Dinamo Chernomorets. Dar, dacă vă uitați atent la rezultatele mineriștilor sub conducerea lui Fonseca, puteți vedea că jocul echipei a devenit mai pragmatic. Pentru întreaga prima rundă a fost câștigat doar o victorie cu un scor mare - la începutul campionatului ... Vorskla. Nu putem spune că minerii este dificil de dat jocul - în marea majoritate a acestora dețin un avantaj totală, dar atingând un avantaj în câteva mingi, locuitorii Donetsk nu sunt dornici să rupă adversarului, și să se joace în modul Economic, amintiți-vă programul de strâns și joacă în Liga Campionilor și echipele lor țări. Și acum, după fereastra de la jocurile de calificare la Cupa Mondială, va juca cu Vorskla, apoi cu Feyenoord, apoi cu Dinamo, apoi cu zorii zilei în Cupa Ucrainei ... Și ce ar susține un astfel de program, economisind tactici și rotație a puterii este justificată. Mai mult, Fred a zburat pe partea opusă a globului și nu se grăbea să se odihnească. Rețineți că este în afara pentru o perioadă nedeterminată și liderul Srna căpitan și l-au inlocuit Butko dupa prejudiciu. Continuați să recuperați Krivtsov și Malyshev. Un Pyatov, Rakitskiy, Stepanenko, Marlos au fost implicați în jocuri de echipa - astfel încât întreaga linie de apărare nu este în cea mai bună stare.

Vorskla, în lipsa sezonul trecut, a învățat o lecție de la ea, iar acest sezon este similar cu fostul Vorskla - pretendent la medalii la FDA, si de a participa la Cupa Europei. În ciuda dificultăților financiare, echipa acumulează regulat puncte, selectându-le atât din Zarya, cât și din Dynamo. Trebuie remarcat faptul că mult mai mici colecții de Poltava, decât minerii, și nu un astfel de program strict, astfel încât oboseala este un impact mai mic asupra acțiunilor jucătorilor. Da, echipa a pierdut la Șahtior joc mare de primul tur, dar la începutul sezonului minerii au fost în stare proaspătă, inspirat de victoria în Supercupa Ucrainei Dinamo și nu a jucat în Liga Campionilor.

Minerul este un favorit fără îndoială pentru acest joc și un handicap de 2 puncte pe care book-urile le oferă sunt destul de reale. Dar, având în timp cea mai mare parte a structurii de bază în jocuri prefabricate, densitatea de termen ca urmare a participării în Liga Campionilor, lipsa de Srna și răniți - cotele Vorskla (campionat echipa a treia), care ar elimina puncte de lider, sau cel puțin minim l Ei par să fie mai bine decât Șahtira va câștiga. De asemenea, am vorbit înaintea meciului de mineri cu Carpați și Mariupol - acolo minerii s-au limitat la victorii în 2 goluri. Vorskla este în prezent mai puternică decât Mariupol, și chiar mai mult - Carpații. Statisticile relațiilor cu Donețk Poltava spune o luptă amară și victoria Șahtior rareori devastatoare. De aceea, un handicap +2 pe Vorskla cu kf 1.74 arată ca un pariu bun.

Șahtior Dn Vorskla

Duminică, unul dintre outsiderii Premier League va sosi din Poltava.

Cu un nou antrenor de la cap de la Chernomorets a înveselit. Odessiții au luptat cu Șahtior, au obținut prima lor victorie a sezonului, iar în ultima rundă au obținut o remiză la Lviv împotriva crizei Carpați. Se remarcă faptul că Oleg Dulub a reușit să stabilească o atmosferă în echipă, iar acum sudanii nu par a fi străini deschiși, deși ocupă ultimul loc în clasament după 10 runde.

Vorskla, ca și pentru mine, sa așezat puțin recent. Deja în meciul cu Donetsk Olympique, jucătorii păreau obosiți. După aceasta, a existat o înfrângere de la Veresa, iar în ultimul weekend "alb-verde" doar în ultimele minute ale casei au scos o remiză din Zarya. Rezidenții Poltava rămân în continuare pe poziția a treia, dar concurenții s-au apropiat deja.

Noul antrenor de la Chernomorets a stabilit pe deplin o linie defensivă și o zonă de susținere, invitând trei jucători de textura la aceste poziții. De asemenea, portarul a fost portarul din Belarus, Alexandru Gutor. Aceste permutări au permis marinarilor să joace mai bine în grapă și să obțină astfel de credite necesare. Vorskla se confruntă cu probleme în atac, deci cred că rezidenții Poltava duminică nu vor fi ușor să depășească reducerile de protecție ale gazdelor. În momentul de față preferă "marinarii", pe care prefer să le împerechez cu totalul iarbă-rădăcini, multe goluri în această luptă sunt puțin probabil să fie marcate.

Chernomorets Aude Vorskla

Duminică, Vorskla din Poltava va găzdui un membru al Ligii Europene Lugansk Zarya.

O serie de saloane câștigătoare, Vasili Sachko, care a durat aproape două luni, a fost întreruptă în ultima rundă de Veres. Începător al Premier League ucrainean într-un joc egal și aproape instantaneu a reușit să înscrie un gol, care în cele din urmă a decis soarta de luptă. Acum Rovens s-au apropiat foarte mult de Vorskla în clasament.

De la Dawn, toată lumea așteaptă un progres în joc, dar ceva ce regiunea Luhansk nu poate atinge la nivelul obișnuit. Desigur, pierderea liderilor a afectat calitatea jocului echipei. "Alb-negru" și în campionat sunt mult mai rău, comparativ cu sezonul trecut, iar în Liga Europeană a început cu o înfrângere de la presupusul grup outsider al suedezilor Ostersund.

În momentul de față, puterea echipei, după părerea mea, este aproximativ egală, dar Vorskla este în formă mai bună, jucătorii vor arăta proaspeți, nu sunt angajați în arena internațională. De asemenea, Dawn are probleme cu compoziția, nu va putea juca duminică brazilian Uri, mijlocașii Kalitvintsev și Andrievsky, în cauză participarea defencist Vasily Priyima. Deci, pe această linie, voi propune să pun pe jucătorii Poltava, factorul campului meu în campionatul ucrainean nu are o importanță prea mică.

În a 9-a rundă a Premier League ucrainean Veres din Lviv va lua Poltava Vorskla. Reuniunea promite pentru a obține foarte interesant, pentru că Vorskla nu și-a pierdut peste 7 runde într-un rând, rang foarte mare pentru el însuși locul 3, iar în runda finală Veres fulgera pe acest domeniu, de rupere Arena Lviv Karpaty 6-1. Aceasta va fi prima întâlnire dintre echipele din istoria campionatului ucrainean.

Este demn de remarcat că, în timp ce Veresa nu are jocuri pe acest domeniu, deși trebuie să spunem sincer că rivalii au fost mai puternici decât în ​​meciurile din deplasare. Pentru 3 întâlniri în Arena Lviv, Veres a reușit să înscrie doar 1 punct, jucând 0-0 cu Alexandria, pierzând 0-1 Zare și 1-2 Shakhtar. Pe drum, Veres are pur și simplu performanțe superbe, fără a pierde nici unul dintre cele 5 meciuri, după ce a câștigat în ultimele 3 lupte. Deja în cursul sezonului echipa a fost întărită de Valery Fedorchuk și Vasily Kobin, cu o excelentă formă, Mikhail Sergiychuk, remarcat în ultimul meci ca dublu. Antrenorul principal al echipei, în persoana lui Yuri Wirth, încearcă să insufle echipa, în primul rând, fotbalul strict de protecție, jucând în majoritatea meciurilor pe contraatacuri.

Vorskla este cea mai importantă descoperire a început chempioanata a segmentului, echipa Vasili Sachko dupa ce a pierdut în prima rundă împotriva Șahtior, nu a pierdut mai mult foarte puțin sărind peste, castigand 3 din 5 meciuri cu scorul de 1-0 în jocul final. Am scris deja că în acest sezon echipa combină experiența și tineretul, care până acum oferă un rezultat foarte bun. Echipa reușește să scoată meciuri dificile, să marcheze bile decisive în luptele finale, păstrându-și porțile pe castel. Nu au existat jucători răniți în echipă, în ultima rundă pe terenul său împotriva lui Olympique, echipa nu a putut câștiga, terminând meciul cu egal 1-1, iar acest cont a fost stabilit după 1 jumătate. Vasily Sachko continuă să mențină forma unei echipe într-un ton, practic nu eșuează în timpul meciului, ceea ce dă rezultatul.

În mod greșit în ultima oară se dovedește a prezice meciul ULL. Acest meci pentru prognoză nu este, de asemenea, cel mai ușor, deoarece ambele echipe sunt în primul rând orientate spre acțiuni defensive, încercând să acționeze împotriva contrafacerii. Cred că întâlnirea va fi fără rezultate, este posibil ca, în general, să se termine 0-0. Propun să nu mai pierdem Vorskla prin totalul lui Menshevaya. Echipa Poltava pentru mine în comparație cu Veres pare mai stabilă, jocul său este mai complet.

Sâmbătă, în Poltava, localul Vorskla va găzdui olimpiade Donetsk. Reuniunea va începe la ora 17:00.

Secții Vasile Sachko pierdut în prima rundă Șahtior, dar apoi a avut o mare următoarele meciuri lor și este în prezent legat de locul al doilea, cu Dinamo Kiev, trailing clubul de capital doar pe diferența de goluri și gol marcat.

În ultima sa luptă, jucătorii Poltava au învins Alexandria pe drum. Oaspeții au privit mai bine în prima repriză și au venit după lovitura exactă a lui Paul Copilul. După pauză, băieții Vladimir Sharana „trezit“ și a plecat joc cu două tăișuri, cu o marjă, „cerb“, dar Vorskla a supraviețuit și a păstrat scorul câștigătoare.

Olympic ocupă locul patru și pierde patru puncte în spatele premiului. Se pare că echipa sa așezat un pic fizic, totuși performanța în calificarea Ligii Europei și-a lăsat amprenta asupra jocului.

În ultima rundă, echipa de la Donetsk nu a putut să bată Carpații într-un meci condiționat de acasă la stadionul Valery Lobanovsky din Kiev. După meci, Roman Sanjar a spus că a fost mulțumit de rezultat, pentru că în a doua jumătate Lvivii au jucat mai bine și ar putea lua acasă victoria.

In aceasta pereche voi da preferinta proprietarilor, nu au nimic de schimbat in jocul lor, ceea ce aduce rezultatul. Mă aștept ca poporul Poltava să acorde din nou o atenție sporită apărării, dar în atka va juca de circumstanțe. Olimpice poate juca, de asemenea, în apărare, deci este puțin probabil să se aștepte la un număr mare de obiective. Cea mai interesantă opțiune din această pereche este să văd un pariu combinat și să las oaspeților o șansă pentru un egal la egalitate.

Ziua olimpică a orașului Vorskla

Campionatul Ucrainei. Premier League. Cea de-a 5-a rundă. Oțel Kamenskoye - Vorskla Poltava.

Stadionul "Meteor", Dnepropetrovsk. Meciul începe la ora 17:00.

Cote de pariuri: victoria Steel 4.5, victoria Vorskla 1.67.

Oțelul după 4 runde cu 6 puncte marcate are 6 linii. Echipa a inceput campionatul cu 2 victorii senzational 1-0 departe de casa pe Dawn si Chernomorets, apoi a fost o înfrângere demnă în acest domeniu 1-2 de Șahtior, când echipa Donețk a marcat golul decisiv în minutul 4 a adăugat a doua jumătate. În ultima rundă, echipa de pe drum a pierdut la 1-3 Carpați Lviv, deși a jucat destul de bine. Liderii echipei tinere în acest sezon sunt mijlocasii armeni Malakyan, care au jucat sezonul trecut. Oțelul este o echipă destul de organizată, care în primul rând încearcă să joace cu strictețe apărarea, și apoi se gândește deja la atac.

Pentru Vorskla, acesta va fi cel de-al doilea meci în deplasare în acest sezon, în singura întâlnire a echipei Poltava care la învins pe Lviv Carpați 3-1, dominând complet această întâlnire. După înfrângerea din prima rundă din terenul său din Donetsk Șahtiar, Vorskla nu pierde 3 runde la rând. În ultima rundă, echipa Poltava a revenit în teren din Dynamo, care nu a lansat goluri de 3-400%, dar Vorskla a jucat, de asemenea, decent în locuri. Am scris deja in recenziile anterioare ca Vasily Sachko a rezumat echipa in forma buna pentru inceputul campionatului si echipa functionala arata grozav.

După cum se arată în statisticile lichk între echipe, multe goluri din acest meci nu ar trebui să fie așteptate. Oțelul în acest sezon chiar și în fotbalul mai închis a început să joace decât în ​​acel sezon. Vorskla este favoritul meciului, dar, în ceea ce mă privește, coeficientul pentru victorie este subevaluat. A fost un gând să joace 1X, dar, în același timp, m-am aplecat spre cel mai puțin total. Nu fi surprins dacă meciul se termină cu 0-0 sau victoria minimă a uneia dintre echipe.

Oțel Dneprodz. Vorskla