Începeți turul aici:

Și așa a fost ziua călătoriei spre insula Santorini. Dimineața mergem cu autobuzul spre Heraklion. Și acolo, în port, trecem la o linie de mare viteză, care ne va duce pe insulă. Drumul durează aproximativ 2 ore. Nava este foarte confortabilă, cafenele, magazine, o vedere bună de la ferestre. Timpul zboară repede și aterizăm în portul Fr. Santorini. Acolo suntem ridicați de un autobuz, iar de-a lungul unei serpentine urcăm spre vârful insulei.

Pe aceste nave este posibil să înoți rapid și confortabil de la Heraklion la Santorini.

Toate crit și Santorini timp de 12 zile

De la mare aproximativ. Santorini este ca un tort de puf.

Primul lucru care vă atrage atenția este mulțimea ireală. Trei căptușitori uriași au scăpat de pasageri.

Am fost luați pentru prima dată în primul oraș din Fira și apoi în cel de-al doilea oraș - Eeyore. Pe stradă există o groază de căldură. Peste tot mulțimea. Case frumoase albe care sunt foarte bune ca un peisaj în imagini, de fapt sunt doar magazine și magazine de suveniruri. Din toate acestea, Santorini își pierde instantaneu farmecul. În prima zi am fost în general incredibil de dezamăgit de insulă. Desigur, toate drăguț și foarte fotoginichno ... .dar tot pe atât de multe „turist“, se pare că nu există nici o viață în această insulă absolut nici o reală Grecia cu istoria si traditiile sale. În hotel am revenit la seară obosiți și furioși.

Toate crit și Santorini timp de 12 zile

Hotelul a fost frumos și frumos, din păcate, nu-și amintea numele deloc. De la hotel au fost excursii la faimosul apus de soare din Santorini. Dar am decis că am avut destule excursii și ne-am dus pe cont propriu.

De la hotel la stația de autobuz a fost la 15 minute de mers pe jos. Apoi, 30 de minute într-un autobuz aglomerat. Există o altă opțiune un taxi, dar noi nu căutăm modalități simple)) De fapt, sa dovedit imposibil de a apela un taxi, la 20 minute de la fata la recepție numit un taxi, dar masina nu am găsit.

După depășirea ultimei etape sub forma unui autobuz, ne-am aflat din nou în orașul Eeyore, care era deja după-amiaza.

Am vrut să găsim o cafenea cu vedere spre apus și, în același timp, să luăm cina. Dar sa dovedit că este imposibil - toate cafenelele sunt ocupate, aparent de dimineață.

Toate crit și Santorini timp de 12 zile

Ei bine, cum ar fi cel mai faimos apus de soare din lume. Da, nimic special, îți voi spune.

Seturile de apusuri din Cuba sunt mult mai strălucitoare și mai colorate. Și rușii noștri nu vor fi comparați cu nimic!)

Nu, desigur, este frumos, nu este vorba despre o dispută. Dar numai pentru că sunt foarte emoțional și impresionant și îmi place să apară apusuri de soare)

Când soarele "sa înecat" în mare, mulțimile au început să se disperseze. Am așteptat cel mai mare număr de persoane să plece și au mers să caute o cafenea. Cafeneaua a fost găsită) Prețurile pentru Santorini sunt cu un ordin de mărime mai mare decât în ​​Creta, apropo.

După cină, ne-am dus și la Fira și la hotelul nostru pe atobus supraaglomerat.

Concluziile pe care le-am făcut din această zi:

1. Excursii în masă - rău)))

2. Acest tip de călătorie nu este potrivit pentru insula Santorini.

3. Preferăm turismul independent.

A doua zi, am decis să încercăm să vedem un alt "Santorini" non-turistic. Am închiriat o bicicletă quad și am mers să conducem în jurul insulei. De asemenea, ați înțeles că doar astfel este posibil să vă gândiți și să vedeți cu adevărat această insulă frumoasă! Un mic vulcan de Santorini, din toate părțile spălate de mare și iluminat de soare. Aceste dverochki albe care par să conducă vnikuda, case albe, mori ... .veter suflare în fața ta ... Semnalele, fluturând și zâmbitor care călătoresc pentru a satisface turisti, cum ar fi Haywire fericire ... Santorini apărut brusc în fața noastră un frumos târg grecesc confortabil. Un fel de mini-fial de paradis pe Pământ.

Toate crit și Santorini timp de 12 zile

A doua zi am fost singur, fără ca fetele să meargă în partea de sud a insulei Creta. Lăsați-l să se întindă pe întreaga insulă la locul lui Matala. Satul Matala din secolul trecut era o așezare a hippilor. Acum, de hippies rămâne foarte puțin ... .yarkie inscripție pe trotuar, pictat de stop, un cuplu de mașini pictate peșteri în care a trăit hippie și bine, de fapt, spiritul rebel al hippies, care inhaleaza si atrage mii de turisti.

Am mâncat în cafeneaua unde Andryusha Bednyakov a mâncat în vultur și cozi. Creta ». Ei bine, îmi place să merg pe urmele programului tău favorit) Și, apropo, cafeaua este o discuție foarte plăcută și o mâncare gustoasă.

În Matala, o mare frumoasă și foarte curată, valuri puternice, mulți turiști, numeroase cafenele și magazine cu ceea ce aminteste de hippii. Ceva este în acest loc, la urma urmei. Nu am vrut să rămân acolo, să cumpăr o pereche de zeci de brățări multicolore colorate, o fustă lungă colorată și să beau vin pe plajă ...

Toate crit și Santorini timp de 12 zile

Ce pot spune despre Grecia?

Țara merită cu siguranță atenție.

Aș vrea să vin aici pentru o vară întreagă și să călătoresc cu mașina, să înoate de pe insule pe feriboturi.

Marea Mediterană este curată și frumoasă. Vor fi la fel de bune pentru copii și adulți, iubitorii de activități în aer liber și cei care se odihnesc, ca "sigiliu")))

Cred că toată lumea știe despre valoarea istorică a acestei țări.

Mâncăruri delicioase, o mulțime de soare, o mulțime de atracții și locuri frumoase. Se pare că totul este în Grecia. Și oricine poate găsi aici pentru ei înșiși ceva propriu, aproape de el.

Cred că într-o zi mă voi întoarce în Grecia. Dacă în Creta nu este aplicabilă în Chania. Un oraș minunat din punct de vedere divin, am scris despre el în ultima poveste. Și dacă, în general, Grecia ... Visez să văd mănăstirile din Meteora.

p. s. Blănuri blănuri sunt mai puțin costisitoare decât în ​​Rusia, alegerea este mare, dar de calitate, din păcate, nu întotdeauna inspiră încredere. Dar puteți negocia până la sfârșit)))

Albume foto la poveste

Grecia. despre. Creta.

Grecia. despre. Santorini

Și nu am mers nici la Santorini. Înțeleg sentimentele tale, dar probabil merită să vadă Santorini. Oh, doare locul "fotogenic"!
Iar pe Matala am "scuturat".
Pe fotografiile după ce mănăstirea - (5, 7,8 per grup) - Gortinei și text în relief - un set de legi Gortinei, un document istoric foarte interesant. Am arătat-o ​​puțin în albumul despre anticul Cretei.
Cu interes am citit despre călătoria dvs. Locul este unul, dar punctul de vedere este diferit.