Recenzii despre modul de viață al cărții de viață

Un astfel de roman este un vis pentru mine. Ca un premiu literar în loterie, care poate cădea doar o singură dată într-o viață.
Pe axa structurării clare, la ordonarea părților împrăștiate și împrăștiate, se creează o poveste unică pentru fiecare cititor al vieții foarte diferite, culese în viață.

Casa undeva la Paris, pentru a oferi pen-ul lui Georges Perec, deși se confruntă cu mai multe fotografii - pentru atunci când a fost necesar, pentru o lungă perioadă de timp să înghețe la fotografie dovedit de modă veche. Și, în același timp, pregătește pregătirea, spre spargerea neîngrădită a cititorului de imagini, obiecte, destine.

Georges sapa adanc: pornind de la centru, el face furturi si duce in paralele temporale si spatiale tot mai multe parti ale mozaicului lui viclean, dar strict. El nu trageți-l peste fundul unor ape puțin adânci, imponderabil mângâind mod cuiva, el va duce pe acolo pe partea de jos, la pești de adâncime, și trebuie să înscrie o mulțime de aer pentru a finaliza această călătorie.
Acesta este un plan roman, o schemă nouă, desigur, o poveste de dragoste. Deși mi se părea uneori un cub de Rubik cu fețe de chameleon. A se potrivi o culoare cu alta a fost o chestiune de timp, dar, doar ușor iluminat de înțelegerea conștiinței, romanul a vărsat din nou prin degete, continuând să-i bată cu adâncimea sa insolubilă și fără fund.
În vicisitudinile timpurilor, nume și povestiri, prea diferite pentru a fi clasificate, este ușor să ne pierdem. A spune că pentru citire este nevoie de o sabotaj intelectual intelectual - aproape nimic de spus. Probabil, fiecare pagină este plină de nume, date, termeni, eseuri de evenimente și referințe la orice. Dar lucrarea imaginației și a inteligenței, care inspiră scris, este imposibil să nu apreciem și să nu mulțumim pentru această carte.

Sincronizând identitatea mișcărilor umane de zi cu zi, Perek demonstrează monotonia și, în același timp, unicitatea vieții pentru toată lumea. Sublinierea sa asupra obiectelor și a semnificației lor re-deschide simplu, și, părea, lucruri familiare. Cu ochii noi m-am uitat la trivia materialele care mă înconjoară, încercând să determin dacă un anumit lucru are istorie și memorie. Oamenii sunt prea obișnuiți să observe numai momentele limitate ale existenței lor. Dar fiecare moment are o istorie care se întinde de la viețile strămoșilor noștri morți, incarnându-se, uneori, în trivialitatea prezentului.

Perek materialist inveterate, toate în tangibilitatea și puterea din jur. Și, în același timp, magicianul, arătând fenomenele obișnuite de pe laturi, despre care nu aveți nicio idee și care nu ar putea avea până la sfârșitul vieții. Acesta poate fi ușor de purtat între viața reală și aproape fantastic, lăcrimarea fiecare poveste pe intrigant, crearea de magie în imaginația cititorului, dar l-a aruncat în față ca o proză vizuală a vieții.
Covoare, cutii de cafea, reviste. O gimnastă care își trăiește viața pe un trapez. Un om de știință care urmărește un trib evaziv undeva în junglă. Un om care traversează cuvintele din dicționar, marcând uitarea completă a semnificației o dată existente. Un student care odinioară a hotărât să nu-și părăsească încăperea din lume (acesta este, apropo, o referire la el însuși). Scări care își amintesc prea mult. Apelarea cheilor unei persoane care nu se va întoarce niciodată acasă.

În cercul vieții, continuitatea-a muri lucruri (și oameni) de noi și uitate, încetezi să se simtă: estompează între pagini, piesele care alcătuiesc un singur - și numai pentru el însuși - o viață interioară unică.
Acest lucru este asemănător cu o febră mică, dorința sinceră de a raționaliza neuporyadochivaemoe ca Bartlbut puzzle-uri de colectare zadar de la ele, odată trase picturi care încă mai târziu, se va scufunda în ștergerea soluției, și nimic nu va fi nimic.
"Febra mea" a primit chiar un termen special - zhezhezhekrekovost. Simptomele exacte nu descriu, dar voi spune cu toată responsabilitatea că, atunci când citesc orice roman de Georges dintr-o dată sunteți interesat de acest lucru, de exemplu, o imagine ca un perete vertical, atunci vom înțelege reciproc.

Această carte poate fi o întreagă viață a desktop-ului. Poate fi luat în sateliți pe o insulă nelocuită și nu se plictisește. Poate fi întotdeauna înțeles și niciodată înțeles.
Aș dori să vă mulțumesc în mod deosebit editorului care a emis această carte exact așa cum ar trebui să fie: cu note, pointeri, un plan, diverse fonturi. Nu aveam un singur lucru: coli goale la sfârșit. Acolo i-aș scrie cum mi-am folosit viața, folosind viața ca o modalitate de ao folosi.

Perek joacă foarte multe jocuri pe paginile acestei cărți. Puteți urmări mișcările camerelor, trageți un desen și observați modelul. Este posibil să se urmărească legăturile dintre proprietarii camerelor. Poți. Da, puteți face orice, deoarece textul este gândit până la ultima literă, calculată cu atenție, aproape matematic. Multe dintre cipuri pot fi citite în dicționarul interpretului, veți observa singur ceva. Totuși, această artificială absolută a textului, probabil, nu-l lasă să se îndrăgostească. Jocul? Bine. O muncă postmodernă? Bine. Romanul (romane)? Deci și tu.

"Da, asta e!" Acestea au fost primele cuvinte când am început să citesc acest volum. "Da, da!" - cuvintele mele erau la fel când am terminat de citit ultima pagină. Și undeva pe cea de-a 50-a pagină am spus o melancolie "M-d ..." când mi-am dat seama că nu va fi un complot. Și de mai multe ori, în tot romanul, am fost depășită de diverse interjecții și onomatopoeia. U-ff ... Perek. Postmodernismul postmodern ...

Romanul a fost scris de Perek între 1969 și 1978. Și sunt de acord, probabil, cu fraza din adnotarea acestei cărți: romanul este un fel de rezultat literar al întregului secol XX.
Nu, desigur, am văzut specii, sau altcineva au citit, dar experimentul lui Perek este la scară globală. Să începem cu faptul că genul opera lui Perek a fost definit după cum urmează: romane. O afirmație foarte ciudată care pune sub semnul întrebării genul foarte îndelungat (mai ales în secolele 20-21). Numele, de asemenea, nu contribuie la ușurința de percepție și înțelegere.
Dar mai mult - mai mult. Citim și înțelegem că nu există un roman. Există doar o poveste despre locuitorii unei case din Paris, ale căror povești despre vieți, destinul nu ne sunt deservite în întregime, ci porțiuni în tot textul. Deci, undeva până la sfârșitul cărții ne obișnuim cu aceste personaje și așteptăm chiar și o narațiune mai departe. Un fel de serie de ghicitori intelectuale. Ca atare, protagonistul nu există. Și dacă există, nu este un om, ci casa 11 pe strada Simon-Krubel'e. Și pentru că narațiunea se descompune, ca un puzzle greu fixat (asociația este inspirată în întregime de romanul). Și aici cititorul acestui text ciudat se confruntă cu o sarcină dificilă - de a încerca să remedieze această pânză de mozaic. Iată cerințele cititorului:
- cunoștințe enciclopedice (bine, sau cel puțin o referință constantă la dicționare, cărți de referință etc.);
- răbdare;
- lectură;
- savvy și așa mai departe.

Deci, evaluându-le în mod serios capabilitățile, începem să citim. Și, în funcție de disponibilitatea tuturor componentelor de mai sus, vom înțelege această carte Pereka diferit (dacă înțelegem deloc).

"Viața este o modalitate de a mânca" este un roman perfect postmodern. Inteligent, prudent, precis, ca o mașină. Nu este un accident că rolul compozițional este jucat de șah, dicționare, puzzle-uri, figuri geometrice, tabele, diagrame, date. Rolul central, desigur, este rezervat puzzle-urilor. Aparent, romanul merită să înțeleagă să procedăm din această imagine: tăiați la cele mai mici bucăți ale pânzei realității. Ce face Perek? El, de asemenea, taie realitatea și ne oferă aceste elemente. Fiecare dintre aceste elemente sunt povești separate și destin (uneori foarte curioase). Cu toate acestea, Perek, absolut calm, ca un adevarat postmodernist, imprumuta deja cunoscuti subiecte literare, de exemplu, din Kafka aproape verbatim retells o piesa despre un acrobat pe trapeza). Înțelesul tuturor acestor lucruri este de a arăta cum este creat orice text, cum este compusă povestea poveștilor indivizilor. Și în acest sens această lucrare, desigur, nu este un roman, ci romane. O mare colecție de spații pentru texte excelente sau citate mare au creat deja texte.

Experimentele din literatură - acest lucru, desigur, este interesant, dar întotdeauna un amator. Nu am fost așa de amator. Ideea, în principiu, interesantă - de a colecta un puzzle din viețile multor oameni, într-un fel sau altul, legate una de cealaltă. În fața noastră se află o casă în care trăiesc sau trăiau acești oameni sau poate că ei au vizitat sau au fost conectați cumva cu ea. Înainte de noi, multe romane într-o singură și tristă și amuzantă și vulgară și plictisitoare de familie, și chiar un pic fantastic. Înaintea noastră este viața, prezentată într-o asemenea cantitate de detalii nesemnificative, pe care cititorul de față le-a scufundat în fiecare secundă, uneori apărând pe suprafața unei povesti interesante.

Perek a strâns povesti cu adevărat neașteptate și originale. În centru am Bartlbut, Rich, care a decis să-și petreacă viața lor fără a fi nevoie de a lucra pentru a se asigura că, în 10 ani iradiante acuarele timp de 20 de ani să călătorească 400 Harbor și de a trage 400 de peisaje, și chiar 20 de ani pentru a colecta puzzle acestor imagini, care apoi distrugeți în același loc unde au fost pictate. Ce viață fără sens și inutilă! Toată lumea, probabil, să vrea să lase ceva în urmă, care este complet lipsit de Bartlbut. Acest lucru ma uimit pe parcursul lecturii, la fel ca si alte povesti. Toți împreună părea fantasmagonii - să încerce să găsească în aceeași casă, deși întinsă în timp, multe personalitati remarcabile.

Viața este o modalitate de a mânca.
Viață, mod, utilizare.
Viața este o cale, folosire.
Viața este un mod de a folosi.
Viața: un mod de a folosi.
Modul de consum este viața.
Literatura - un mod de a utiliza viață sau Maestrul și Margareta din apartament la etajul opt al casei dreapta 11 de pe strada Simon-Kryubele, sfert Plaine Monceau din districtul 17 al orașului Paris, și multe alte „noi“. (În ghilimele, deoarece este doar embrionii. În opinia mea, semnificația cele mai multe dintre aceste site-uri de nucleație, precum și modul lor de hrănire, nu permit să se țină la scara romanului.)
Și, de asemenea, ați adunat "slab" un puzzle realizat de Georges Perek? Sau, cel puțin aduce la starea, „gaura neagră, de așteptare pentru ultima parte nu este introdus profilează contur aproape perfect literele X“, dar, de fapt, această parte „a fost presupus mult timp forma W litera“?
Personal, sunt o trecere și încă o dată o trecere, dar cât de fascinantă.

În general, acesta este un examen roman pentru cunoașterea literaturii europene și americane. La sfârșitul cărții, Perek scrie sincer, din care scriitori a împrumutat detaliile și parcelele pentru cartea sa. Fiecare re-citire este, prin urmare, însoțit de noi descoperiri (și cu exclamații - "DA ACESTEA ESTE BORHES!", Etc.). În general, romanul lui Pereka este unul dintre cele mai mari evenimente ale literaturii franceze din a doua jumătate a secolului XX.