Recenzii ale cărții trei în barcă (fără a număra câinele)

Nu am mai vazut un film de mult timp. Da, și bine. Cartea sa retras în mintea mea din adaptarea de mai sus, am început să trăiesc bine meritată, demnă de viața ei independentă. Chiar și eroii au început să apară oarecum diferit. Deși aici este Montmorency. E același lucru. Cea mai draguta creatura, care imi aminteste de cainele meu, chiar daca era un schnauzer inalt, adica mai degraba un german decat englez. Dar înapoi la complot. În carte, chipurile lui sunt complet diferite, se joacă într-un spectru semnificativ diferit. Și câte povestiri trecute, adesea rătăcite în jurul și în jurul lor, dar având întotdeauna un scop specific, aduc absurdul trasatului național, tradiției sau convenției descrise la absolut. Văd direct acești vrăjitori care nu pot folosi polul în mod corespunzător; acești fani ai bărcilor, care urcau astfel pe calea bărcii de aburi. Și bătălia lui Harris cu lebedele atacătoare. Până la ultima picătură de whisky. Tot ce nu pot, este timpul să mă opresc, altfel voi începe să spun fiecare minunată minte din carte.

Umor. Umorul Jerome este inteligent și neatins, ca eroii lui. Cu adevarat engleza, dar din aceasta nu mai putin stralucitoare si spumante.

Și în general. cât de cald sufletului după această carte. Ascultă, cât de cald!

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Ai avut sentimentul că, după ce ai citit cartea, te-ai părea că tu ai fost adevăratul martor al ceea ce se întâmpla? "Trei în barcă, fără a număra câinele", mi-au cauzat exact aceste sentimente. Pentru rușinea mea, situația cu cinematograful este foarte deplorabilă pentru mine. Știu că filmul este filmat, știu cine este împușcat în versiunea noastră sovietică, dar, din păcate, nici măcar nu am văzut un mic pasaj. Sunt sigur că voi corecta acest lucru în viitorul foarte apropiat.

Tamisa, trei domni interesati si un caine vesel nu va lasa sa va plictisiti. La începutul cărții, din moment ce nu eram familiar cu complotul, nu puteam conta pe trei bărbați, am avut patru. Apoi am decis că Montmorency probabil ar fi fugit de prietenii săi în ultimul moment și barca va avea trei cu câinele. Mai multe pagini și totul a intrat în vigoare. Compoziția a fost definită și numărate - toate s-au adunat!

Persoanele care au un caracter moale și blând pe uscat devin nepoliticoase și sângeroase imediat ce ajung în barcă.

Lumina soarelui este sângele cald al naturii. Ce ochi plictisitori, fără viață, mama-pământ ne privesc când lumina soarelui o lasă și se stinge! Suntem apoi trist cu ea: nu pare să recunoască sau să ne placă. Ea este ca o femeie care și-a pierdut iubitul soț: copiii îi ating mâinile, se uită în ochii ei și nu pot să-i zâmbească!

Destul de displăcut. Da, și ceea ce trebuie să fie, complotul cărții nu este. Doar o colecție de tot felul de povești și povestiri din epoca victoriană a Angliei, cu un umor specific și ușor de umor, a spus în fundalul călătoriei a trei oameni neplăcuți. A zâmbit de câteva ori la începutul cărții. Apoi, concentrarea umorului englez nu a provocat decât o reacție alergică sub formă de iritație. Nu-mi place acest umor atunci când eroii sunt expuși ca niște idioți, așa că cititorul, după urmele lor greșite, se gândea: "Aici sunt nebuni". Slavă Domnului, nu sunt așa de bun.
Pentru mine, este o operă obișnuită, nu este clar cum sa strecurat în categoria literaturii clasice. Literatura clasică este cea care rămâne relevantă după mulți ani. Aici a apărut o uzură morală clară a majorității acestor anecdote, colectate sub masca unei întregi opere literare.

Îmi place munca. Mă fascinează. Sunt în stare să stau și să o urmăresc ore întregi.

Știm cu toții cum este distorsionată înțelegerea literaturii clasice prin curriculumul școlar. Într-un fel sau altul, ștampila "Dull și umplută de lipsă de speranță", care apare din profunzimea gândirii asociative de fiecare dată când vine vorba de literatura clasică, păstrează dens în cap. Și devine și mai surprinzător și mai plăcut să descoperiți o clasică de un fel complet diferit - plin de umor engleză, satiră și amuzant, dar atât de vital (Și este vorba de câteva secole după ce a scris!) Reflecție.

"Trei în barcă, fără a număra câinele" - aceasta este o versiune clasică a comediei "Ce vorbesc despre bărbați", numai umorul este ceva mai moale și mai subțire, iar personajele reflectă realitățile unui alt secol. Dar, după cum arată experiența, multe dintre temele ridicate de Jerome nu și-au pierdut relevanța și, aparent, prin urmare, sentimentul de apartenență la ceea ce se întâmplă nu lasă cititorul în întregul roman. Ce merită doar aceste gânduri:

Mi se pare întotdeauna că lucrez mai mult decât ar trebui. Asta nu înseamnă că mă descurc de lucru, Doamne ferește! Îmi place munca. Mă fascinează. Sunt în stare să stau și să o urmăresc ore întregi. Îmi place să-l salvez pentru mine: gândul că într-o zi va trebui să se facă cu ea, îmi rupe sufletul.

În plus, îmi tratez munca foarte atent. De fapt: am avut o slujbă diferită de ani de zile și nici măcar nu mi-am atins degetul. Și sunt mândru de munca mea; din când în când, îl schimb din loc în loc și îl scot din ea. Nu există niciun om al cărui lucru ar fi mai sigur decât al meu.

Și, în ciuda faptului că fiecare dintre personaje este o colecție de defecte care ar trebui să provoace ostilitate, dar, în schimb, ca să râdă, uneori cu voce tare, undeva să se gândească, și, uneori, - un clap simpatic de un erou pe umăr, un semn simpatic și să spună, spuneți, țineți-vă, prietene, știu deja ce vă simțiți acum. Și la urma urmei

unul dintre cele mai dulci sentimente din lectură este momentul recunoașterii - Doamne, acesta este despre mine și am simțit-o și am crezut că am plâns pentru asta.

Aparent, acest lucru este întotdeauna cazul în viață. O persoană are ceva de care nu are nevoie, iar alții au ceea ce ar dori să aibă.

M-am îndrăgostit de această carte pentru minunatul ei umor, ușurință, relevanță, mărime mică și suflet anglo-englez. Toate aceste calități fac ca acest lucru să fie aproape ideal pentru mine. Îmi place umorul englezesc. În unele privințe, el este foarte asemănător cu cel rus, deși el este fratele său mai elegant și rigid. În cazul în care umorul rusesc - este râs tare om într-o vestă (viață de mine, dar eu nu știu de ce în cămașă, ca să dea vina pe sufletul rus misterios), umorul englezesc - un domn într-un costum de verificare, care reținut numai zâmbet, reținut râs în ochi strălucitori. De asemenea, îmi plac cărți ușor de citit, deși nu le lipsește nici un sens și merite. Citind aceste cărți amintește o conversație cu o cunoștință veche, care nu au văzut, și că a venit într-o vizită la un pahar de ceva mai puternic povești otrăvite despre viața sa. De asemenea, vă rugăm să citiți cărți care sunt întotdeauna relevante. La urma urmei, există cărți care, în secolul nostru, ni se par deja noi, cititorilor moderni, unele ciudate și de neînțeles. Adesea, aceasta este doar o carte plină de umor, pentru că umorul poate deveni ușor vechi. În "Trei în barcă, fără a număra un câine", nu am văzut asta. Toate glumele erau presupuse despre societatea modernă, cu excepția unor pasaje istorice, deși ele sunt destul de ușor de înțeles. Cred că dragostea pentru o dimensiune mică este destul de ușor de înțeles. Nu mai putin imi plac cartile voluminoase, dar uneori e atat de placut sa stai jos si sa citesti intreaga carte intr-o singura noapte, ca si cum sa traiesti viata. Și sufletul englez. Chiar iubesc cu adevărat literatura engleză. Este unic și nu pierde această particularitate, chiar și în timp, ceea ce este incredibil de plăcut.

Povestea a trei prieteni și a unui câine este frumoasă în simplitatea sa. Trei domni care citesc dintr-o varietate de manuale medicale a dezvoltat o mare varietate de boli (In afara de febra puerperală, care este foarte jignitor, trebuie să spun), acesta vine cu ideea că ar fi frumos să meargă în vacanță împreună. De exemplu, excursie cu barca pe Tamisa. La urma urmei, aceasta este într-adevăr o întreprindere minunată - vă puteți relaxa și distrage atenția de la probleme. În general, Jay, Harris, George și implicați în acest lucru prin voința soției și a supunerii câinilor Montmorency. Împreună cu ei vom învăța cum să orienteze în mod corespunzător barca, bărci rău, care au fost vizite de la Henry VIII și Anne Boleyn ca tocană irlandeză pentru a găti, cum să joace la banjo, cum să călătorească în condiții meteorologice nefavorabile, și mai mult. Și toate acestea sunt spuse într-o formă extrem de fascinantă. Personal, am creat uneori impresia că cartea ar fi frumos să fie redenumit „Trei bărbați într-o barcă și cititor,“ pentru că cititorul este, de asemenea, prezent tot timpul la bordul barca asta, deși invizibil.

Sunt indignat de faptul că orele prețioase ale vieții noastre, aceste momente minunate, care nu va veni înapoi, fără țintă petrecut pe somn bestial.

Uneori mi se pare că numărul de epitete și definiții pozitive din vocabularul meu este inexplicabil de mic. De exemplu, acum, când vreau să descriu această carte uimitoare. Excelent. Nu am cuvinte.

Classic trebuie să fie exact la fel de atemporal, indiferent de secol în 19Y curte și 21Y - toată lumea vorbește despre Jerome în cartea sa relevantă astăzi, topic, ironia lui și a lovit mortal drept la țintă. Anul curge, de secole, și nu se schimbă nimic în viața omenirii: aceeași periuță de dinți elastică ne guvernează mințile. Lucrurile nu foarte amuzant inversează anunțurilor Jerome nu sunt partea priglyadnye a sufletului uman, dar nu atât de inteligent încât nu este posibil să nu zâmbească. Rar mi-am arătat emoțiile, dar apoi am râs în vocea mea și nu m-am oprit chicotind.

Această carte vreau să citez la nesfârșit, să retez bucăți întregi, să rescrie și să memorez. Nu voi dezbate recenzia mea cu citate, eu încă nu pot alege cel mai bun, eu abia pot, dar nu pot pune tot ce vreau aici.

Cred că toată lumea știe acest sentiment de ușoare tristețe și vexație atunci când cartea nu a corespuns așteptărilor tale. Se pare că încercați să nu acordați atenție opiniilor, premiilor, ratingurilor celorlalți ... Dar, totodată, atunci când se ciocnesc cu cartea prea des, involuntar obțineți așteptări pentru contul ei. Și "Trei în barcă, fără a număra câinele" - chiar cazul în care "remorca" nu corespunde cu conținutul.

Numai leneșul nu a spus că acesta este un roman plin de umor. Și într-adevăr, cartea nu a făcut-o fără umorul ferm al lui Jerome. Dar am citit romane mai puțin cunoscute ale lui Jerome și păreau mult mai ridicol pentru mine decât cei trei în barcă. Este trist. Când această bază a cărții pe care, după cum ați crezut că a fost construită, este doar o prelungire.

Asta nu înseamnă că nu mi-a plăcut deloc cartea. Dar sunt predispus la nenorociri atunci când așteptările merg în iad, așa că nu m-am bucurat de jumătate din carte cât am putut, dacă n-aș fi avut toată hype-ul în jurul romanului. Și așa a existat un sentiment de nemulțumire. Și suspiciunea că o carte este oarecum supra-laudată.

P.S. Dacă ți-a plăcut subiecții care călătoresc cu barca, recomand "cea mai mare parte a lumii" de Ioanna Khmelevskaya, situații similare de zi cu zi, doar eroi - două fete. Și fundalul e un detectiv de lumină.