Normandia pentru începători, les andels, Franța, rapoarte, în străinătate - face lumea accesibilă

Cum să te uiți la frumusețea principală a regiunii și să nu strici prima în autoturismul vieții.

O scurtă poveste despre vizitarea obiectivelor din Normandia și câteva sfaturi practice.

Varianta cu chirie a mașinii părea destul de atractivă. Un mic "dar" ne-a frânat. Din întreaga companie, am avut doar dreptul, iar experiența mea reală de conducere a fost de numai 2 luni: (În plus, am știut să conduc doar cu o mașină.

Când am început să săpat Internetul în căutarea unei mașini potrivite pentru chirie, sa dovedit că nu există mașini NU. Masina este rară în Franța, și în afară. - Sezonul :( Ei bine, adică, au fost, de exemplu, C-Class Mercedes pentru unele prețuri exorbitante, dar nimic „media“ nu a fost observat Într-un fel am dat peste un site. auto broker, care ne-a oferit un automat C3 c în biroul de închiriere ALAMO pentru 210 de euro timp de 2 zile.

Prin urmare, recomandarea: dacă mâncați în Europa în timpul sezonului de vacanță sau în zilele de sărbătoare, este mai bine să rezervați o mașină puternic în avans. Cel puțin o lună.

Ziua 1: Paris - Les Andely-Etretat-Le Havre-Aromanche

Primele probleme ale "ceainicilor"
Red C3 ne aștepta în parcarea stației Lyons. Dima, care a preluat funcția de navigator, dintr-un anumit motiv a fost sigur că în biroul de închiriere i-ar fi dat un contract de închiriere și un navigator. Ce naivitate! Dacă brusc cineva crede același lucru, grăbesc să vă dezamăgesc - navigatorul este "închiriat" doar cu mașini premium, unde este pur și simplu încorporat. În mod separat, nimeni nu vă va da un navigator.

Și apoi a existat divertismentul numit "plecarea din Paris" pentru o oră și jumătate. La început, am trecut din greșeală dezavantajul cu Peripheric și am plecat pe o pistă greșită. Apoi sa întors, a ajuns la Peripherique, sa mutat cu ea într-o suburbie din Paris Saint-Denis și a rătăcit prin ea cel puțin încă o jumătate de oră, în căutare de ieșire de pe A13. Apoi am găsit ieșirea, dar am ratat ușor - la intersecție am ales tunelul greșit, care ne-a condus în cele din urmă spre cartierul parizian al zgârie-nori din Défense. Toată lumea se afla pe nervii lor și a început deja să jure, iar apoi cerurile deasupra noastră au mers și în doar 15 minute am reușit să ne îndreptăm spre dreapta.

În călătoriile ulterioare, am luat întotdeauna un GPS cu mine. Că îi sfătuiesc pe toți. El facilitează foarte mult viața unui autotraveler tânăr.

Pe drumul A13 am întâlnit primul punct de plată pentru drum. Desigur, știam cum să mă opresc, cum să plătesc, dar nu știam despre un detaliu important. În cazul în care cardul dvs. de credit nu are un cip, probabil că nu va funcționa în automatul de vânzare pentru plata! Slavă Domnului, am fost 4 adulți cu o varietate de carduri bancare, dintre care unul a venit la mașină. Ar fi extrem de inconvenient să luăm înapoi și să reconstruim într-un alt rând.

Primele bucurie: Les Andelys (Les Andelys)

Mulțumită lui Katya, ea a descoperit informații despre acest loc pitoresc și ne-a făcut să facem prima oprire pe traseu aici. Orașul este situat la 85 km de Paris și este renumit pentru castelul său Richard the Lionheart și vederi uimitoare ale râului Seine. Aici, Sena nu este la fel ca la Paris.

Ruinele castelului se ridică cu mândrie deasupra terenului.

Am cumpărat mâncare în supermarket, am urcat pe deal spre castel și am amenajat un picnic acolo.

Apropo, cu toată frumusețea și valoarea turistică incredibilă, nu au fost atât de mulți oameni aici - literalmente un autobuz cu turiști (toți au rătăcit în jurul ruinelor), da 5-6 mașini particulare.

Și acesta a fost punctul meu de vedere - pentru a vedea rocile și arcurile de la Etretat. Am auzit de el de atâtea ori, am văzut prieteni pe fotografii, și ura, eu sunt în sfârșit aici!

În Etretat, plaja cu o pietricică mare este foarte abruptă și inconfortabilă care intră în mare. Dar nu ne-a oprit - ne-am înotat. Diparea în apele reci ale Canalului Mânecii a permis îndepărtarea rămășițelor de stres de la "ieșirea din Paris".

După ce ne-am odihnit puțin pe plajă, am urcat pe poalele faimoselor pietre.

Numai în jurul orei 21:00 am ajuns la Aromanche. Am fost norocoși, am găsit rapid un hotel. A fost o seară de miercuri până joi, iar locul putea fi găsit fără o rezervare inițială. Destul de decent 2 *, 50 de euro pentru o camera dubla fara mic dejun.

Apropo, dacă vă așteptați să petreceți noaptea într-un mic oraș de pe coasta Canalului Mânecii, încercați să ajungeți la el până cel târziu la ora 20:00. La ora 22, când am aruncat lucrurile în cameră și ne-am dus să căutăm cina, totul era deja închis în oraș, în nici una dintre cafenele nu era o bucătărie. Am reușit să cumpărăm doar bere și niște burgeri stranii într-un magazin de închidere lângă hotel.

A doua zi: Sosiri aliate - Mont-San Michel - drum spre Paris

Dimineața, am avut un mic dejun minunat într-un restaurant cu vedere la mare, am mers pe jos de-a lungul plajei, am revizuit memoriile de război locale.

Apoi au luat planul celor mai apropiate locații ale fortificațiilor militare în timpul războiului și au mers acolo (15 minute cu masina de-a lungul drumurilor satelor).

După examinarea buncărilor germani și a fortificațiilor polaziv, ne-am dus la Mont-San Michel.
Pe drum ne-am oprit la fermă, unde au cumpărat un calvados. Aceste ferme se găsesc peste tot în Normandia.

Ei bine, nu trebuie să vorbesc despre el, cred, nu prea are rost, pentru că Cea de-a doua atracție a Franței, după Turnul Eiffel.

Voi oferi câteva sfaturi practice.
În Mont-San Michel, am fost de două ori - de două ori în timpul săptămânii. Oamenii sunt mereu acolo. Dar vara este incredibil. Cred că este necesar să venim acolo fie foarte devreme, fie târziu seara, când oamenii s-au prăbușit. Am ajuns acolo aproape o jumătate de început și am ajuns în cel mai popular timp. Oamenii de pe strada principală a orașului au fost mai mult decât în ​​metroul de la Moscova la ora de vârf :(

Când intrați într-o parcare imensă lângă Mont-San Michel, nu parcați la început, gândindu-vă că nu mai există locuri lângă castel. Toată lumea crede exact la fel, astfel încât vor exista locuri mai aproape de castel. Drept rezultat, noi, "cu succes" împachetați la început, protopali o mila și jumătate la castel și la fel de mult în acel moment.

Drumul către Paris.
Dimpotrivă, am decis să mergem de-a lungul drumului N12 prin Alençon și Dieu.
Ca rezultat, casa noastră de drumuri sa extins timp de 5 ore și jumătate, cu o scurtă oprire la prânz în hanul de la marginea drumului.

Deci, dacă obiectivul tău este să vezi cele mai interesante câteva zile și să nu mori de oboseală, uita de economisirea pe drumuri libere. Sunt pe distanțe scurte. În Franța, cele mai multe rute obișnuite sunt plătite. Pe traseul nostru a existat o singură autostradă de succes - A84, pe care am mers de la Caen la Mont-San Michel. A fost totul ca pe un drum cu taxă: 2-3 benzi într-o direcție, viteză maximă de 130 km / h, în unele locuri 110 km / h.
Autostrada liberă obișnuită (sunt pe hartă cu litera N, "nationalale", de exemplu statul) are una sau două benzi într-o singură direcție. Viteza admisă pe acesta este, de regulă, de 90 km / h.
În același timp, drumul N trece printr-o grămadă de localități, unde viteza permisă este de 50 km / h. Și dacă vă aflați într-o secțiune de unică carosabila și ajunge într-un tractor, vă va meeeeedlenno merge la coloana în spatele lui, până când drumul va extinde sau nu o oportunitate rară să-l devanseze în locul în care lasa depășire pe un front opus de tine.

Deci ne-am zgâriat pe acest drum național. Singura mângâiere pentru noi au fost cele mai frumoase peisaje provinciale.

Am ajuns la Paris cam la jumătatea trecutului. Mulțumesc lui Dumnezeu, de data aceasta am reușit să rezolvăm mai mult sau mai puțin în mod normal, să găsim periferie și dezintegrarea necesară, dig, și apoi stația Lyonsky și parcarea.

Nu am regret că am mers cu mașina spre Normandia. Traseul pentru prima noastră cunoaștere cu regiunea sa dovedit a fi foarte bun. Desigur, nu am văzut Honfleur, Deauville / Trouville, Rouen și San Malo. Dar nimic nu împiedică să viziteze aceste locuri data viitoare.