Jerome Jerome - trei într-o barcă (nu numără un câine) - pagina 6

Toate chestiile astea, vechi! Aruncați-l peste bord! El îți face ca coborâșul tău să fie atât de greu încât să te rupi, șezând pe vâsle. El îl face atât de stânjenit și instabil încât nu aveți un moment de pace, nu un moment de odihnă pe care să-l puteți dedica la lipsa de vis; ai nici un timp pentru a arunca o privire sau un valuri ușor se deplasează pe raft sau în razele solare, sărituri în apă sau pe copaci puternici, cu ochii de bănci la reflecție ei, nici stejari verzi și de aur, și nici pe valuri în graba de vânt, nici rogoz , nici pe o ferigă, nici pe albastru.

Aruncă chestiile astea peste bord, bătrân! Lasati-va treaba viata voastra usor, luati doar lucrurile cele mai necesare: o casă confortabilă și bucurii modeste; cel care te iubește și care e cel mai drag pentru voi toți; doi sau trei prieteni vrednici de a fi numiți prieteni; pisică și câine; una sau două tuburi; o mulțime de mâncare și o mulțime de haine și puțin mai mult decât suficient, băut, pentru că setea este un lucru teribil.

Și atunci vei vedea că barca ta va pluti mai ușor, că este aproape nici un pericol de răsturnare, și nu contează dacă se va transforma: încărcare simplu, frumos nu se teme de apă. Ai suficient timp și să se gândească și la locul de muncă, și apoi să se bucure de soare de viață, și apoi pentru a asculta cu răsuflarea tăiată, armonie Eoliene că zeul briza a trimis extrase din corzile inimii umane, precum și faptul că ...

Îmi pare rău, mă descurc.

Așadar, am încredințat elaborarea listei către George, și a ajuns la afaceri.

"Putem face fără cort", a spus George. - Ar fi bine să luăm o barcă cu un cort. Este mai ușor și mai convenabil.

Ideea părea de succes și am aprobat-o. Nu știu dacă ați văzut vreodată așa ceva. Ai consolida peste balustrade de fier barca și trage pe ele o prelată mare, atasandu-l la marginea bărcii de la prora la pupa, iar barca se transformă într-un fel de casă, și este foarte confortabil, deși un pic înfundat, dar ce se poate face totul în lume are propriile sale partea inversă, după cum spunea o persoană, când soacra lui a murit și a trebuit să scape pentru o înmormântare.

George a spus că, în acest caz, vom fi suficient pentru a lua: pături (unul pentru fiecare), o lanternă, o bucată de săpun, o perie, un pieptene (unul la toate), periuțe de dinți (pe fiecare individual), pelvisul, praf de dinți, aparate de ras kit ( nu este, se pare ca o lectie de limba straina) si bucati de doua prosoape de baie. Am observat că oamenii fac mereu gătit grandios atunci când se pregătește pentru a merge undeva mai aproape de apă, dar nu atât de mult de înot atunci când vin în loc.

Același lucru se întâmplă când mergeți la scăldatul maritim. Gândindu-mă la o excursie la Londra, întotdeauna decid cu fermitate că mă voi trezi devreme dimineața și voi înota înaintea micului dejun și am dat cu plăcere chilotei și un prosop de baie într-o valiză. Întotdeauna îmi iau chiloți roșii cu mine. Chiloți in roșu, îmi place foarte mult. Ei merg foarte mult la mine.

Dar merită să vin pe coastă și simt că nu sunt atât de atras de baia de dimineață, cum am fost atrasă când eram în oraș. Dimpotrivă, mai degrabă simt că mă târăsc la culcare în ultima clipă și imediat m-am dus la micul dejun. O virtute încă predomină, și mă trezesc înainte de zori, și ceva ca o rochie, iar eu iau pantaloni scurți și un prosop, și merge cu greu încruntat la mare. Dar nu mă plac. Ca și cum cineva a avut rezervă în mod deliberat pentru mine, mai ales piercing vânt, și scoate la iveală toate pietrele ascuțite, și le pune pe partea de sus și grinduri traverselor de rocă și ușor le presara cu nisip, pe care nu le-ar putea vedea, iar apoi ia și transporta Kuda Marea apoi mai departe. Și acum, trebuind să tremur de frig și să-mi strâng umerii cu mâinile, să sară pe gleznă în apă, la două mile. Și când ajung la mare, întâlnirea se dovedește a fi furtunoasă și extrem de ofensivă.

Un val uriaș mă apucă și mă aruncă, așa că aș sta jos cu un leagăn la blocul de piatră, care este așezat aici special pentru mine. Și înainte de a putea striga "ooh!" și să dau seama ce sa întâmplat, vine un nou val și mă duce într-un ocean deschis. Încep să se zbate cu disperare, încercând să înoate la țărm, și eu visez să văd din nou casa mea dragă și prieteni loiali, și regret că rănit sora băiețoasă în ani (mă refer, în anii mei băiețesc). Chiar în momentul în care în cele din urmă am spus la revedere de la orice speranță de valul se retrage, lăsându-mă întins pe nisip, cu brațele întinse și picioare ca o stea de mare, și mă ridic și privi înapoi și să vedem că luptă pentru viața sa într-un abis fără fund de profunzime două picioare. Mă duc la țărm, mă îmbrac și mă duc acasă, unde trebuie să mă prefac că sunt încântat.

Și acum, dacă ne ascultați, ați putea crede că toți vom face umflături în fiecare dimineață. George a spus că este bine să te trezești într-o barcă devreme dimineața, când e încă proaspătă și să se arunce într-un râu transparent. Harris a spus că scăldatul înainte de micul dejun este un mijloc indispensabil pentru îmbunătățirea apetitului. El a spus că are întotdeauna o îmbunătățire a apetitului său de la scăldat. George a observat că dacă Harris avea să mănânce mai mult decât oricând, atunci George, în general, se opunea să o îmbrace pe Harris chiar și în cadă.

El a spus că vâsla împotriva curentului cu încărcătura de provizii necesare pentru a hrăni Harris, și deja greu de muncă.

La care m-am opus lui George, că ar fi mult mai plăcut pentru noi toți să ședem într-o barcă cu un Harris curat și proaspăt, chiar dacă pentru asta trebuie să luăm câteva sute de kilograme de mâncare deasupra. Și George, după examinarea cazului din punctul meu de vedere, și-a luat înapoi obiecțiile față de scăldatul lui Harris.

În cele din urmă am fost de acord că vom lua trei șervete de baie pentru a nu ne aștepta unul pe celălalt.

Despre haine, George a spus că e suficient să ia două haine sportive dintr-un flanel alb, iar când se murdăresc, le spălăm în râu. L-am întrebat dacă a încercat să spele flanelul alb în râu și el a răspuns:

- În mod strict vorbind, nu, dar am prieteni care au încercat și au constatat că este destul de simplă.

Și Harris și am avut slăbiciunea să creadă că el într-adevăr imagina ceea ce spune, și că trei tineri respectabili care nu au o poziție proeminentă și influență în societate și nu au experiență în spălare, poate de fapt, folosind o bucată de săpun să-și spele cămășile și pantalonii în apele Tamisei.

Mai târziu am fost destinați să aflăm - din păcate, prea târziu - că George este doar un înșelător înșelător și nu știe nimic despre această chestiune. Dacă ați văzut hainele după ... Dar, așa cum spun ei în romanele noastre tabloide, nu vom anticipa evenimentele.

George ne-a convins să să-și asume schimbarea de haine și o sursă mare de șosete în caz, dacă barca se va transforma peste și trebuie să se schimbe hainele, precum și o mulțime de batiste, care vor fi necesare pentru a șterge lucruri, și o pereche de pantofi din piele, cu excepția pantofi de sport - și în cazul în care ne întoarcem.

Problema alimentară. - Kerozenul ca sursă de parfum cauzează condamnarea. - Avantajele brânzei ca partener de călătorie. - Mama familiei iese din casă. - Pregătirile continuă în cazul în care ne întoarcem. "Îmi împachetez lucrurile". - Insidiositatea periuțelor de dinți. "George și Harris împachetează lucruri". "Maniere oribile din Montmorency." - Mergem la o parte

Apoi am început să discutăm problema alimentară. George a spus:

- Vom începe cu micul dejun. (. George - metodic) Deci, pentru micul dejun avem nevoie de o tigaie ... - Aici Harris a spus că este greu digerabilă, dar ne-am rugat să nu se pretinde a fi un idiot, iar George a continuat: - Fierbător pentru apă clocotită, infuzor de ceai și lampa de spirit.

- Dar nu o picătură de kerosen. Harris și cu mine am fost de acord.

Odată ce am primit kerosen pe drum, dar a fost prima și ultima oară. Întreaga săptămână am petrecut ca într-un magazin de kerosen. Kerosenul se scurgea. Nu știu ce altceva are această capacitate de scurgere, ca și kerosenul; L-am păstrat pe arcul de barca, iar de acolo a fost scurgeri de direcție, inmuiat pe drum întreaga barcă și conținutul său, și a rupt în jos râu, și înrădăcinate în peisajul și aerul otrăvit. Vîntul de kerosen vestic a suflat, vântul kerosen, estul kerosenului și vântul kerosen; dar dacă acesta a venit de la întinderea de gheață din regiunea arctică sau în fază incipientă în nisipurile arzătoare ale deșertului, el a fost umplut în mod egal cu parfum de kerosen.

Iar kerosenul a coborât spre cer și a distrus apusurile de soare, iar lumina lunii a stins cu kerosen.

În Marlo, am încercat să scăpăm de el. Am părăsit vasul de la pod și am încercat să scăpăm de el pe jos până la celălalt capăt al orașului, dar el ne-a urmat. Orașul era saturat cu kerosen. Ne-am dus la cimitir și ne părea că morții erau îngropați în kerosen. Pe stradă High Street se stinge kerosen. "Odată ce oamenii pot trăi aici!" - ne-am gândit. Și am parcurs o milă de kilometri de-a lungul drumului Birmingham, dar nu aveam nici un folos: întreaga zonă era saturată cu kerosen.

În cazul în care călătoria sa terminat, ne-am stabilit o întâlnire la miezul nopții loc Enchanted sub un stejar și a promis să jurământ îngrozitor sângeroase (avem o săptămână întreagă a jurat și a jurat despre kerosen mod filistin cele mai obișnuite, dar nu a fost suficient pentru un astfel de eveniment extraordinar); - am jurat un jurământ teribil de a nu face niciodată kerosen pe barcă, cu excepția puricilor.

Deci, am hotărât de această dată să fim mulțumiți de alcoolul denaturat. Acesta este, de asemenea, un muck decent. Trebuie să mâncăm tort denaturat și cookie-urile denaturate. Dar pentru acceptarea în doze mari, alcoolul denaturat este mai util decât kerosenul.