Dumnezeu de război 3 recenzie

Plotul se învârte în jurul exilului dezgustat al zeilor Kratos, care este obsedat de o răzbunare nebună împotriva lui Zeus, domnul Olimp. Fostul războinic spartan, a ucis zeul războiului Ares însuși să ia tronul său, mai târziu sa transformat într-un suflet rătăcitor mistuitor setea de răzbunare, începe drumul dificil spre vârful muntelui Olimp din partea de jos - împărăția Hades mort. Pe calea lui Kratos există dificultăți și încercări incredibile. Vom lua parte la bătăliile cu cele mai groaznice creaturi ale mitologiei grecești antice, vom lupta unul cu unul cu aproape toate zeitățile, plecând de la Hades însuși,

și se încheie cu Zeus. Măsurăm puterea cu Herculele invincibile și cu Gorgonii insidiosi. Și cu toate acestea, vom vizita astfel de locuri incredibile și strălucitoare, ca și cum ar proveni din legendele antice grecești ale unei cărți ilustrate a copiilor.

Credeți-mă, în plus față de gameplay-ul de calitate, veți obține plăcere estetică și anumite cunoștințe despre istoria și cultura Greciei antice.

Pentru a descrie această componentă a jocului, există doar două cuvinte capace: "ingenios" și "simplu".

Și într-adevăr, în ciuda monstruoasă (de multe ori), acumularea inamicului într-o locație, precum și diferitele tipuri de inamici - și crawling și de zbor, și să fie difuzate - întotdeauna cristal clar și este clar cine este în cazul în care și care ucide în primul rând. Împiedicați de capul lui Gorgon, adversari fosilizați, au zdrobit aceste statui în iad.

Cu o anumită abilitate, puteți combina tehnicile de luptă, creând serii întregi și greve combinate. Arată incredibil de spectaculos și spectaculos, mai ales în dueluri cu monștri puternici.

Este uimitor cum, în astfel de abatoare, dezvoltatorii au reușit să introducă elementele strategiei, dar rămâne și faptul că - înjunghia sabia în corpul adversarului, dar strict în ordine, și veți fi câștigătorul celui mai sângeros măcinător de carne.

Luptele lui Kratos cu zeii,

și Titani,
- un cântec separat, în memoria căruia cineva vrea să strige pentru fericire - totul este atât de natural, armonios și crud.

Trei chei de succes - grafică, muzică, design de nivel

Grafica bate la fața locului, nu o dată. revoltă incredibil de imaginație și talent. Și dacă Uncharted 2 frumusețe uimitoare la nivel local (templu, peșteri de gheață, Shambala), iar în restul timpului a fost doar o calitate a imaginii intercalate cu joc de acțiune intensă, God of War 3, ești cufundat într-un vast ocean de frumusețe divină din prima până în ultima secundă a jocului.

Adăugați la aceasta o serie de sunete super potrivite și un design ingenioasă, care izbucnește în scară. Templul tibetan de la Uncharted 2 seamănă cu o casă de nisip, în comparație cu labirintul mecanic al lui Daedalus care atârnă în aer, deasupra Cheile Olimpului. Și în mijlocul acestei euforii de culori strălucitoare, uneori doriți să vă rupeți părul de impotență! Neputința că un jucător nu poate manipula o cameră și examinează mai atent toate nuanțele lumii divine. Dar chiar și fără această ocazie veți avea destule impresii de la spectacolul văzut până la sfârșitul vieții.

Apropo, o scurtă notă despre program - în God of War 3 a prezentat astfel în mod natural pieptul femeii goale că atunci când l-am văzut pentru prima oară, am sărit într-un scaun din jenă.

Indiferent cât de frumos este anturajul jocului, nu ar însemna nimic fără personajul principal - un războinic brutal, distrugând totul în calea lui. portret psihologic al Kratos este simplu și clar - consumat cu răzbunare, el se duce să facă orice sacrificiu, dacă numai pentru a aduce planurile lor în realitate. Și în acest efort este frumos. De ce arde ramurile spinoase și să ia în deținutul eliberat să atribuie un arc de magie, atunci când mai repede și mai ușor să ardă ramuri cu captivitatea și doar să ia din mâinile cadavrul carbonizat al unui artefact magic. Ruperea ochii Cyclops, taie capul Gorgon lui, extragerea burțile centaurii puternici - Kratos adevărat magician al meșteșugului său și lucrează atât de faimos încât jucătorul este transferat instantaneu la timpurile barbare ale Greciei antice.

Cum să luați de la sandalele magice ale lui Hermes? Bineînțeles! Tăiați picioarele! Kratos creează atrocități cu un astfel de artist magic, este atât de ușor și sincer că aici este paradoxul, care determină jucătorul o simpatie profundă!

Cu toate acestea, o dată ma dezamăgit - când am folosit un sclav jumătate gol, ca un accent pe o roată mecanică.

În timp ce Kratos mintea un obiect, uneltele din bronz au transformat captivul în carne tocată. Dar o astfel de manifestare viu a cinismului protagonistului față de oamenii obișnuiți dintr-un anumit motiv nu mi-ar putea înstrăina simpatiile de la el.