Dagomys loo

la ora 6 dimineața trebuia să ajungem la punctul de plecare al călătoriei noastre în satul LOO. lângă Sochi. Hotelul nostru este cea mai frumoasă clădire din satul LOO. curte foarte bine întreținută, în camera noastră. aproape întotdeauna a mers înot acolo, tk. pe plaja din Loo au existat întotdeauna atât de mulți oameni care fac plajă. ruble de la o persoană a ajuns în satul Loo Upper. plimbat de-a lungul frumosului drum montan, la aproximativ 300 de metri. nici măcar nu am observat cum a venit seara. În Loo sa dus să se rupă în singura casă decentă. au ajuns în Loo pe un microbuz, în care abia se așezară și călăreau pe bandwagon. Da, apropo, ne-am dus la Dagomys.

08/18/11 Andreev Vadim

Pe coasta Mării Negre am mers destul, dar în Dagomys am derulat prima dată. Calea ferată este mai bine să Loo. decât înainte de Soci. Traseul spre Sochi costă adesea, deși există blocaje de trafic de pe site la Loo. În Dagomys în sine nu există nimic de văzut, dar cartierul este impresionant.

Înghițiți din Krasnodar timp de 4 ore când eram domiciliați în Loo. înghițirea a lăsat o impresie bună: curată. aici suntem în Loo. a locuit pe strada Otradnaya. plaja a fost umplut scăzut, ceea ce a mulțumit! poate că este motivul. Loo în sine este destul de mic și de munte: în sus și în jos, ca să spun așa)) a trăit invers. prețurile sunt aproximativ la fel ca ale noastre (Krasnodar). magazinele de alimente sunt blocate în Loo. au mâncat în sala de mese de pe podea. Loo este foarte bogat în palmieri, smochine, bambus, mandarine. Beauty))). Loo sa dus la Sochi pe biletul "înghiți": 56r. oamenii din spate erau foarte foarte (la 21:44), dar pe Dagomys.

Astăzi am decis să facem o excursie la Loo - un microdistrict stațiune din districtul Lazarevsky din Greater Sochi, în. accentul pe al doilea în numele acestei stațiuni). În Loo nu era ploaie, deși vremea era tulbure. Primul. sub oglindă, a luat cina la una dintre cafenelele din centrul orașului Loo. Prețurile de aici sunt scăzute și ne-au surprins plăcut. Uch-Dere, Dagomys și Shaumyanovka, s-au întors cu impresii bune din timpul petrecut în Loo.

Un alt subiect important îl reprezintă debarcarea de la tren la Loo. Deoarece timpul de parcare este extrem de scurt pentru a ateriza 3 vagoane.

Predica de la adler la mai puțin. pe harta este. Ea în Dagomys ori în munți și prin.