Când am vizitat tabăra de pionierat

Am fost în tabără pionier o singură dată, am fost de 10 let.Mat mine și fratele meu (8 ani), in tabara de vara, restul trimis și să câștige putere, noul an școlar. La fabrica unde mama sa a lucrat ca tichetele emise pentru noi (așa cum sa dovedit, mama a fost dat un bilet de trei săptămâni, în Crimeea, cu condiția ca ea va lua vouchere pentru doi copii, pe toate cele trei schimburi) După inselare de gestionare a taberei, fratele mutat în meu detașare. Regimul, bineînțeles, imediat a început să se înrăutățească. Am avut o greutate sporită. Nu am fost prieteni cu bar și în fotbal a fost greu pentru a rula, dar mi-a plăcut volei și înot. Adulții nu Balo, un turneu de fotbal și trage de pe bara este sacru, nu neapărat în competiție. Dar jocul de volei și throwball în timpul liber (x @ th pasă dozhdeshsya constant ocupat senior echipa) și înot (a existat o singură dată în două săptămâni, în piscina pentru copii 10 x 10 metri, în cazul în care nivelul apei este chiar deasupra genunchiului) .A decât că m-am bucurat și pe care le fac a lua (piscina mers pe tot parcursul anului, au fost scrisori, a câștigat competiția chiar și) această nimeni nu futut @ lo, clase pe program! Din nou, acest mod este doar o pizza! Puteți spune din cauza lui că totul a început

Primul lucru pe care nu mi-a plăcut-o a fost călcarea. Am mers în același loc, numai la toaletă și peste tot clădim (e bine că nu am fost nevoiți să cântăm cântece). În timpul sărbătorilor, creșterea de la ora 6.00 nu este deosebit de încurajatoare, având în vedere că în cursul anului școlar sa trezit la ora 7 dimineața. În vara, când eram în vacanță cu bunica mea din sat (după satul), în acel moment m-am ridicat doar la pescuit. După sărbătorile petrecute la bunicul bunicii, tabăra de pionieri mi se pare că nu mai este o odihnă, ci un fel de pedeapsă. Deși satul nu este deosebit de proebeeshsya. Fratele meu și cu mine aveam îndatoririle noastre, cel mai important dintre ele: să hrănim puii, iepurii, să udăm grădina și să mergem la pâine și lapte. Încă mai era cel mai urât lucru despre fânul de fân, culegerea fructelor și îngrijirea cartofului. Dar, în ciuda acestui fapt, am avut libertate. La pescuit, în pădure pentru ciuperci, mergeau pe jos, înotau, călătoreau pe plute, totul era. A fost necesar să-i avertizezi pe adulți despre locul în care mergi și cât de mult ai de gând să faci.

În pădurea de pini (tabăra era așa numită), am fost restricționați în libertatea de mișcare. Totul este în conformitate cu rutina și nimeni nu o dorește, indiferent dacă vă place sau nu. A spus în film, trebuie să te uiți la imaginea pe care ai învățat-o de la inimă. A spus concurs de talent, atunci trebuie să fie jucate pe ce orice instrument sau Nightingale cântând, într-un caz extrem, era necesar să se atragă tot ceea ce rahat (a doua zi după concurs pe tot parcursul taberei a zburat „capodopere“, ei prostește aruncat la gunoi) Și toate FSU în pe care le poartă ureche vină și să voteze, sau x @ eu nu Aivazovsky!

Sabatul, prima zi părintească, a sosit! Toți cei fericiți și fericiți stau sub tufișuri cu părinții lor și mănâncă nishtyakul adus. Și a venit să-și viziteze mama, i-am spus imediat: "Pleacă-ne de aici! Mama mi-a spus că ar trebui să dormim jumătate și să așteptăm o săptămână. Mama a plecat și am căzut înapoi în detașament.

Săptămâna viitoare a trecut în așteptarea sâmbătă. Am luat un onorabil locul 5 din 6 în fotbal, după ce am câștigat un tort. A existat și un cc, care a reînviat viața plictisitoare din tabără. Băieți din echipa a 6-a (cel mai în vârstă) au luptat cu localul, în timpul discotecii auto-impuse. Aborigenii batuti au venit la spectacol noaptea, iar din moment ce paza noastra a fost si din partea localnicilor, el a acceptat de bunavoie sa-i ajute pe colegii de conac. Sub capul nopții, Răzbunătorii, în lumina unei lanterne, au pătruns în incintele unuia dintre detașamente. Dar starea de beție a stăpânului a stricat toate planurile. Compania a rămas în detașamentul greșit și a intrat în jumătatea feminină. Au fost descoperiți rapid și aruncați din teritoriu.

Când am vizitat tabăra de pionierat

Otvleksya.Tak, de asemenea, a găsit o cutie de meciuri lăsată de cineva pe bancă. Apa de băut a trebuit să fie turnată într-o sticlă de apă caldă din cauciuc))) În noaptea de marți până miercuri a fost decis să scape. Din cauza cazului cu gardianul, care a fost concediat, grupul de gardă a patrulat detașamentele. În așteptarea unui ocol, sa asigurat că nimeni nu începe.

În orașul de pe șosea au fost circa 40 km. Dar, teoretic, simț practic în acest sens, și având în spatele cercetași experiență (datorită cinematografiei sovietice) a decis să confunde piesele și du-te de-a lungul râului în amonte (din nou, datorită educației sovietice, geografia țării sale natale știu 5). Câteva ore au decis să se odihnească și. a adormit. Trezit de frig, înțepături de țânțar și câini lătrând, somnoros a decis că consilierii au descoperit absența noastră, și este urmărirea, S-au grabit la râu și poluplav (metru adâncime, cu un capac și 30 de metri lățime) a trecut într-o dyhanii.Ubedivshis, care a fost o alarmă falsă , stoarse hainele. Sa dovedit că au lăsat o pungă cu hrană și apă la locul de odihnă, meciurile s-au udat. Numai începutul este lumină, frigul este cățeluș, hainele sunt crude, țânțarii mănâncă. Toate acestea ne-au împins să ne schimbăm planul de a merge. Problema transportului a fost decisă de buzzerul trenului și de zgomotul roților. Am ieșit pe calea ferată și am văzut la orizont ceva de genul unei stații. Câteva minute mai târziu, rasele se aflau într-o plantă forestieră, vizavi de o stație. Bătând dinții au decis să aștepte transportul aici, tk. pe platformă erau câțiva oameni. Un tren electric a venit în ultima mașină. Trei opriri și suntem în orașul nostru natal. Ura!

Inima sa oprit când o parolă de miliție a apărut de la ușă atunci când trecea prin stație (fotografia de mai sus). Stirlitz nu a fost niciodată atât de aproape de eșec. O pizza a trecut prin cap. S-au întâlnit cu Namiya "Bună, cine, unde, de ce de unde singur?" Fratele de la aceste cuvinte a rotit ca o sirenă de la mine, uitându-se și la el, au început să curgă lacrimi. Dar au fost douăzeci de minute de mers pe jos la casă. Mântuirea a venit la noi din fereastra de casierie. Oamenii erau puțini în dimineața devreme și doi școali leneși înconjurați de polițiști, numai leneșii nu-i dădeau atenție. Mătușa noastră mare nu era leneșă! Baba Lily! ", Am strigat," Baba Lilya! "Repeta fratele prin lacrimi. Aproape (femeia Lilya-mătușa tatălui nostru), ne-a sărutat și ne-am uitat la gardienii ordinului cu vzlyadom. Istoria a venit cu ea însăși, i-am spus mai mult pentru bunica mea decât pentru poliție.

-Spun, femeia Lilă, mergem în casa ta cu tine și cu fratele tău. Am ajuns și nu sunteți acasă, ne-am întors și acum! Baba Lily a trăit în suburbi și nu a petrecut o noapte la casa noastră, ci a vizitat-o ​​pe fiica ei în oraș. Am fost eliberați și însoțiți de bunica mea a ajuns acasă! Mama ne-a văzut fericit. În timp ce beau ceai, i-au spus despre viața de tabără insuportabilă și despre scăparea noastră.

În tabără, dispariția noastră a găsit numai în după-amiaza, la casa noastră în seara a ajuns la un cartier (după aproape 30 de ani, îmi amintesc familiyu- Konfetkin) Mamă la lyuley locul de muncă inserat, ca tabara a fost de la fabrica unde a lucrat, și fratele meu a pus la dosar cu poliția . În seara următoare am fost în satul nostru preferat, iar mama a plecat să se pregătească să plece, pentru a colecta valizele, a promis un bilet la Crimeea a dat-o toate la fel!

Poate că ar fi fost altfel dacă ar fi fost într-o altă tabără de pionierat, într-un alt moment, într-un alt loc și cu alți oameni. Și poate că amintirile ar fi diferite. Și așa a fost. Acum îmi amintesc cu un zâmbet, dar nu a fost amuzant.