Articole și recenzii ale Moscovei

Mă grăbesc să vorbesc despre unele săli de concerte, cele mai mari și cele mai renumite, unde se țin evenimente celebre.

Articole și recenzii ale Moscovei

Sali de concerte diferă de la un altul în mai multe moduri: de capacitate, de audiență, de tematică. Dar, în primul rând săli de concerte diferă în profil, deoarece unele dintre ele realizate diverse activități pe această temă, în timp ce alții sunt „încarcerați“ în anumite spectacole.

La orice concert al oricărei săli de concerte puteți cumpăra bilete online folosind următoarele portaluri: Concert.ru. Parter.ru. Mosgorkassa (pentru concerte la Moscova).

Deci, la început vom atinge platformele de concerte "diverse"

Articole și recenzii ale Moscovei

interior cameră în stil modern, cu multe adăugiri hi-tech. Podeaua în „Crocus Primăria“ este prevăzută în marmură și coloane căptușite cu lemn. În general, interiorul are un aspect oglindă din sticlă. Ingineri în construcția clădirii există diferite dispozitive pentru persoanele cu handicap. În ceea ce privește intervenția în sine, în "Crocus City Hall" a venit deja astfel de stele de valoare mondială ca Sting, Plácido Domingo, Vanessa Mae, Elton John, Ennio Morricone, Viena Strauss Festival Orchestra, Marele Orchestra de Paul Mauriat, și Zemfira „mașină a timpului“, „Splina“, Nino Katamadze și multe altele.

Articole și recenzii ale Moscovei

Subiectii a avut loc în activități „Rusia“ este diversă, variind de la concerte, care se încheie spectacole de modă, expoziții și congrese ale partidelor politice. Astfel, în sala de concert „Rusia“ are loc destul de des congrese ale partidului „Rusia Unită“. domeniul de aplicare al Concert sala de concert „Rusia“, în primul rând, reprezentată de artiști interne: „Fabrica de stele“ Pugacheva, Kirkorov, Pauls, Igor Krutoy, Igor Nikolaev și executori ai proiectului Dar, în plus față de aceste acceptă și stele străine „rusești“. Conform densitatea de evenimente pe o lună calendaristică sala de concert „Rusia“ oarecum inferior „Crocus City Hall“. Cu toate acestea, în „Rusia“ este, de asemenea, de multe ori sunt concerte interesante. Gama de pret pentru bilete, în general, variază de la 700 la 10 000 de ruble.

Articole și recenzii ale Moscovei

Până în anul 92, această sală de concerte a fost numită Palatul Congresului Kremlin. Pe teritoriul Palatului Kremlin se află și un teatru numit "Baletul Kremlinului", al cărui director artistic este Artistul Poporului din Rusia Andrei Petrov.

Interiorul palatului este realizat în stil Art Nouveau. Cu toate acestea, spre deosebire de "Primăria Crocus", Palatul Kremlin este dominat de stilul modernist al generației anterioare. În palat se desfășoară evenimente, în principal cu participarea unor artiști internaționali de diferite genuri. Pot fi actori ai teatrului, balerinele, artiștii, satirii, compozitorii, precum și diverse asociații și coruri de cântece. Prețul mediu pentru concerte variază de la 500 (pe balcon) până la 7000 de ruble (tarabe) și depinde de eveniment.

Articole și recenzii ale Moscovei

Articole și recenzii ale Moscovei

Articole și recenzii ale Moscovei

Apoi vom vorbi despre săli de concerte specializate, "ascuțite" pentru muzica clasică

Articole și recenzii ale Moscovei

Articole și recenzii ale Moscovei

Repertoriul performantelor sălii de concerte prezentate absolvenților Academiei Gnesin, Moscova Filarmonica, precum și orchestre străine. Adesea, în pereții salii sunt concursuri internaționale. De curând, concursul internațional al pianistilor "Calea către măiestrie" a ajuns la final. Pe lângă spectacolele de la Conservatorul din Moscova, concertele din sala Academiei de Muzică din Gnesin au vândut abonamente. Prețul mediu al abonamentului este de 300-1500 de ruble. Gama de prețuri pentru bilete individuale este de la 100 la 700 de ruble.

Articole și recenzii ale Moscovei

Președintele Casei de Muzică este dirijorul și violonistul de importanță mondială - Vladimir Spivakov. Casa de muzică are, de fapt, patru locații de concerte: Sala Svetlanov (1699 de locuri), Sala de Cameră (556 locuri), Sala de Teatru (400-524 locuri) și Terasa Muzicii. În ciuda faptului că managementul preferă muzica academică, alte direcții muzicale sunt adesea prezentate în Casa de Muzică. Albinele simfonice naționale și străine, artiștii de operă și balet, grupurile vocale și instrumentale de diverse direcții - jazz, blues, etnică și multe altele - se desfășoară în fiecare zi în locurile unde se află Casa. Prețul abonamentelor variază între 400 de ruble și 14000. Această variație se datorează, în primul rând, numărului diferit de concerte oferite de una sau alta colective. Unii pot da doar două concerte, alții - zece. Biletele unice costă între 300 și 4000 de ruble.

Articole și recenzii ale Moscovei

Toate întrebările referitoare la subiectul acestui articol pot fi discutate și pe forumul nostru www.opak.ru/forum