Recenzii hard disk wd caviar verde 2tb (wd20ezrx), hard disk-uri

Compania wd pare să experimenteze cu matematică fără a adăuga volume fizice - rezultatul este trist pentru utilizator.

a lucrat aproximativ un an. Apoi au existat probleme cu viteza de transfer de date. nu sa ajutat la alinierea sectorului. a devenit absolut imposibil de folosit. unitate puternică. nu cumpărați în niciun caz.

Liniștit, rece, rapid. 3 ani garanție.

Nu am găsit-o încă.

Rapid, tăcut, rece

Un număr mare de erori de citire / scriere, au apărut devreme sectoare defectuoase, au trăit doar un an, nu sunt potrivite pentru sarcini de înaltă presiune și funcționează în modul 24x7

Discul a fost achiziționat pentru stocarea fișierelor și ca platformă pentru diverse teste. Am lucrat în modul 24x7 sub controlul sistemului de operare Debian. A fost executată calitativ, discul funcționează destul de liniștit, chiar și în momentele de citire / scriere. Aceasta înseamnă că sunetul mișcării unității de cap nu este aproape audibil chiar și cu capacul carcasei deschis. Numai un zgomot liniștit plăcut din rotirea axului. Viteza de citire / scriere este obișnuită pentru discurile din această clasă. În prima jumătate a anului pe disc au apărut 13 bad'ov. Valoarea parametrului în așteptarea numărului de realocare a plutit continuu 100-400, indicând faptul că citire / zapisi.Disku umplut eroare regulat de 1 an și 1 lună (perioada de garanție a luat sfârșit), și a decis să moară. În timpul zilei, numărul de bad'ov a crescut la 19, a doua zi a ajuns la o valoare de 423. Pentru informații ar putea salva pentru că spasibo.Disk disc niciodată picătură, ciocni, șoc el nu a făcut impresie ispytyval.Itogovoe: un model cu un nivel de fiabilitate este sub medie, unitatea este rece, cu performanțe ridicate, perfectă pentru crearea unui PC liniștit, dar care nu este adecvată pentru funcționarea 24x7 la încărcături mari.

Primul șurub a lucrat aproximativ o jumătate de an, încă mai funcționează, dar a început să apară unele zvuki..Vtoroy străine turnat într-o jumătate de an, înlocuit cu garantii.Trety nu a câștigat deloc, la început nu a vrut să se rotească, dar când overclockat toate la fel, a mers sectoarele rupte solide, dar foarte liniștite.

Am cumpărat acest HDD pe lângă modelul WD20EARX pe care îl am deja. Scopul principal este un coș de gunoi, torrent rock și Online 24/7/365. Cu aceste sarcini, se ocupă bine :) Rata de transfer de date de la "unul" la "acest" șurub este de 100-110MB / s și acest lucru este conectat prin SATA2. În general, sunt mulțumit de cumpărare! 8)

Liniștit, rece, relativ luminos.

Funcția înșelătoare a capetelor de parcare.

A luat acum câteva săptămâni în plus față de sistemul SSD, în timp ce zborul este normal. clicuri Inițial iritat și o ușoară întârziere atunci când deschiderea foldere și fișiere, unii au crezut căsătoria, dar nu - truc: în scopul de a salva capetele de energie sunt parcate când discul nu este accesat timp de 8 secunde, în cele din urmă să se întoarcă la original ia ceva timp. S-a găsit utilitate de la WD, dezactivată la această caracteristică dubioasă. Acum tăcere și calm, totul se deschide puternic, temperatura păstrează aproximativ 34 de grade.

Quiet, eco-friendly, puțin cald, destul de luminos, de 3 ani garanție

A scăzut în prețul nu înainte și după cumpărare)

Recenzii similare