Recenzii ale filmului - mireasa scapata - (1999)

Pluses: complot amuzant.

Recenzie: Film Runaway Bride despre fata care a incercat de mai multe ori să se căsătorească, dar de fiecare dată la momentul crucial îl scapă din timpul ceremoniei de nuntă. Și un jurnalist decide să scrie un articol despre ea. Doar din nou este logodită. El vine în orașul ei și. se îndrăgostește de ea. Face propunerea ei. Și ea scapă din nou. Oh, da, joaca din nou, Julia Roberts si Richard Gere.

Pluses: Film frumos și romantic, actorii sunt frumoși.

Recenzie: „Runaway Bride“ - este bun și drăguț film despre o fată care a fugit fiecare acum și apoi în afara ringului, în timp ce într-un oraș mic nu pare frumos, să supună fugar. De la nunta lor, ea a vrut, de asemenea, să scape. Dar despre asta te uiți! Cinema este ușor, o mulțime de situații pline de umor. Și o poveste frumoasă de dragoste.

Marchează-te sau fugi!

Pluses: Bună acțiune.

Revizuire: O comedie interesantă, amuzantă, cu un sfârșit fericit. Vizionat cu sora ei, ea a fost atât de fericit când a privit, și cu atât mai mult îi place actorul Richard Gere, talentul că, în general, frumos, și care acționează, el pur și simplu Ogogo! În general, toți actorii sunt selectați cu succes. Rating personal Rating 5 din 5.

Pluses: Interesant, amabil, romantic.

Recenzie: Dacă sunteți un jurnalist, care a fost concediat, care singur și nerecunoscute - ceea ce ar putea fi mai bine decât să restabilească reputația sa ca un bun raport interesant, împreună călcat în picioare în noroi prădător de sex feminin care oamenii torturarea. Cu toate acestea, de fapt, totul se transformă complet diferit. Fata era plăcută și povestea ei era amestecată. Și apoi jurnalistul are el însuși nu minte căsătoria ei, o problemă - fata se teme de căsătorie, și nu pentru prima dată fuge de nuntă. Așa cum va fi și acest moment. Probabil, totul este ... Mai mult