Palatul Puslovsky din Kossovo din Belarus

Palatul Puslovsky neo-gotic din micul oraș din Kossovo din Belarus a fost, din anumite motive, notat în nici unul dintre ghidurile pe care le-am achiziționat la Moscova când ne-am planificat o călătorie în jurul Belarusului. Dar mulțumită Internetului, am decis să includem Palatul Puslovsky pe traseul castelului și nu l-am regretat.

Castelul din Kossovo

Palatul Puslovsky este situat la câțiva kilometri de orașul Kossovo (cartierul Ivatsevichy, pe drumul spre Brest) din Belarus, apropo, cel mai mic oraș din țară. Găsiți-l acolo, este destul de dificil, fără ajutorul rezidenților locali nu se poate face. Trecând prin oraș, ne-am oprit de câteva ori și fiecare dintre locuitori nu arăta fără mândrie pe drumul în care se afla palatul, unii înțelegu ce avem nevoie după cuvântul "castel".

În cele din urmă, în timp ce mergeam de-a lungul drumului spre dreapta, nu am văzut ruinele pe care ne-am fi așteptat să le vedem, ci turnurile gotice ale unei clădiri neogotice luminoase, luminoase, ridicându-se pe un deal înalt.

Palatul din Kossovo

Am parcat și am urcat pe scări până în palat. În afară de noi, în ciuda vineri și vremea bună, erau puțini oameni, una sau două mașini. Ei bine, o altă fată disperată pe o motocicletă.

Istoria Palatului Puslovsky din Kossovo

Palatul Pusłowski este destul de "tânăr" în comparație cu alte castele antice precum Mirsky sau Nesvizh. Mierlei castelul este, de asemenea, numit Palatul, a fost construit în 1838 (arhitect F. Yaschold) pentru magistrați Puslovsky Casimir, care, de asemenea, a fost un proprietar bogat entreprizulu. După cum știți, în acele zile, cu toate acestea, ca și acum, cei bogați au concurat unul cu altul, o casa mai rafinată și frumoasă, mai multă distracție și tehnici mai bogate. Pentru gloria metodelor din cuibul patrimonial purtate pe întreg teritoriul și ajunsă la conducător. Deci, Puslovsky, a construit curiozitatea castelului, în stilul neo-gotic la modă. Mi-am amintit imediat sediul din apropiere de Moscova Marfino și castelul contesei Panina din Crimeea.

Deci, ce era atât de neobișnuit cu Palatul Puslovsky? Un castel pentru unul dintre oamenii bogați din acea vreme a fost construit pe un deal construit de om (de la înălțimea palatului puteți vedea mai multe lacuri, de unde au luat pământul).

Palatul Puslovsky din Kossovo din Belarus

Vedere de pe dealul în care se află Palatul

Despre castelul Kosava, de asemenea, este o legenda ca construirea palatului este un pasaj subteran la palatul Sapieha în Ruzhany (în prezent în ruinirovan, dar există, ce să vezi). Distanța, nici mai mult sau mai puțin, 25 km. Dar aceasta nu este altceva decât o legendă, nu există nici o confirmare a acestui lucru. În Rujana am urcat în temniță, dar calea de urmat este acoperită de pământ. Una dintre legende se referă, de asemenea, la faptul că, probabil, Puslovski a dat periodic o plimbare în jurul camerelor. leu, probabil, ca slujitorii să se rătăcească mai puțin în jurul sălilor.

Palatul Pusłowski, așa cum trebuia să fie la acel moment, a înconjurat parcul, unde au fost reprezentate 150 de specii de plante. Parcul a coborât la conacul Kosciuszko și la cele trei lacuri. Proprietarii castelului erau foarte mândri că palatul lor era adiacent unei persoane atât de faimoase, erou național.

Palatul Pusłowski din Kossovo

Un palat frumos a așteptat o soartă rea. Totul a început cu faptul că nepotul lui Casimir Puslovski, Leonard a pierdut în jocurile de noroc și a vândut proprietatea cu un ciocan. Din acel moment proprietarii imobilului s-au schimbat rapid. În timpul primului război mondial, au fost distruse grădini frumoase și sere, obiecte de valoare au fost exportate. Palatul și grădina grădinarilor se aflau în palat.

Potrivit rapoartelor mass-media, va exista un interesant centru turistic cu un muzeu, un restaurant, un parc terasat și un mic hotel. După o plăcere imensă pe care le-am primit de la excursii în Nesvizh și Mir castel, în cazul în care un proiect similar a fost deja pusă în aplicare, nu am nici o îndoială că Mierlei este doar o mare! Deoarece chiar și în starea actuală palatul pare foarte cool.

Am urcat încet pe scări și am văzut că teritoriul a fost închis din cauza faptului că în prezent există lucrări de construcție.

Reconstrucția Palatului Kosovskiy

Acest lucru nu ne-a împiedicat să mergem în jurul palatului în jurul perimetrului și să facem o mulțime de fotografii frumoase.

Fațadă. cu care se confruntă drum

În unele ferestre din forma gotică, au fost deja introduse ferestre din plastic cu geam dublu, care arată în mod surprinzător din punct de vedere organic.

Partea glazurată a palatului

Pe de o parte, strugurii sălbatici au înconjurat grădina clădirii. Se poate observa că lucrările de restaurare au avut loc de mult timp.

Fragmente laterale ale palatului.

Aripă laterală a palatului

Din partea pădurii, palatul din Kossovo arată chiar mai pitoresc și este definit. în cazul în care palatul a avut o intrare mare foarte greu.

Vedere a Palatului Kossovo din partea pădurii

De-a lungul străzii de la Castelul Pusłowski există un muzeu al eroului național din Belarus, Tadeusz Kosciuszko. Am citit în ghid că muzeul a fost complet restaurat (casa reală a fost arsă în timpul celui de-al doilea război mondial), așa că am decis să nu mergem la muzeu.

Muzeul Tadeusz Kosciuszko

În total, am petrecut aproximativ 30 de minute în jurul Palatului Puslovsky și am mers mai departe de-a lungul traseului nostru. Am așteptat Palatul Sapieha din Ruzhany.

Cum se ajunge la Castelul din Kossovo:

Cu mașina
De la Minsk până la Kossovo va fi necesar să mergeți pe drumul M1 / ​​E30, după ce ați ajuns în orașul Ivatsevichi, va trebui să vă îndreptați spre P44.
Prin transportul public
De la Minsk până la Kossovo există un autobuz (pe drum aproximativ 4 ore), puteți merge cu trenul spre stația Ivatsevichi, apoi cu autobuzul sau cu taxiul spre Kossovo.

Căutați bilete de avion ieftine către Minsk